Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 1 april 2015, 12:27 uur
denk goed na Telamon, ik ben van plan je lijstje wel mee te laten tellen 

0
geplaatst: 1 april 2015, 12:57 uur
Vreemd, die is toch niet langsgekomen in de stukjes van der Rudi S, of heb ik hem zelf over het hoofd gezien?
0
zaaf
geplaatst: 1 april 2015, 12:58 uur
zie het stukje boven de eindstand. rudi was iets vergeten.
0
geplaatst: 1 april 2015, 13:00 uur
22. Joy Division - Twenty Four Hours. 20 punten, 2 x genoemd nr 1 van hugovdbos, Teunnis
Kijk, HugovdBos snapt dingen.
0
geplaatst: 1 april 2015, 14:45 uur
Teunnis schreef:
22. Joy Division - Twenty Four Hours. 20 punten, 2 x genoemd nr 1 van hugovdbos, Teunnis
Twee keer een nummer 1 positie en de rest liet het afweten, gelukkig hebben we Teunnis nog.
0
geplaatst: 1 april 2015, 14:51 uur
Geweldig nummer zeker door die versnelling, het is ook wel een tijdje mijn favoriet van Joy Division geweest. Maar de laatste jaren is mijn waardering voor Joy Division wat minder geworden. Hadden we dit 10 jaar geleden al gedaan had ik hem wellicht ook op 1 gehad. 

0
geplaatst: 1 april 2015, 21:06 uur
Best moeilijk jaar, maar ben er wel zo'n beetje uit. Wel lastig wat nu nr. 1 moet worden.
Gelukkig hebben we nog effe.

0
Telamon
geplaatst: 1 april 2015, 21:31 uur
bikkel2 schreef:
Best moeilijk jaar, maar ben er wel zo'n beetje uit. Wel lastig wat nu nr. 1 moet worden.
Ik zou voor die 'twijfel' kiezen. Zelfs hier.
0
geplaatst: 1 april 2015, 21:34 uur
Twijfel zat en ik zit met wat spoken opgescheept en een liefdeslied. Ga er maar aan staan. 

0
geplaatst: 1 april 2015, 21:47 uur
HugovdBos schreef:
Twee keer een nummer 1 positie en de rest liet het afweten, gelukkig hebben we Teunnis nog.
(quote)
Ook een van mijn favorieten van het album, maar i.t.t. Teunnis heb ik afgezien van het halve album in m'n top 10 te plaatsen en heb het bij slechts eentje gehouden. Bij 2 nummers was dit m'n tweede keuze geweest...
0
zaaf
geplaatst: 1 april 2015, 21:50 uur
bikkel2 schreef:
Twijfel zat en ik zit met wat spoken opgescheept en een liefdeslied. Ga er maar aan staan.
dat liefdeslied is van '83. onee dat is geen liefdeslied.Twijfel zat en ik zit met wat spoken opgescheept en een liefdeslied. Ga er maar aan staan.
0
geplaatst: 1 april 2015, 21:53 uur
Ikzelf probeer ook zo veel mogelijk verschillende acts te benoemen, als wordt het wat te voorspelbaar naar mijn idee.
Hooguit 2x - ik deed dat met Bowie in de editie 1977.
Met een top 10 moet dat toch kunnen lijkt me.
Hooguit 2x - ik deed dat met Bowie in de editie 1977.
Met een top 10 moet dat toch kunnen lijkt me.
0
zaaf
geplaatst: 1 april 2015, 21:59 uur
dat is mijn insteek ook, maar toch... in '79 vond ik t erg verleidelijk om mijn top 10 te vullen met 154.
uiteindelijk stond ie er helegaar niet in.
uiteindelijk stond ie er helegaar niet in.

0
geplaatst: 1 april 2015, 22:15 uur
bikkel2 schreef:
Wat zitten jullie nou toch over No Doubt te bazelen? Dat is pas het volgende decennium.

0
geplaatst: 1 april 2015, 22:24 uur
Zeker door.... Gwen Stefani.... 
(kijk vooral naar de foto van de groep hier op Musicmeter...
)

(kijk vooral naar de foto van de groep hier op Musicmeter...
)
0
geplaatst: 2 april 2015, 00:13 uur
Het jaar van Shriekback, Bauhaus en Madness 
En uiteraard Soft Cell

En uiteraard Soft Cell

0
geplaatst: 2 april 2015, 00:26 uur
Die heb ik ook op 1, het is net als in de clip nog steeds de tijd voor een lekkere dikke trui.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.