Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 april 2015, 08:01 uur
Bij het vertrouwen op genezen is het belangrijk om het mooiste nummer te kiezen. Zeker op zo'n grijze dag.
0
Cured
geplaatst: 2 april 2015, 08:12 uur
Precies.......graag de nummers kiezen met wat meer instrumentale/muzikale diepgang (geen oppervlakkige deuntjes). 

0
Telamon
geplaatst: 2 april 2015, 08:44 uur
DjFrankie schreef:
Bij het vertrouwen op genezen is het belangrijk om het mooiste nummer te kiezen. Zeker op zo'n grijze dag.
Ik heb ook wel vertrouwen in genezing.
0
Telamon
geplaatst: 2 april 2015, 08:46 uur
zaaf schreef:
onoverzichtelijk jaar...
onoverzichtelijk jaar...
doe eens een leuke avatar, zaaf
iets in roze bv? Jij ziet er vast leuk uit in roze!
0
geplaatst: 2 april 2015, 09:25 uur
GrafGantz schreef:
Ook een van mijn favorieten van het album, maar i.t.t. Teunnis heb ik afgezien van het halve album in m'n top 10 te plaatsen en heb het bij slechts eentje gehouden. Bij 2 nummers was dit m'n tweede keuze geweest...
Ook een van mijn favorieten van het album, maar i.t.t. Teunnis heb ik afgezien van het halve album in m'n top 10 te plaatsen en heb het bij slechts eentje gehouden. Bij 2 nummers was dit m'n tweede keuze geweest...
Ja bij mij hetzelfde geval. Kon er meerdere in mijn top 10 plaatsen, maar uiteindelijk toch voor 1 gekozen.
0
geplaatst: 2 april 2015, 09:43 uur
Prima jaar dat 1981. Een stuk beter dan 1980 imho.

DjFrankie schreef:
Ik hoop het ook. Bij het vertrouwen op genezen is het belangrijk om het mooiste nummer te kiezen. Zeker op zo'n grijze dag.

0
geplaatst: 2 april 2015, 10:39 uur
Cured schreef:
Precies.......graag de nummers kiezen met wat meer instrumentale/muzikale diepgang
Lastig, OMD's single Maid of Orleans komt op single uit in januari 1982. Het album is natuurlijk wel uit 1981, dus je weet wat je te doen staat Precies.......graag de nummers kiezen met wat meer instrumentale/muzikale diepgang

0
Cured
geplaatst: 2 april 2015, 11:05 uur
Goed zo, Fish
. Ineens verschijnen allemaal users in dit topic om bands als OMD, Depeche Mode en andere 'toetsendingenmuziek' omhoog te liften......Houd de 'echte' muziek levend, mede-users ! 
. Ineens verschijnen allemaal users in dit topic om bands als OMD, Depeche Mode en andere 'toetsendingenmuziek' omhoog te liften......Houd de 'echte' muziek levend, mede-users ! 
0
geplaatst: 2 april 2015, 11:10 uur
Kolere Cured, of ik heb waanbeelden of jij veranderd om de zoveel uur je avatar 

0
Cured
geplaatst: 2 april 2015, 11:18 uur
Ja, ik houd van afwisseling en ik heb last van stemmingswisselingen(dus het gaat dubbelop
), maar deze is één van mijn 2 hoofd-avatars.
Overigens heb ik niets tegen keyboards/synthesizers, want ik ken genoeg nummers/albums die dat in zich hebben, waar ik wel graag naar luister.
), maar deze is één van mijn 2 hoofd-avatars.Overigens heb ik niets tegen keyboards/synthesizers, want ik ken genoeg nummers/albums die dat in zich hebben, waar ik wel graag naar luister.
0
zaaf
geplaatst: 2 april 2015, 17:52 uur
updateje...
9 lijsten binnen. niet de minste...
nr 1 is los, maar niet onbereikbaar. er zijn maar 12 nummers met 10 p of meer - een nummer 1 doet wonderen
70 verschillende liederen derhalve! men spreidt dat het een aard heeft.
9 lijsten binnen. niet de minste...
nr 1 is los, maar niet onbereikbaar. er zijn maar 12 nummers met 10 p of meer - een nummer 1 doet wonderen

70 verschillende liederen derhalve! men spreidt dat het een aard heeft.
0
Telamon
geplaatst: 2 april 2015, 19:04 uur
En verstuurd. Geen twijfel meer hier. De medicijnman hoefde maar één keer langs te komen, geloof ik. Van twee andere bands dus wel twee nummers.
Morgen Goede Vrijdag. Stille lucht in donk're tijden.
Morgen Goede Vrijdag. Stille lucht in donk're tijden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2015, 08:10 uur
Bij deze veeg ik alles hierboven van tafel, om de jeugd te beschermen. Dat vertelde mevr Dekkers die lingerie juffrouw (kan ff niet op de naam komen) mij!
0
Telamon
geplaatst: 3 april 2015, 09:49 uur
DjFrankie schreef:
Bij deze veeg ik alles hierboven van tafel, om de jeugd te beschermen. Dat vertelde mevr Dekkers die lingerie juffrouw (kan ff niet op de naam komen) mij!
haha, ik heb overwogen om haar als avatar te nemen. (maar ze viel net uit de top 10)
0
geplaatst: 3 april 2015, 10:00 uur
Cured schreef:
neens verschijnen allemaal users in dit topic om bands als OMD, Depeche Mode en andere 'toetsendingenmuziek' omhoog te liften......Houd de 'echte' muziek levend, mede-users !
neens verschijnen allemaal users in dit topic om bands als OMD, Depeche Mode en andere 'toetsendingenmuziek' omhoog te liften......Houd de 'echte' muziek levend, mede-users !
Volgens mij ben ik niet een "opeens verschijnende" user.
0
Cured
geplaatst: 3 april 2015, 11:00 uur
Jemig, wat een lange tenen bij sommige users die ik niet eens bedoel en wie ik gewoon even op de hak neem. Wel andermans muziek afkraken, maar zelf prikkelbaar reageren als 'hun' muziek onder kritiek ligt.
Ik wens u allen een goede vrijdag.
Ik wens u allen een goede vrijdag.

0
geplaatst: 3 april 2015, 13:05 uur
0
geplaatst: 3 april 2015, 13:32 uur
Interessant jaar dit, met de eerste echte techno-nummers uit Detroit. Ook erg veel goede hoekige post-punk, no wave en fijne disco/post-punk crossover platen. Heb nu een shortlist van zo'n 30 nummers en dan heb ik nog niet eens gekeken naar de albums die dit jaar uitkwamen.
Ter inspiratie (ook voor de komende paar jaar) deze link van de legendarische dj Greg Wilson:
Early 80?s Floorfillers | Electrofunkroots - electrofunkroots.co.uk
Ter inspiratie (ook voor de komende paar jaar) deze link van de legendarische dj Greg Wilson:
Early 80?s Floorfillers | Electrofunkroots - electrofunkroots.co.uk
0
geplaatst: 3 april 2015, 14:31 uur
herman schreef:
Interessant jaar dit, met de eerste echte techno-nummers uit Detroit.
Interessant jaar dit, met de eerste echte techno-nummers uit Detroit.
Juistem, staat er eentje van in m'n top 10. Maar vergeet ook de Duitse proto-techno niet in 1981

0
geplaatst: 3 april 2015, 16:22 uur
Komt wel goed, ik heb 5 nummers van OMD en 5 van Depeche Mode in mijn top 10. 

0
geplaatst: 3 april 2015, 16:24 uur
Lijst verstuurd, en dan blijkt dat begin jaren 80 voor mij toch echt een mindere periode is, word alleen echt wild van de eerste 4 nummers de rest is eigenlijk meer "vulling".
Nog users die een lijst willen inleveren voor De "Zwarte" Albumlijst editie 6 (1990-1999) de deadline is morgen ochtend (04-04-2015) 8.00 uur.
Nog users die een lijst willen inleveren voor De "Zwarte" Albumlijst editie 6 (1990-1999) de deadline is morgen ochtend (04-04-2015) 8.00 uur.
0
Telamon
geplaatst: 3 april 2015, 16:33 uur
thelion schreef:
Lijst verstuurd, en dan blijkt dat begin jaren 80 voor mij toch echt een mindere periode is, word alleen echt wild van de eerste 4 nummers de rest is eigenlijk meer "vulling".
Ik hou ook van Kim!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.