Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2015, 23:42 uur
Tot nu toe vooral 7's en 8'en, maar nog geen 9's of 10'en wat mij betreft. Ik verwacht wel dat we morgen zowel door de boven- als ondergrens zullen gaan qua niveau 
In ieder geval Simple Minds en Dire Straits zullen nog komen (en BJ ook vast wel).

In ieder geval Simple Minds en Dire Straits zullen nog komen (en BJ ook vast wel).
0
geplaatst: 17 april 2015, 23:43 uur
bikkel2 schreef:
What's Up Lax...... in de war met jaartallen !
Zonde man....
Zeker hoog Herman. Ik ben erg benieuwd naar de top 5. Verwacht toch zeker nog Joe Jackson, al zal het niet het nummer zijn waar ik op gestemt heb. Ik leef soms in een andere wereld.
What's Up Lax...... in de war met jaartallen !
Zonde man....

Zeker hoog Herman. Ik ben erg benieuwd naar de top 5. Verwacht toch zeker nog Joe Jackson, al zal het niet het nummer zijn waar ik op gestemt heb. Ik leef soms in een andere wereld.
Ja in een of andere manier gedacht dat het 1983 was

0
geplaatst: 17 april 2015, 23:48 uur
Checken is echt relevant hoor Lax.
En een pm'tje naar de spelleider bij twijfel, zal ook geen problemen opleveren.
0
geplaatst: 17 april 2015, 23:49 uur
west schreef:
Het is wel feest: alweer een nummer uit mijn top 10. Echt leuk dat Senses Working Overtime het heeft gehaald. Goede nummer 1 bikkel2 en zaaf!
Het is wel feest: alweer een nummer uit mijn top 10. Echt leuk dat Senses Working Overtime het heeft gehaald. Goede nummer 1 bikkel2 en zaaf!
Topjaar west.......... helemaal blij.
0
Telamon
geplaatst: 17 april 2015, 23:49 uur
johan de witt schreef:
Tot nu toe vooral 7's en 8'en, maar nog geen 9's of 10'en wat mij betreft. Ik verwacht wel dat we morgen zowel door de boven- als ondergrens zullen gaan qua niveau

DS wordt (helaas) gehaat binnen MuMe, die verwacht ik niet. Wel The The, The Jam en misschien een niet weggesaneerde AOR. Vandenberg of Survivor? Of doelt zaaf hiermee op Prince en MJ?
0
geplaatst: 17 april 2015, 23:50 uur
bikkel2 schreef:
Ja terwijl ik hem zelf in mijn top 10 heb staan

0
zaaf
geplaatst: 17 april 2015, 23:58 uur
bikkel2 schreef:
Hallo... bij Rudi niet nee...Checken is echt relevant hoor Lax.
0
zaaf
geplaatst: 18 april 2015, 00:00 uur
Telamon schreef:
DS wordt (helaas) gehaat binnen MuMe, die verwacht ik niet. Wel The The, The Jam en misschien een niet weggesaneerde AOR. Vandenberg of Survivor? Of doelt zaaf hiermee op Prince en MJ?
Weggesaneerd?? Are you nutz? Ik saneer niks weg, what you see is what you deserve.(quote)
En Prince of MJ AOR noemen, dat zou mijn reputatie danig schaden.
0
geplaatst: 18 april 2015, 00:05 uur
DS op nummer 2 in mijn Top 10 als niet-liefhebber
XTC ook mijn lijst gehaald (net aan)
XTC ook mijn lijst gehaald (net aan)
0
geplaatst: 18 april 2015, 00:09 uur
Excuus..... liet mij ff meeslepen. Normaal gesproken is het prima terug te vinden.
0
geplaatst: 18 april 2015, 01:09 uur
The Message in de top-10
We hebben gewoon al twee nummers uit mijn top-10 gehad, gaat erg lekker dit jaar. En ik verwacht er eigenlijk wel nog twee.
We hebben gewoon al twee nummers uit mijn top-10 gehad, gaat erg lekker dit jaar. En ik verwacht er eigenlijk wel nog twee.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 april 2015, 01:27 uur
Ben nog aan het w88, valt wat tegen tot nu toe. De goeie nummers zullen wel in de top 5 staan verw8 ik.
0
geplaatst: 18 april 2015, 07:52 uur
Uit mijn Top 10 is voor als noch alleen The Message voorbij gekomen.
0
Telamon
geplaatst: 18 april 2015, 07:55 uur
Rudi S schreef:
J en M, het is overigens een tweeling, echt die talenten.
J en M, het is overigens een tweeling, echt die talenten.
Tweeling? Nee, Joe is M's vader.

0
zaaf
geplaatst: 18 april 2015, 08:32 uur
thelion schreef:
Uit mijn Top 10 is voor als noch alleen The Message voorbij gekomen.
Je moet vooralsnog heel even wachten Lion....Uit mijn Top 10 is voor als noch alleen The Message voorbij gekomen.
0
geplaatst: 18 april 2015, 08:51 uur
Hier ook, maar als de voortekenen niet bedriegen zal ie op 2 uitkomen.
0
geplaatst: 18 april 2015, 08:54 uur
De namen die hierboven genoemd worden/nog in het spel zitten
Daarvan heb ik er 2.
Gehaat? Ik heb juist het gevoel dat die band hier op handen wordt gedragen. Haalde ook al eens de top 10 de afgelopen jaren.
Daarvan heb ik er 2.
Gehaat? Ik heb juist het gevoel dat die band hier op handen wordt gedragen. Haalde ook al eens de top 10 de afgelopen jaren.
0
geplaatst: 18 april 2015, 08:55 uur
Voortekens? Eentje weet ik al; een aantal uren geleden was het nog nacht en nu is het alweer dag. 

0
zaaf
geplaatst: 18 april 2015, 09:01 uur
johan de witt schreef:
De namen die hierboven genoemd worden/nog in het spel zitten
Daarvan heb ik er 2.
Oja, je hebt allebei de Jacksons De namen die hierboven genoemd worden/nog in het spel zitten
Daarvan heb ik er 2.

0
geplaatst: 18 april 2015, 09:04 uur
Bij die Jacksons moet je dan wel het "goed"liedje hebben, anders blijf je nog met lege handen zitten.
Ik heb maar een Jackson, geen king of pop , maar wel de Prince of pop.
Ik heb maar een Jackson, geen king of pop , maar wel de Prince of pop.

0
geplaatst: 18 april 2015, 09:05 uur
Ik heb niks met lege handen.
Wel iets met goud en glimlach
Kom maar op met die nummer 5!
Wel iets met goud en glimlach

Kom maar op met die nummer 5!
0
geplaatst: 18 april 2015, 09:07 uur
johan de witt schreef:
(quote)
Donna Summer is toch geen band?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.