Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2015, 11:35 uur
Roze mag ook

Ben in ieder geval al benieuwd naar de stukjes die Rudi erbij gaat schrijven

0
geplaatst: 24 april 2015, 11:38 uur
Mr. Flagio misschien inderdaad, al viel die er bij mij dan weer net buiten. Heb naast een paar Italianen ook nog wat klassiekertjes uit andere (sub)genres op mijn lijst, maar die lijken me kansloos. Van mijn nummers 1 en 9 verwacht ik nu in ieder geval heel wat 

0
geplaatst: 24 april 2015, 11:59 uur
johan de witt schreef:
Roze mag ook
(quote)
Roze mag ook

+ 1

0
geplaatst: 24 april 2015, 12:12 uur
Mijn nummer 21 (Waterboys) en 9 (The The) zijn al geweest
. Jammer van U2. Van The The had ik er ook nog één op 8 (Giant), maar die zal wel niet meer komen.
Flagio of Charlie zou heerlijk zijn. Maar ik durf niet te hard te hopen.
. Jammer van U2. Van The The had ik er ook nog één op 8 (Giant), maar die zal wel niet meer komen.Flagio of Charlie zou heerlijk zijn. Maar ik durf niet te hard te hopen.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:52 uur
7. Mr. Flagio – Take a Chance
http://collectorsfrenzy.com/gallery/321048065658.jpg
Punten : 33
Nom. : 4
Nr. 1 van :Teunnis
Mr. Flagio scoorde gisteren met de laatste 2 lijstjes nog 19 punten en stormde hierdoor de top 10 binnen.
Deze groep schijnt wel een grootheid te zijn in de Italio disco.
Het liedje zelf is een cover van een nummer van Material (Bill Laswel) met Nona Hendryx op vocalen.
Deze cover is wel heel spectaculair en uitbundig.
Vervormde zang, swingende percussie en een dwingende baseline en jullie willen natuurlijke de lange 12”
http://collectorsfrenzy.com/gallery/321048065658.jpg
Punten : 33
Nom. : 4
Nr. 1 van :Teunnis
Mr. Flagio scoorde gisteren met de laatste 2 lijstjes nog 19 punten en stormde hierdoor de top 10 binnen.
Het liedje zelf is een cover van een nummer van Material (Bill Laswel) met Nona Hendryx op vocalen.
Deze cover is wel heel spectaculair en uitbundig.
Vervormde zang, swingende percussie en een dwingende baseline en jullie willen natuurlijke de lange 12”
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:56 uur
Rudi S schreef:
Het nummer is een grootheid in het genre, het duo heeft voor de rest niks noemenswaardig gedaan geloof ik.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:58 uur
Het genre hangt dan ook van one hit wonders aan elkaar 
Hoe dan ook tof dat deze het gered heeft. Nu de ruimtevrouw nog!

Hoe dan ook tof dat deze het gered heeft. Nu de ruimtevrouw nog!
0
Telamon
geplaatst: 24 april 2015, 13:02 uur
terwijl jullie dansen op de spaghettisound vul ik alvast mn lijstjes voor de komende jaren in.
En voor de zekerheid West End Girls maar bij alle aankomende jaren, '84, '85 en '86.
edit: ik weet t , that joke isnt funny anymore, '85
En voor de zekerheid West End Girls maar bij alle aankomende jaren, '84, '85 en '86.
edit: ik weet t , that joke isnt funny anymore, '85
0
geplaatst: 24 april 2015, 13:19 uur
Mr. Flagio... nog nooit van gehoord. Ben wel minder vertrouwd met het genre.
0
geplaatst: 24 april 2015, 13:28 uur
Moet ook volkomen langs mij heen zijn gegaan toendertijd. Niet veel gemist, ik word er niet warm of koud van.
U2 was te verwachten. Waterboys en The The, prima nummers, al heb ik ze niet in mijn top 10.
R.E.M.....zal toch hopelijk wel ?
U2 was te verwachten. Waterboys en The The, prima nummers, al heb ik ze niet in mijn top 10.
R.E.M.....zal toch hopelijk wel ?

0
geplaatst: 24 april 2015, 13:30 uur
Teunnis schreef:
Het nummer is een grootheid in het genre, het duo heeft voor de rest niks noemenswaardig gedaan geloof ik.
Ik ben toch aardig de weg in de italo disco, maar dit is toch geen 'grootheid'. Wel een aardig nummer. Geef mij uit 1983 de scratch versie van Happy Station van Fun Fun maar:
Deze clip is echt hilarisch slecht!
De Italiaanse tweeling is dat niet...En nu voor 1984 niet vergeten om in onze top 10 deze dames mijn liefde te laten kleuren.

0
geplaatst: 24 april 2015, 14:08 uur
Mr. Flagio had ik op 2. 
Happy Station is wel leuk, maar dat komt toch totaal niet bij Take A Chance in de buurt...
Het origineel van Take A Chance is inderdaad van Materiaal, goed voor waarschijnlijk het enige album waarop zowel Brian Eno, Bill Laswell als een toen nog piepjonge Whitney Houston zijn te horen.

Happy Station is wel leuk, maar dat komt toch totaal niet bij Take A Chance in de buurt...
Het origineel van Take A Chance is inderdaad van Materiaal, goed voor waarschijnlijk het enige album waarop zowel Brian Eno, Bill Laswell als een toen nog piepjonge Whitney Houston zijn te horen.
0
geplaatst: 24 april 2015, 14:25 uur
herman schreef:
Mr. Flagio had ik op 2.
Mr. Flagio had ik op 2.

En Nile Rodgers lees ik nu.
0
geplaatst: 24 april 2015, 14:29 uur
Ja. En toch is het origineel vrij matig. En verder heb ik er nooit iets van beluisterd eigenlijk.
Mr. Flagio ken ik trouwens hiervan, net als een hoop andere juweeltjes uit 1983:
I-f - Mixed Up in The Hague Vol. 1 (2000)
Ik ben Alexander Robotnick nog vergeten in mijn lijstje, zie ik
Mr. Flagio ken ik trouwens hiervan, net als een hoop andere juweeltjes uit 1983:

0
geplaatst: 24 april 2015, 14:39 uur
herman schreef:
Zelfde hier, en is ook terug te vinden op Pet Shop Boys - Back to Mine (2005).
Zonde van Problemes d'Amour, ik ben hem in elk geval niet vergeten.
0
zaaf
geplaatst: 24 april 2015, 15:22 uur
herman schreef:
Ja. En toch is het origineel vrij matig. En verder heb ik er nooit iets van beluisterd eigenlijk.
Ben altijd wel gek geweest op dit Material album. Wil je toch uitnodigen hem een keer echt te beluisteren. Whitney klonk sowieso nooit zo sterk als hier.Ja. En toch is het origineel vrij matig. En verder heb ik er nooit iets van beluisterd eigenlijk.
0
Cured
geplaatst: 24 april 2015, 15:24 uur
Viagrio ken ik niet ; geen idee wat het is, dus even een stukje beluisteren.
edit: leuk voor op de dansvloer wat mij betreft, niet voor de Top 10
edit: leuk voor op de dansvloer wat mij betreft, niet voor de Top 10

0
geplaatst: 24 april 2015, 15:29 uur
zaaf schreef:
(quote)
Ben altijd wel gek geweest op dit Material album. Wil je toch uitnodigen hem een keer echt te beluisteren. Whitney klonk sowieso nooit zo sterk als hier. Ik zal hem eens opzoeken, de bonte keur aan namen maakt sowieso wel nieuwsgierig.
0
geplaatst: 24 april 2015, 15:59 uur
Ik zie niet in waarom dit niet samen zou kunnen gaan. Alleen echte muziek met echte instrumenten is goed genoeg voor de top 10 bedoel je?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.