Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2015, 16:00 uur
We krijgen er nog eentje waar het heel goed samengaat. Waarschijnlijk op 1 

0
Cured
geplaatst: 24 april 2015, 16:35 uur
GrafGantz schreef:
Ik zie niet in waarom dit niet samen zou kunnen gaan. Alleen echte muziek met echte instrumenten is goed genoeg voor de top 10 bedoel je?
Nee, niet zo achterdochtig; jij zou me onderhand beter moeten kennen met mijn voorliefde voor Substrata; ik 'pest' wel eens wat, net als jjij dat wel regelmatig doet. De vermoedelijk Nr. 1 is ook niet helemaal mijn nummer, maar vind ik wel beter en iig belangrijker.(quote)
Ik zie niet in waarom dit niet samen zou kunnen gaan. Alleen echte muziek met echte instrumenten is goed genoeg voor de top 10 bedoel je?
Overigens wel grappig dat je hier weer eens op in gaat, terwijl je zelf te pas en te onpas Jazz afzeikt
. Wie uitdeelt, behoort ook te ontvangen. Overigens is daar hier geen sprake van , maar ieder zijn ding.
0
Cured
geplaatst: 24 april 2015, 17:58 uur
Objectief vaak niet , subjectief voor jou wel. 
Ik heb niks tegen dat Filaagio-nummer, lekker dansbaar, prima. Ik zie persoonlijk liever wat anders erin, zo moet je het lezen. iedereen geeft hier zijn mening, dus ik ook.

Ik heb niks tegen dat Filaagio-nummer, lekker dansbaar, prima. Ik zie persoonlijk liever wat anders erin, zo moet je het lezen. iedereen geeft hier zijn mening, dus ik ook.
0
geplaatst: 24 april 2015, 18:30 uur
Cured schreef:
Ik heb niks tegen dat Filaagio-nummer, lekker dansbaar, prima. Ik zie persoonlijk liever wat anders erin,

Ik heb niks tegen dat Filaagio-nummer, lekker dansbaar, prima. Ik zie persoonlijk liever wat anders erin,
Dan heb ik heeeel slecht nieuws voor jou

0
geplaatst: 24 april 2015, 18:39 uur
deric raven schreef:
Mr. Flagio haalde bij de Alternatieve Top 152 de 100e plek.
Het zou zomaar kunnen dat we straks de nummer 100 van een nog eerdere editie van de Alt 152 krijgen Mr. Flagio haalde bij de Alternatieve Top 152 de 100e plek.

0
geplaatst: 24 april 2015, 18:54 uur
6. Charlie – Spacer Woman
http://i.ytimg.com/vi/sa0-u-KEfg8/hqdefault.jpg
Punten : 35
Nom. : 4
Nr. 1 van : yeahyeahyeah en herman
Forza disco, weer een Italo dance classic , Charlie was een project van producer Maurizio Cavalieri.
Cavalieri deed zijn inspiratie op bij bands als Depeche Mode en Heaven 17 maar hij wilde en meer futuristische sound creëren
Spacer Woman valt op door de drummachine en synthesizers, de zang van een vriendin die door een vocoder zingt maakt het af.
http://i.ytimg.com/vi/sa0-u-KEfg8/hqdefault.jpg
Punten : 35
Nom. : 4
Nr. 1 van : yeahyeahyeah en herman
Forza disco, weer een Italo dance classic , Charlie was een project van producer Maurizio Cavalieri.
Cavalieri deed zijn inspiratie op bij bands als Depeche Mode en Heaven 17 maar hij wilde en meer futuristische sound creëren
Spacer Woman valt op door de drummachine en synthesizers, de zang van een vriendin die door een vocoder zingt maakt het af.
0
geplaatst: 24 april 2015, 19:00 uur
Ik noemde m'n nummers 2 t/m 9 nog kansloos toen ik m'n lijstje instuurde 

0
geplaatst: 24 april 2015, 19:00 uur
Zelfs al staan The Shorts op 1 t/m 5, dan nog is dit de leukste top 10 in jaren. 

0
geplaatst: 24 april 2015, 19:11 uur
Ik ben volkomen in de war !

Maar verrassaend is het allemaal wel.

Maar verrassaend is het allemaal wel.

0
geplaatst: 24 april 2015, 19:18 uur
Ik vind dit trouwens heel ok, maar wederom nog nooit gehoord voorheen 
Was dit cult toendertijd ?

Was dit cult toendertijd ?
0
geplaatst: 24 april 2015, 19:23 uur
Zelf heb ik deze platen rond de millenniumwisseling ontdekt, toen was er een soort revival van dit geluid door artiesten als The Hacker, Felix Da Housecat, Miss Kittin, Fischerspooner, onze eigen I-F en Legowelt e.v.a. en werden ook de oudjes weer op menige fuif gedraaid.
0
geplaatst: 24 april 2015, 19:31 uur
Het heeft wat, absoluut. Ik had er niet op gerekend, maar dat is een ander verhaal.
Je hoort duidelijk weer een nieuwe stroming muziek van toen langskomen en dat is interessant.
Je hoort duidelijk weer een nieuwe stroming muziek van toen langskomen en dat is interessant.
0
geplaatst: 24 april 2015, 19:35 uur
Ik ken veel italoplaten op dezelfde manier als yeahyeahyeah, al heb ik dit nummer dan weer later ontdekt via deze mixtape:
The Walrus » Blog Archive » Is Little Boots The Next Queen of Disco? - walrusmusicblog.com
The Walrus » Blog Archive » Is Little Boots The Next Queen of Disco? - walrusmusicblog.com
0
geplaatst: 24 april 2015, 19:54 uur
2 Italonummers achter elkaar lijkt me juist weinig variatie
Al is Charlie veel minder "typisch" Italo dan de andereMaar Charlie is top! Ik heb het zelf niet overwogen maar wel leuk om tegen te komen. Nou hierna nog even Trans-x en we hebben ze allemaal weer gehad

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:06 uur
Ja maar ik ben al op de hoogte gebracht over het vervolg, de volgende die morgenochtend komt gaat weer helemaal de andere kant van het spectrum op, voor iedereen is er wel iets dit jaar.

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:08 uur
Ach vigil, wie weet nog een beetje poeitische vismuziek ,doedelzakrock , politiebezoek, een REMspoor, feestpil en hopelijk toch nog
mooie klanken uit de zwaardvistrombones........tot we de blauwe Maandag in ons armen kunnen sluiten.
mooie klanken uit de zwaardvistrombones........tot we de blauwe Maandag in ons armen kunnen sluiten.

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:09 uur
Ook deze Italo disco hit zegt me totaal niets. Was dit een hype begin jaren '80 of zo? Ben wel vertrouwd met muziek en ken toch een pak grote hits (of ze mij nu liggen of niet) maar dit is totaal vreemd voor mij. Maar blijkbaar toch een publiek voor. 

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:11 uur
Staat er ein-de-lijk eens wat leuke dance in de top 10 is er ineens geen variatie meer 

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:25 uur
Laten we een beetje chauvenistisch blijven ja !!! 
Tijd voor The Shorts !!!!

Tijd voor The Shorts !!!!

0
geplaatst: 24 april 2015, 20:25 uur
vigil schreef:
Maar Charlie is top! Ik heb het zelf niet overwogen maar wel leuk om tegen te komen. Nou hierna nog even Trans-x en we hebben ze allemaal weer gehad
(quote)
Maar Charlie is top! Ik heb het zelf niet overwogen maar wel leuk om tegen te komen. Nou hierna nog even Trans-x en we hebben ze allemaal weer gehad
Verdraaid: Living On Video, die vind ik dan weer echt goed, maar ben ik vergeten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.