Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:23 uur
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:25 uur
bikkel2 schreef:
I'm On Fire is nooit echt een favo van mij geweest, evenals Dancing In The Dark trouwens.
Merk trouwens net dat ik een nummer ben vergeten die zeker in mijn top 10 had moeten staan. Moet toch geen gewoonte gaan worden.
En ga ik Laxus nog vragen of ie niets vergeten is.
Ben geen haar beter.
I'm On Fire is nooit echt een favo van mij geweest, evenals Dancing In The Dark trouwens.
Merk trouwens net dat ik een nummer ben vergeten die zeker in mijn top 10 had moeten staan. Moet toch geen gewoonte gaan worden.
En ga ik Laxus nog vragen of ie niets vergeten is.

Ben geen haar beter.
Ik zal vast iets vergeten zijn maar wat weet ik niet

Bruce niet in ieder geval, zeker niet zijn beste album of nummers
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:29 uur
west schreef:
Kijk dat bedoelde ik dus.... helemaal niets.
Je hoeft niet van zijn muziek te houden, maar dat de man wat kan staat buiten kijf. Overigens is hij in de jaren '80 in een jaar door Rolling Stone uitgeroepen tot de beste gitarist ter wereld. En dat dit nog helemaal zo gek niet is, heb ik live vele malen mogen aanschouwen. De beste funk show ter wereld was van Prince, is van Prince en zal van Prince zijn.
Ik schrijf toch ook niet op dat Marillion absolute bagger is? Het is gewoon niet voor mij weggelegd en ik respecteer dat anderen dat wel goed vinden.
(quote)
Kijk dat bedoelde ik dus.... helemaal niets.

Je hoeft niet van zijn muziek te houden, maar dat de man wat kan staat buiten kijf. Overigens is hij in de jaren '80 in een jaar door Rolling Stone uitgeroepen tot de beste gitarist ter wereld. En dat dit nog helemaal zo gek niet is, heb ik live vele malen mogen aanschouwen. De beste funk show ter wereld was van Prince, is van Prince en zal van Prince zijn.
Ik schrijf toch ook niet op dat Marillion absolute bagger is? Het is gewoon niet voor mij weggelegd en ik respecteer dat anderen dat wel goed vinden.
Beste West,
Als ik zeg "dat ik het helemaal niets vind" is toch geen belediging of een scheldkanonnade? Ik schreeuw ook niet zo maar want ik leg uit welke liedjes me wel aanspreken en welke soort liedjes niet, ik geef aan wat voor mij dan nog de betere periode is en welke niet. Dat is gewoon onderdeel van een discussie waarvan een forum als deze moet leven want als we alleen maar positieve mogen schrijven en het met elkaar eens moeten zijn zou het ook niet een levendig en leuke site zijn toch?
Dat de goede man ooit tot iets uitgeroepen is zegt me helemaal niets. Borsato schijnt ook al jaren de beste artiest van Nederland te zijn...
Als jij graag wilt roepen dat Marillion bagger is moet je dat vooral doen, ik hou je niet tegen. Ik zal het niet met je eens zijn maar je mag gewoon je gang gaan.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:29 uur
Prince is een groot talent. En als gitarist behoort hij tot de top.
Hij is gewoon geen man die in elk nummer verbluffende solo's speelt. Maar dat hij het kan is wel zeker.
Ik ben geen fan van zijn persoonlijkheid en ook niet zozeer van zjjn muziek. Maar hij is echt wel goed.
Hoop dat ie toch nog weer eens met iets indrukwekkends voor de dag komt.
Zoiets als Sign Of The Times.
Hij is gewoon geen man die in elk nummer verbluffende solo's speelt. Maar dat hij het kan is wel zeker.
Ik ben geen fan van zijn persoonlijkheid en ook niet zozeer van zjjn muziek. Maar hij is echt wel goed.
Hoop dat ie toch nog weer eens met iets indrukwekkends voor de dag komt.
Zoiets als Sign Of The Times.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:30 uur
west schreef:
(quote)
Ik schrijf toch ook niet op dat Marillion absolute bagger is? Het is gewoon niet voor mij weggelegd en ik respecteer dat anderen dat wel goed vinden. Zowel Purple Rain (en wel meer van Prince) als Marillion is absolute bagger

0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:32 uur
Dat is waar, maar wel beide een heel ander gedeelte van de bagger want de ene bagger is de andere niet 

0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:36 uur
Ach ik begin gewoon over het feit dat ik Hot Rats op een dikke 4,5* heb staan en dan is alles weer goed

0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:38 uur
vigil schreef:
Als jij graag wilt roepen dat Marillion bagger is moet je dat vooral doen, ik hou je niet tegen. Ik zal het niet met je eens zijn maar je mag gewoon je gang gaan.
(quote)
Ok, nog heel even doorleuteren:
Dat was nou net mijn punt eerder: ik wil helemaal niet roepen dat Marillion bagger is. Toch nergens voor nodig? Genoeg mensen die het (erg) goed vinden. Zoals jij zag ik.
In 1983 stonden ze in de top 10. Nou, prima toch. Een tijd terug viel de top 10 van dat jaar mij tegen, dat heb ik gemeld. Niet dat ik het bagger vond. Is ook een beetje overdreven allemaal. Maar goed, zand erover zou ik zeggen.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:39 uur
vigil schreef:
Ach ik begin gewoon over het feit dat ik Hot Rats op een dikke 4,5* heb staan en dan is alles weer goed
(quote)
Teun neemt enkel users serieus die Hot Rats op ***** hebben.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:39 uur
vigil schreef:
(quote)
Ha, over een stuk stront gesproken

0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:41 uur
west schreef:
Maar goed, zand erover zou ik zeggen.
Maar goed, zand erover zou ik zeggen.
Fish niet goed vinden is tot daar aan toe, maar hem nu te willen begraven

0
geplaatst: 1 mei 2015, 23:42 uur
0
geplaatst: 2 mei 2015, 00:00 uur
0
geplaatst: 2 mei 2015, 00:03 uur
0
geplaatst: 2 mei 2015, 00:11 uur
0
geplaatst: 2 mei 2015, 00:25 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.