Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:10 uur
Rudi S schreef:
Zou bij mij niet bij de beste 5 van dat album horen.
Zou bij mij niet bij de beste 5 van dat album horen.
Nee bij mij ook niet, maar ja wel een hit hit hit

0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:19 uur
Het enige nummer van Marillion dat ik te pruimen vind, maar geen top 10-materiaal voor mij, hoewel ik hem de lijst wel zie halen.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:39 uur
Er zijn denk ik een paar (album)tracks populairder verwacht ik, Blind Curve, Heart of lothian bv.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:41 uur
Het beste materiaal van Misplaced Childhood vind ik te fragmentarich om er echt iets uit te pikken wat top 10 waardig is.
Met Kayleigh en Lavender heb ik niet zo veel meer mee.
Met Kayleigh en Lavender heb ik niet zo veel meer mee.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:57 uur
He shit Rudi, nou weten ze hier allemaal hoe ik eruit zie. Dat had je niet mogen verraden!

0
geplaatst: 5 mei 2015, 13:58 uur
0
geplaatst: 5 mei 2015, 14:01 uur
Niet anders verwacht west 
Nog niet aan het bier bij die herrieschoppers uit Australie ?

0
geplaatst: 5 mei 2015, 14:51 uur
bikkel2 schreef:
Je kent me: eerst even die buien weg uit Arnhem. Maar dan.... in rock we trust, it's rock or bust!
0
geplaatst: 5 mei 2015, 14:54 uur
0
geplaatst: 5 mei 2015, 14:58 uur
west schreef:
Je kent me: eerst even die buien weg uit Arnhem. Maar dan.... in rock we trust, it's rock or bust!
(quote)
Veel plezier straks !
0
geplaatst: 5 mei 2015, 15:21 uur
Ik verwacht Marillion, The Waterboys en Killing Joke in de Top 10.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 15:23 uur
deric raven schreef:
ik heb ze in ieder geval alle 3 in mijn top 10, enkel hebben alle albums wel meerdere favorieten en ik vraag me vooral bij de laatste af of ik dan dezelfde in zet in vergelijk met de andereIk verwacht Marillion, The Waterboys en Killing Joke in de Top 10.
0
zaaf
geplaatst: 5 mei 2015, 16:44 uur
deric raven schreef:
ik ga 86 vast voorbereiding Ik verwacht Marillion, The Waterboys en Killing Joke in de Top 10.

0
zaaf
geplaatst: 5 mei 2015, 21:28 uur
voorbereiding even onderbroken voor bevrijdingspop haarlem. wat was ty lekker bezig zeg!
heb ik helemaal niet aan gedacht vorig jaar - was toch geboortejaar. of mag dat ook al niet
heb ik helemaal niet aan gedacht vorig jaar - was toch geboortejaar. of mag dat ook al niet

0
geplaatst: 5 mei 2015, 21:29 uur
Longlist teruggebracht tot 24 nummers, en zoals altijd weer een handvol nummers tegengekomen waarvan ik dacht dat ze uit het huidige jaar kwamen en die helaas toch een jaartje ouder zijn.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 21:51 uur
Hier ook, in 1984 Moments in Love van Art of Noise en King's Love & Pride vergeten 

0
geplaatst: 5 mei 2015, 21:58 uur
deric raven schreef:
1/3 klopt
0
geplaatst: 5 mei 2015, 22:10 uur
Killing Joke zou leuk zijn, alweer Marillion hoeft van mij niet zo
Maar met een paar fanatieke fans ontkomen we daar niet aan
En ach, als het maar geen Kayleigh is... (ineens realiseer ik me waarnaar mijn collega Kayleigh - bouwjaar 1986 - naar vernoemd zal zijn)
0
geplaatst: 5 mei 2015, 22:46 uur
herman schreef:
(ineens realiseer ik me waarnaar mijn collega Kayleigh - bouwjaar 1986 - naar vernoemd zal zijn)
(ineens realiseer ik me waarnaar mijn collega Kayleigh - bouwjaar 1986 - naar vernoemd zal zijn)
Vroegere collega van m'n (nu gepensioneerde) vader noemde z'n dochter ook Kayleigh. Die was volgens de trotse papa vernoemd naar "dat nummer van Rene Froger"

0
geplaatst: 5 mei 2015, 22:52 uur
Dat lijkt me sterk want dat schrijf je heel anders, waarschijnlijk is het gewoon veel stoerder om de naam van je dochter te linken aan Froger dan aan Marillion. Ik snap dat wel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.