Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2015, 16:02 uur
0
zaaf
geplaatst: 4 mei 2015, 16:14 uur
Neutrone-korrels, neutrone-korrels, godverdegodver... 't is gewoon bastahdsuikah!
0
geplaatst: 4 mei 2015, 16:59 uur
Ik ben dan wel niet in San Francisco, maar wel van de wereld tot woensdag: morgen speelt in Arnhem.... AC/DC. YEAH!!!!!!!
Als je daarbij bent word je neergeschoten in vlammen en komen ze terug in het zwart, vreemd genoeg met de trein over de weg naar de hel als een donderslag bij heldere hemel.
Nog iemand die dit concert van het jaar niet gaat missen?
Als je daarbij bent word je neergeschoten in vlammen en komen ze terug in het zwart, vreemd genoeg met de trein over de weg naar de hel als een donderslag bij heldere hemel.
Nog iemand die dit concert van het jaar niet gaat missen?

0
geplaatst: 4 mei 2015, 17:34 uur
0
geplaatst: 5 mei 2015, 08:42 uur
De nummer 1 heeft een voorsprong van 7 punten (52 tegen 45 punten) eigenlijk nog geen verrassingen in de lijst.
Ik begin nu zelfs die disco italianen te missen.
Ik begin nu zelfs die disco italianen te missen.

0
geplaatst: 5 mei 2015, 08:56 uur
zaaf niet zo zeer slap of slecht etc maar wel heel voorspelbaar, verrassingen maken het toch wel een stuk leuker.
Henri-S zijn lijstje zal de boel wel op zijn kop zetten
https://33.media.tumblr.com/tumblr_m5n6p4mz4N1r0j7cuo1_500.gif
Henri-S zijn lijstje zal de boel wel op zijn kop zetten

https://33.media.tumblr.com/tumblr_m5n6p4mz4N1r0j7cuo1_500.gif
0
zaaf
geplaatst: 5 mei 2015, 09:13 uur
het blijft toch een jonge god. ben jij dat op de achtergrond?
0
geplaatst: 5 mei 2015, 11:11 uur
http://2.bp.blogspot.com/-O2dnJi-uB6g/TwyYLCAyw9I/AAAAAAAAAOk/L-hTcO25GqU/s1600/Dienstmededeling.jpg
Nog even een dienstmededeling wegens PM vragen:
Talk Talk - Life's What You Make It.
Het nummer is in 1985 in een paar landen (waaronder NL) als single uitgebracht.
Volgens "onze regels" rateyourmusic en wiki is dit een 1985 release.
Nog even een dienstmededeling wegens PM vragen:
Talk Talk - Life's What You Make It.
Het nummer is in 1985 in een paar landen (waaronder NL) als single uitgebracht.
Volgens "onze regels" rateyourmusic en wiki is dit een 1985 release.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 11:19 uur
En even ter aanvulling: The Boy With The Thorn In His Side was ook al een single in 1985.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 11:30 uur
Klopt, volgens deze volgorde ook 1985
1. Onze eigen site is leidend wat betreft de releasedatum.
2. Singles staan niet op MuMe, daar gebruiken wij Rate Your Music (RYM) voor, veel users speuren daar toch al.
3. single of albumtrack, daar telt de eerste release zoals aangegeven op MuMe/RYM.
4.Exoten , wiki (eng. boven nl, voor nederlandse nummers telt wiki.nl) en daarna wordt het speurwerk
1. Onze eigen site is leidend wat betreft de releasedatum.
2. Singles staan niet op MuMe, daar gebruiken wij Rate Your Music (RYM) voor, veel users speuren daar toch al.
3. single of albumtrack, daar telt de eerste release zoals aangegeven op MuMe/RYM.
4.Exoten , wiki (eng. boven nl, voor nederlandse nummers telt wiki.nl) en daarna wordt het speurwerk
0
geplaatst: 5 mei 2015, 12:19 uur
En ik moet er dan ook nog een vrolijk verhaal bij schrijven, geen wonder dat ik soms lijstjes vergeet

0
zaaf
geplaatst: 5 mei 2015, 12:29 uur
Rudi S schreef:
En ik moet er dan ook nog een vrolijk verhaal bij schrijven, geen wonder dat ik soms lijstjes vergeet
Van wie moet t vrolijk?(quote)
0
geplaatst: 5 mei 2015, 12:56 uur
Rudi S schreef:
De nummer 1 heeft een voorsprong van 7 punten (52 tegen 45 punten) eigenlijk nog geen verrassingen in de lijst.
Dus Kayleigh ligt op koers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.