Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2015, 22:54 uur
Ik noteer hem toch even voor de song per jaar editie van 1995 
He, niet snel je bericht aanpassen Herman

He, niet snel je bericht aanpassen Herman

0
geplaatst: 5 mei 2015, 22:56 uur
vigil schreef:
Dat lijkt me sterk want dat schrijf je heel anders, waarschijnlijk is het gewoon veel stoerder om de naam van je dochter te linken aan Froger dan aan Marillion. Ik snap dat wel
Dat lijkt me sterk want dat schrijf je heel anders, waarschijnlijk is het gewoon veel stoerder om de naam van je dochter te linken aan Froger dan aan Marillion. Ik snap dat wel
Nu moet ik zeggen dat ik en het geboortekaartje niet gezien heb en niet echt bekend ben met het oeuvre van dhr. Froger. Dus wellicht heb je gelijk...
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:02 uur
Weg hoor met die Froger hierzo.....als ga ik heel hard Rudi roepen !!!!

0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:03 uur
Overigens wel een oude bekende band in mijn top 10 gezet. Super hoor. 

0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:03 uur
GrafGantz schreef:
Nu moet ik zeggen dat ik en het geboortekaartje niet gezien heb en niet echt bekend ben met het oeuvre van dhr. Froger. Dus wellicht heb je gelijk...
(quote)
Je kan het natuurlijk eerst heel stoer komen melden en als je dan verbeterd wordt ineens de onschuld zelve spelen en het zo te draaien dat ik in een ander daglicht komt te staan maar zo werkt het natuurlijk niet jongeman
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:05 uur
Nog zo'n kenner.. Het is natuurlijk Ruby en geen Rudi
Rene Froger - Calling Out Your Name (Ruby) - YouTube
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:06 uur
Inmiddels aangepast...
.....Rubi....uuuh Rudi....doe iets aan die Froger !!! 
.....Rubi....uuuh Rudi....doe iets aan die Froger !!! 
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:12 uur
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:13 uur
1985 is ook het jaar van Modern Talking, Tickets To The Tropics, Tarzan Boy, Live Is Life, Maria Magdalena en uiteraard Georgie Davis.
Geweldige clip, een beetje in de lijn van Michael Jacksons Thriller.
Geweldige clip, een beetje in de lijn van Michael Jacksons Thriller.

0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:16 uur
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:17 uur
Geen The Shorts zeker meer in "85" ? 
Georgie Davis....... kwam die niet de soundmix show van Hennie Huisman ?
Vreselijk. Godzijdank nooit meer wat van vernomen.

Georgie Davis....... kwam die niet de soundmix show van Hennie Huisman ?
Vreselijk. Godzijdank nooit meer wat van vernomen.
0
zaaf
geplaatst: 5 mei 2015, 23:19 uur
deric raven schreef:
1985 is ook het jaar van Modern Talking, Tickets To The Tropics, Tarzan Boy, Live Is Life, Maria Magdalena en uiteraard Georgie Davis.
hoe warm jij t ook kreeg van georgie brrrr... ik had wel een soft spot (nou ja soft) voor sandra1985 is ook het jaar van Modern Talking, Tickets To The Tropics, Tarzan Boy, Live Is Life, Maria Magdalena en uiteraard Georgie Davis.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:20 uur
Sandra's vocale bijdrage bij Sadeness van Enigma vond ik sterker. 

0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:21 uur
Ik kijk verder dan zijn snavel lang is, krijg ik nog een lijstje met kansloze nominaties

Na die voetbalpot van vanavond wordt het wel weer tijd voor wat Italo disco.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:27 uur
In 1988 en 1989 gaat zij zeker mijn top 10 halen.
Heb mijn lijstje voor 1985 grotendeels af... op 1 een van de mooiste nummers ooit die niet vaak genoemd zal worden waarschijnlijk. Maar ja, wellicht kan ik het publiek ervoor via dit topic maximalizeren.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:32 uur
herman schreef:
op 1 een van de mooiste nummers ooit die niet vaak genoemd zal worden waarschijnlijk.
op 1 een van de mooiste nummers ooit die niet vaak genoemd zal worden waarschijnlijk.
Ik wil niks weggeven, maar Kayleigh is al eerder genoemd.
Het verschil tussen de nummer 1 en 2 is nu 4 punten.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:41 uur
Bij herbeluistering van e.e.a. heb ik hem toch iets lager gezet.
Op 1 en 2 nu bands die men bij mij wel kan verwachten.
0
geplaatst: 5 mei 2015, 23:59 uur
in 1985 had ze toch ook wel een heel erg fijne single met In The Heat Of The Night, eurodancepop met italo invloeden of iets dergelijks. Mijn lijstje heeft ze net niet gehaald. In 1986 maakt ze wel grote kans met Hi! hi! hi
0
geplaatst: 6 mei 2015, 00:16 uur
Dat was ook een leuk nummer inderdaad, volgens mij zat die ook in een serie ofzo? Hi! Hi! Hi! heb ik wel eens beluisterd, maar is niet zo blijven hangen. Zal hem volgende week eens draaien voor ik mijn lijstje instuur. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.