Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:46 uur
Nee, .................... is de Boss want die is op de 1e plaatst van 1985 geëindigd.

0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:49 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Nee, .................... is de Boss want die is op de 1e plaatst van 1985 geëindigd.
Bruce?

0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:50 uur
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:52 uur
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:56 uur
Verdraaid. Je kunt wel merken dat ik niet echt een Talk Talk-fan ben. Heb het album wel op 3,5* staan.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:15 uur
vigil schreef:
Het is geloof ik weer tijd voor een liedje...
Ok, wel hard zingen anders horen wij jouw zangkunst niet.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:21 uur
vigil schreef:
Vind je Bruce Almighty geen leuke film?

Bruce Almighty (2003) - IMDb
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:39 uur
Hoe dit gezellige zooitje elkaar ooit gevonden heeft hier op MM: un miracle!
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:45 uur
8. The Waterboys – The Whole Of The Moon
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9b/WholeoftheMoon2.jpeg/220px-WholeoftheMoon2.jpeg
Punten : 38
Nom. : 7
Nr. 1 van: Niemand
1 punt meer dan de nummer 9, in het begin van de week verzamelde The Whole of the moon de meeste punten en in de laatste 15 lijstjes kwam dit lied nog maar 1 keer voor.
The Whole of the Moon van het “doorbraak album” This is the sea, laat een groep horen met een voller geluid dan de voorgangers.
Het lied begint met het uit duizenden herkenbare intro en is vervolgens volgestopt met de keyboards van Wallinger trompet en achtergrondzang.
Tegen het einde explodeert het liedje met tegenelkaar opzingende zangers, saxofoon en zelfs een kanonschot.
Echt, dit fraai werkstuk hoort ook gewoon in onze top 10 van 1985.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9b/WholeoftheMoon2.jpeg/220px-WholeoftheMoon2.jpeg
Punten : 38
Nom. : 7
Nr. 1 van: Niemand
1 punt meer dan de nummer 9, in het begin van de week verzamelde The Whole of the moon de meeste punten en in de laatste 15 lijstjes kwam dit lied nog maar 1 keer voor.
The Whole of the Moon van het “doorbraak album” This is the sea, laat een groep horen met een voller geluid dan de voorgangers.
Het lied begint met het uit duizenden herkenbare intro en is vervolgens volgestopt met de keyboards van Wallinger trompet en achtergrondzang.
Tegen het einde explodeert het liedje met tegenelkaar opzingende zangers, saxofoon en zelfs een kanonschot.
Echt, dit fraai werkstuk hoort ook gewoon in onze top 10 van 1985.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 13:22 uur
Al enkele mooie nummers. En met Waterboys al een eerste uit mijn top 10.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 13:46 uur
Ik sluit me bij vigil aan:
vigil schreef:
Graag wijs ik iedereen er nog even op dat op dit album The Waterboys - This Is the Sea (1985) de bekendste hit toch echt het minste liedje van het album is.
Graag wijs ik iedereen er nog even op dat op dit album The Waterboys - This Is the Sea (1985) de bekendste hit toch echt het minste liedje van het album is.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 14:28 uur
Pfff... ik mag inderdaad hopen dat er nog wat beters van The Waterboys langskomt. Ik had ze maar liefst drie keer in mijn top-10, maar dit is echt het lelijke eendje op het album.
Talk Talk haalde net niet mijn top-30, Just Like Honey wel (#26).
Talk Talk haalde net niet mijn top-30, Just Like Honey wel (#26).
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:00 uur
De enige nummers van The Waterboys die beter zijn dan The Whole Of The Moon, staan op Fisherman's Blues. Prachtig nummer waarvan ik echt niet snap waarom de fans er zo'n moeilijke verstandhouding mee hebben. Perfect popnummertje dacht ik zo 

0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:06 uur
Mag jij vinden, maar ik heb zo het idee dat men hier anders over denkt.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:07 uur
Be My Enemy en Medicine Bow beter dan Whole of the Moon

Ik vind dit samen met Old England, Don't Bang the Drum en The Pan Within toch echt het beste van het album.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:08 uur
bikkel2 schreef:
Inderdaad, het is 'n vreemde wereld!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.