Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2015, 11:03 uur
GrafGantz schreef:
Je wilt zoveel mogelijk lijstjes hebben, en vervolgens klaag je als de grootste gemene delers boven komen drijven. Wat klopt hier niet?
Je wilt zoveel mogelijk lijstjes hebben, en vervolgens klaag je als de grootste gemene delers boven komen drijven. Wat klopt hier niet?
Ach als verslaggever vindt je het ook weleens leuk als Excelsior van Ajax wint.
deze zelfs het liefst 2 keer per seizoen
0
geplaatst: 13 mei 2015, 11:09 uur
Ik vind het ook leuk dat Rudi voetbalverslaggever is, dat wist ik niet eens!
0
geplaatst: 13 mei 2015, 21:49 uur
Iedereen kan weer rustig ademhalen, ik heb m'n lijstje ingezonden.
0
geplaatst: 13 mei 2015, 23:46 uur
Jawel beste mensen......hier wederom een overzichtje, en natuurlijk van het jaar 1986.
Om alvast in de stemming te komen :
* Muzikaal een best vrolijk jaar. Daar hadden we zomaar MC Miker G en Dj. Sven, gewoon uit Nederland die met het razend populaire Holiday Rap de hitlijsten aanvoerden. Het sampelen was begonnen. Madonna's Holiday en Kool And The Gang's Celebration werden kien in elkaar gemixt en een rapje deed de rest. Tjonge..... hij kwam wel 20x voorbij in de dancing. Wat een feest !
Het duo hield het overigens na een paar jaar voor gezien.
* Ach.....Wham stopte er mee. De wereld in diepe rouw. The Edge Of Heaven stormde de hitlijsten in en een afscheidsconcert volgde.
Ach....aan alles komt een eind. En George ging tenslotte gewoon door. Die andere stond er toch maar voor spek en bonen bij.
* Leuk was dan wel weer de samenwerking tussen The Young Ones en Cliff Richard. De mateloos populaire Young Ones ( chaotisch, hilarisch en vooral heel komisch) benaderde de oude Cliff om zijn Living Doll op te nemen + clip natuurlijk. Sportief van Cliff trouwens.
* The Stones kwamen maar weer eens met een LP. Dirty Work, misschien beter niet kunnen doen. De sfeer was niet zo joepie, Charlie Watts besloot de schade maar eens in te halen om juist nu aan heroine verslaafd te raken, dus die was er niet zo veel .
Keef en Mick hadden mot en hadden elkaar het liefst de hersens in geslagen. In het clipje van de 2e single One Hit ( to the body) gebeurt dat figuurljjk ook. Ronnie Wood was volgens de overleving de aanjager om dit album op te nemen. Maar niet meer mee bemoeien Ronnie !
What a waist of time !
Tenslotte ook weer wat musici die ons verlieten:
Richard Manuel ( The Band)
Phil Lynott ( Thin Lizzy)
Benny Goodman ( jazz trompenist)
Veel.plezier met de top 10 van 1986 !
Om alvast in de stemming te komen :
* Muzikaal een best vrolijk jaar. Daar hadden we zomaar MC Miker G en Dj. Sven, gewoon uit Nederland die met het razend populaire Holiday Rap de hitlijsten aanvoerden. Het sampelen was begonnen. Madonna's Holiday en Kool And The Gang's Celebration werden kien in elkaar gemixt en een rapje deed de rest. Tjonge..... hij kwam wel 20x voorbij in de dancing. Wat een feest !

Het duo hield het overigens na een paar jaar voor gezien.
* Ach.....Wham stopte er mee. De wereld in diepe rouw. The Edge Of Heaven stormde de hitlijsten in en een afscheidsconcert volgde.
Ach....aan alles komt een eind. En George ging tenslotte gewoon door. Die andere stond er toch maar voor spek en bonen bij.

* Leuk was dan wel weer de samenwerking tussen The Young Ones en Cliff Richard. De mateloos populaire Young Ones ( chaotisch, hilarisch en vooral heel komisch) benaderde de oude Cliff om zijn Living Doll op te nemen + clip natuurlijk. Sportief van Cliff trouwens.
* The Stones kwamen maar weer eens met een LP. Dirty Work, misschien beter niet kunnen doen. De sfeer was niet zo joepie, Charlie Watts besloot de schade maar eens in te halen om juist nu aan heroine verslaafd te raken, dus die was er niet zo veel .
Keef en Mick hadden mot en hadden elkaar het liefst de hersens in geslagen. In het clipje van de 2e single One Hit ( to the body) gebeurt dat figuurljjk ook. Ronnie Wood was volgens de overleving de aanjager om dit album op te nemen. Maar niet meer mee bemoeien Ronnie !
What a waist of time !

Tenslotte ook weer wat musici die ons verlieten:
Richard Manuel ( The Band)
Phil Lynott ( Thin Lizzy)
Benny Goodman ( jazz trompenist)
Veel.plezier met de top 10 van 1986 !
0
geplaatst: 14 mei 2015, 02:43 uur
bikkel2 schreef:
Jawel beste mensen......hier wederom een overzichtje, en natuurlijk van het jaar 1986.
......en vermeldenswaardig uiteraard (ik werd er al op gewezen
) Sandra Kim! Groot feest bij onze zuiderburen toen zij op 3 mei met het vrolijke deuntje J'aime la Vie het Eurovisie Songfestival won. Het is nog steeds de enigste keer dat Belgie dit liedjesfestijn wist te winnen. Met haar 13j/7m zal ze wel de jongste winnares van het E.S.F. blijven want 4 jaar later werd de leeftijdsgrens voor deelname >16 jaar. Met 350.000 verkochte exemplaren werd J'aime la Vie de grootste hit van 1986 bij onze zuiderburen........ Ultra Top 100 van 1986
0
zaaf
geplaatst: 14 mei 2015, 08:33 uur
Goeie toevoeging John, Sandra Kim mag zeker vermeld. Grappige link ook.
Dan lijkt '86 toch een beroerd jaar geweest te zijn, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Dan lijkt '86 toch een beroerd jaar geweest te zijn, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen.
0
geplaatst: 14 mei 2015, 08:35 uur
Lijst verstuurd, nummers 1, 2 & 3 zijn P artiesten
Het begint steeds moeilijker te worden de jaren 60 en 70 waren lastig omdat er zo veel erg goede "Black" music is gemaakt in die periode,maar van af midden jaren 80 heb ik het ook bewust zelf meegemaakt, de quilty pleasures biggen om de hoek te komen. In deze editie 3 Chicago Classic................
Het begint steeds moeilijker te worden de jaren 60 en 70 waren lastig omdat er zo veel erg goede "Black" music is gemaakt in die periode,maar van af midden jaren 80 heb ik het ook bewust zelf meegemaakt, de quilty pleasures biggen om de hoek te komen. In deze editie 3 Chicago Classic................
0
geplaatst: 14 mei 2015, 09:47 uur
thelion nou voor 1987 zou ik het anders wel weten met DAT album, oh en daar was ook nog een niet onverdienstelijk debuut. 

0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:04 uur
Rudi S schreef:
Lion nou voor 1987 zou ik het anders wel weten met DAT album, oh en daar was ook nog een niet onverdienstelijk debuut.
Lion nou voor 1987 zou ik het anders wel weten met DAT album, oh en daar was ook nog een niet onverdienstelijk debuut.
Volgens mij tag je de verkeerde user.......................
En ja DAT album gaat hofleverancier worden in 1987, en ook TTD........
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:35 uur
Rudi S schreef:
Even een dienstmededeling, deadline inzending gaat van donderdagavond 24.00 naar donderdagavond 23.00.
Dit omdat ik op donderdagavond de lijst (en openingspost eerste nummer) klaar wil hebben voor vrijdagochtend.
Ik tag eventueel nog deelnemers in de loop van donderdag.
Even een dienstmededeling, deadline inzending gaat van donderdagavond 24.00 naar donderdagavond 23.00.
Dit omdat ik op donderdagavond de lijst (en openingspost eerste nummer) klaar wil hebben voor vrijdagochtend.
Ik tag eventueel nog deelnemers in de loop van donderdag.
Vaste deelnemers zonder lijstje: Simon77 Zephyr J.J. Wever johannesA Broem yeahyeahyeah Gretz chevy93 centerparks.nl
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:50 uur
Het verschil tussen nummer 3 en nummer 1 is maar 12 punten, de nummer 4 is kansloos (25 punten daar achter).
0
geplaatst: 14 mei 2015, 10:52 uur
0
geplaatst: 14 mei 2015, 11:18 uur
Sandra Kim.........goeie aanvulling sheep. Zeker het vermelden waard. 
herman en Chicago....zou toch wat zijn.

herman en Chicago....zou toch wat zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.