Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2015, 12:26 uur
Nee, niet Orbit, maar een generatiegenoot dan... Eentje die ook van new wave houdt. Ik kom er nog wel een keer op.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2015, 12:30 uur
herman schreef:
Jane's Addiction is een leuke positieve verrassing, deze had ik niet aan zien komen.
Jane's Addiction is een leuke positieve verrassing, deze had ik niet aan zien komen.
ik wel na Ride de 2de uit mijn top 10

0
geplaatst: 19 juni 2015, 12:43 uur
herman schreef:
Nee, niet Orbit, maar een generatiegenoot dan... Eentje die ook van new wave houdt. Ik kom er nog wel een keer op.
(quote)
Ja zeg Herman, ben jij nu al aan het aftakelen?

0
Cured
geplaatst: 19 juni 2015, 12:57 uur
Dat album van Jane's Addiction heb ik ook....tijd niet beluisterd, wel gaaf toch weer.(ik heb 'relatief' teveel CD's ...
)
)
0
geplaatst: 19 juni 2015, 13:12 uur
herman, ik weet al waar je verwarring vandaan komt: Het komt door Cocteau Twins. Lees onze berichten bij Souvlaki er maar op na.
Heaven Or Las Vegas staat wel in mijn top 10.
Heaven Or Las Vegas staat wel in mijn top 10.

0
geplaatst: 19 juni 2015, 13:35 uur
Telamon schreef:
Oef, Queensrÿche... glazuur springt van mn tanden. Wel keurig binnen de lijntjes hoorde ik in die 10 seconden. Niet mijn ding.
Oef, Queensrÿche... glazuur springt van mn tanden. Wel keurig binnen de lijntjes hoorde ik in die 10 seconden. Niet mijn ding.
Goede onderbouwing...
Luister eens verder er zitten nog wel aparte wendingen in
0
Cured
geplaatst: 19 juni 2015, 13:40 uur
Fish heb een punt ; je moet voor dit 'soort' songs wel even de tijd en geduld nemen.
0
Telamon
geplaatst: 19 juni 2015, 13:51 uur
vigil schreef:
Goede onderbouwing...
(quote)
Goede onderbouwing...
Vooruit, heb ik gedaan, en vind het nog steeds niet mooi. Te gladjes, te binnen de lijntjes, en van de zang als rond 2:50 krijg ik jeuk.
Ik hoop niet dat je nog meer onderbouwing verwacht als iemand iets niet mooi vind...
0
geplaatst: 19 juni 2015, 13:52 uur
Ik snap Telamon volledig, Queensdinges snap ik dan weer helemaal niks van.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 14:05 uur
Daar gaat het natuurlijk niet om maar dat er na 10 seconde al conclusies worden getrokken
0
geplaatst: 19 juni 2015, 14:08 uur
Die van Queensrijche heb ik op cd-single.
Absoluut een goed nummer.
Ride in de Top 10 vind ik moeilijker te plaatsen.
Absoluut een goed nummer.
Ride in de Top 10 vind ik moeilijker te plaatsen.
0
Telamon
geplaatst: 19 juni 2015, 14:11 uur
vigil schreef:
Daar gaat het natuurlijk niet om maar dat er na 10 seconde al conclusies worden getrokken
Soms moet je zoiets niet al te letterlijk nemen. (al was het niet veel langer dan 10s
)Maar dit deed me teveel denken aan al die rockballads waar je in de jaren 80 mee dood werd gegooid. Zoals gezegd niet mijn ding.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 15:11 uur
7/8. AC/DC - Thunderstruck
http://eil.com/images/main/ACDC-Thunderstruck---P-30706.jpg
Punten : 30
Nom. : 4
Nr. 1 van: laxus11 Simon77
Hier is de andere met 30 punten en 4 nominaties, 2 tienpunters en 2 vijfjes waren genoeg voor een mooie notering.
AC/DC klopte wel vaker op de deur in dit topic maar haalde dacht ik enkel met Rosie de top 10, nu is daar een opvolger.
Het nummer is typisch AC/DC een (Angus)intro en dan een felle strot en knallen.
Meer is het niet, hoeft ook niet.
Als tiener vond ik AC/DC geweldig , vooral het Bon Scott tijdperk, maar ook die Brian Johnson liedjes vind ik leuk, ik hoor dit toch nog steeds met een big smile aan.
Fans mochten in de video figureren met als beloning het T shirt uit de video, oh ze moesten ook nog een beetje headbangen.
http://eil.com/images/main/ACDC-Thunderstruck---P-30706.jpg
Punten : 30
Nom. : 4
Nr. 1 van: laxus11 Simon77
Hier is de andere met 30 punten en 4 nominaties, 2 tienpunters en 2 vijfjes waren genoeg voor een mooie notering.
AC/DC klopte wel vaker op de deur in dit topic maar haalde dacht ik enkel met Rosie de top 10, nu is daar een opvolger.
Het nummer is typisch AC/DC een (Angus)intro en dan een felle strot en knallen.
Meer is het niet, hoeft ook niet.
Als tiener vond ik AC/DC geweldig , vooral het Bon Scott tijdperk, maar ook die Brian Johnson liedjes vind ik leuk, ik hoor dit toch nog steeds met een big smile aan.
Fans mochten in de video figureren met als beloning het T shirt uit de video, oh ze moesten ook nog een beetje headbangen.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 15:18 uur
Deze had ik niet verwacht 
Maar een mooie positie voor Thunderstruck

Maar een mooie positie voor Thunderstruck

0
geplaatst: 19 juni 2015, 15:47 uur
deric raven schreef:
Zouden The Black Crowes de Top 10 gehaald hebben??
Net afgevallen bij mij ten faveure van een paar house / techno classics (die het waarschijnlijk helemaal niet gehaald hebben helaas)........
Thunderstruck zag ik ook niet aankomen......
0
geplaatst: 19 juni 2015, 15:48 uur
deric raven schreef:
Stonden bij m'n longlist van 50 nummers, maar de eerste 20 hebben ze niet gehaald. Maar wie weet wat 1992 ons brengt, dat is het jaar van m'n favoriete Crowes nummer.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 15:53 uur
Het eerste nummer uit mijn top 10. En ik hoop er nog tegen te komen. 

0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:09 uur
0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:09 uur
thelion schreef:
Net afgevallen bij mij ten faveure van een paar house / techno classics (die het waarschijnlijk helemaal niet gehaald hebben helaas)........
(quote)
Ook niet bij mij opgekomen....maar dit was wel zo'n song wat door velen werd meegebrult.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:11 uur
Thunderstruck
vreselijk... Dit had ik niet van jullie verwacht, musicmeter 
Three Days is gelukkig wel niets minder dan geniaal
vreselijk... Dit had ik niet van jullie verwacht, musicmeter 
Three Days is gelukkig wel niets minder dan geniaal

0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:13 uur
deric raven schreef:
Met Sister Luck bijv ?

Depeche Mode komt zeker nog en de Caveman hopelijk ook nog. Vis en de kerk ?
Charlatans vind ik trouwens heel ok.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:13 uur
Hoe kan dat nou? Ik ben het fantastische Thunderstruck met die geweldige riff nergens tegengekomen. Anders had 'ie van mij 10 punten gehad....

40 punten in totaal dus.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:16 uur
west schreef:
Hoe kan dat nou? Ik ben het fantastische Thunderstruck met die geweldige riff nergens tegengekomen. Anders had 'ie van mij 10 punten gehad....
(quote)

Nergens tegengekomen, ik wel http://www.musicmeter.nl/user/1676/votes/1990

0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:16 uur
deric raven schreef:
Nou, het zal je niet verrassen, maar niet door mij. Ook The Black Crowes ben ik vergeten. Ik zou dan of Jealous Again of Hard To Handle in mijn top 10 hebben gezet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.