Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:07 uur
Fijne top 10 tot nu toe. Niet geselecteerd door mij, maar ik kan hier prima mee leven.
Hoop nog op Los Lobos ( Kiko is mijn favo album van "92")
Manic Street Preachers verwacht ik zeker.
Hoop nog op Los Lobos ( Kiko is mijn favo album van "92")
Manic Street Preachers verwacht ik zeker.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:19 uur
Manics komen zeker nog wel..verrassend Los Lobos bikkel2..is dat met Baila Me etc?
Haha zie net dat ik me vergis..dat zijn de Gipsy Kings

0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:33 uur
zaaf, vriend: prima nummer 1!
(mijn nummer 3)En of het zo moest zijn, ongeveer toen Rudi de nummer 8 hier neerzette, kocht ik de 2LP Angel Dust.

0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:40 uur
Creep! 
Waarom heb ik die over het hoofd gezien? !
Had op nr 4 gestaan bij mij

Waarom heb ik die over het hoofd gezien? !
Had op nr 4 gestaan bij mij
0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:42 uur
west schreef:
En of het zo moest zijn, ongeveer toen Rudi de nummer 8 hier neerzette, kocht ik de 2LP Angel Dust.
En of het zo moest zijn, ongeveer toen Rudi de nummer 8 hier neerzette, kocht ik de 2LP Angel Dust.
Nou, maar goed dat hier niet is gekozen voor Mariah Carey - I'll Be There want dan had jij met haar unplugged album gezeten.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:42 uur
Ik heb tot nu toe geen commentaar gegeven op al die mensen die Creep niet hadden en dat wel wilden, maar het ging hier dagenlang echt over bijna niks anders dan die Engerd. Vergeet 'm niet en zo.... 

0
geplaatst: 3 juli 2015, 14:43 uur
Rudi S schreef:
Nou, maar goed dat hier niet is gekozen voor Mariah Carey - I'll Be There want dan had jij met haar unplugged album gezeten.
(quote)
Zo, dat zal je maar gebeuren...

0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:04 uur
0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:08 uur
0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:12 uur
Ja, toen vond ik het wel mooi... maar was al vrij snel weer fan-af hoor. 

0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:13 uur
luigifort schreef:
Manics komen zeker nog wel..verrassend Los Lobos bikkel2..is dat met Baila Me etc?

0
zaaf
geplaatst: 3 juli 2015, 15:49 uur
west schreef:
(mijn nummer 3)
hehe het oorlogsgeschut kan weer weg(quote)
(mijn nummer 3)En of het zo moest zijn, ongeveer toen Rudi de nummer 8 hier neerzette, kocht ik de 2LP Angel Dust.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:51 uur
luigifort schreef:
Jij bedoelde waarschijnlijk La Bamba, maar die zal Bikkel vast niet hebben die mag zo de K(l)iko in gok ik.Manics komen zeker nog wel..verrassend Los Lobos bikkel2..is dat met Baila Me etc?
0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:52 uur
west schreef:
(mijn nummer 3)
(quote)
Je had beter 2 volle potten drugs kunnen kopen ipv 2L(ege)P(otten)

0
geplaatst: 3 juli 2015, 15:54 uur
Doet deric raven eigenlijk nog een aankondiging deze week? Hela hola! (tut hola) van Pater Moeskroen bijvoorbeeld 

0
geplaatst: 3 juli 2015, 16:01 uur
vigil schreef:
Doet deric raven eigenlijk nog een aankondiging deze week? Hela hola! (tut hola) van Pater Moeskroen bijvoorbeeld

0
geplaatst: 3 juli 2015, 16:10 uur
Faith No More stond bij mij op nr 6. Heb de band vorige week nog op Werchter bezig gezien.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 16:27 uur
vigil schreef:
(quote)
Jij bedoelde waarschijnlijk La Bamba, maar die zal Bikkel vast niet hebben die mag zo de K(l)iko in gok ik. Aaaaaaaggggghhh...........

0
geplaatst: 3 juli 2015, 16:56 uur
Mooi is dat he? Deden de wereldleiders ons maar eens een beetje na....

0
geplaatst: 3 juli 2015, 17:00 uur
0
geplaatst: 3 juli 2015, 17:12 uur
vigil schreef:
ik heb Gordon toch al getipt?
0
geplaatst: 3 juli 2015, 17:18 uur
Maar die rijdt oude vrouwtjes aan.... oh nee, dat was die ander!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.