Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
Telamon
geplaatst: 13 juli 2015, 23:16 uur
Moeilijk jaar dat '94. Lukt het eindelijk om geen R.E.M. te hebben in mn shortlist, gaat Stipe geestig meezingen elders. En dan is de link met Courney snel gelegd die de pannen van het dak zingt dat de lucht zo paars uit ziet. Of dan die Belgen wiens naam met een kleine letter begint maar wel debuteren met een ijzersterk album. Nick met zn rode rechter hand. De Loser! Buenos Tardes, vriend! Maar die zal, op zaaf na, wel niemand kennen. Had zo op een Tarantino of Breaking Bad soundtrack kunnen staan. Ween niet, check m gewoon!
En dan al die britpop, of specifieker Bristolpop. Moeilijk jaar dat '94.
(met I Promised Myself als quity pleasure)
En dan al die britpop, of specifieker Bristolpop. Moeilijk jaar dat '94.
(met I Promised Myself als quity pleasure)
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:18 uur
Telamon schreef:
Moeilijk jaar dat '94. Lukt het eindelijk om geen R.E.M. te hebben in mn shortlist, gaat Stipe geestig meezingen elders.
Moeilijk jaar dat '94. Lukt het eindelijk om geen R.E.M. te hebben in mn shortlist, gaat Stipe geestig meezingen elders.
Dus je hebt niks van het Monster?
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:19 uur
Telamon schreef:
Dat moet je gedroomd hebben.
0
Telamon
geplaatst: 13 juli 2015, 23:22 uur
Ik vind Monster best een aardig album, maar Kenneth en/of Bang zie ik niet in mn top 10 geraken. Jij hebt wel een Monster?
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:23 uur
Telamon schreef:
Ik vind Monster best een aardig album, maar Kenneth en/of Bang zie ik niet in mn top 10 geraken. Jij hebt wel een Monster?
(quote)
Very much so ja
..die eerste niet..die 2e ms..maar eerder nog 1 of 2 andere..maar er is zoveeeel in 94..dus wie weet kukelt REM nog uit de top 10..
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:24 uur
Telamon schreef:
(quote)
Dat komt omdat het beste nummer van het album anders heet

(Maar wellicht heb ik dat dit keer gedroomd
)
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:26 uur
GrafGantz schreef:
)
(quote)

) Dus je slaapt niet maar je droomt wel

0
Telamon
geplaatst: 13 juli 2015, 23:28 uur
Kwartje valt, maar nee die niet, Laat Me Binnen klopt nu opeens wel erg hard aan de deur.
*snel open doet*
0
Telamon
geplaatst: 13 juli 2015, 23:32 uur
Maar het worst case scenario is natuurlijk dat die belgen worden vergeten...
0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:38 uur
Telamon schreef:
Kwartje valt, maar nee die niet, Laat Me Binnen klopt nu opeens wel erg hard aan de deur.
*snel open doet*
(quote)
*snel open doet*
Ha nee, die was eigenlijk bedoeld voor het nummer waar je het zelf over had. Maar ik snap de verwarring

0
geplaatst: 13 juli 2015, 23:54 uur
0
geplaatst: 14 juli 2015, 00:02 uur
Het mooiste monster is die met eyeliner. Maar Let Me In is ook prachtig met de tekst over Kurt Cobain. Kenneth was destijds wel een leuke single, maar vind ik verder eigenlijk de minste na Tongue.
Heb net een voorselectie gemaakt en kom uit op 87 nummers.

0
geplaatst: 14 juli 2015, 00:04 uur
herman schreef:
Het mooiste monster is die met eyeliner. Maar Let Me In is ook prachtig met de tekst over Kurt Cobain. Kenneth was destijds wel een leuke single, maar vind ik verder eigenlijk de minste na Tongue.
Eens over eyeliner..en ik zit ook zo op 100 nummers

0
Telamon
geplaatst: 14 juli 2015, 00:05 uur
Let Me In had ook iets te maken met Kurt Corbain meen ik.
Volgens mij schreef iem dat toen REM werd behandeld in het The Greatest Hits draadje. Morgen even opzoeken.
0
geplaatst: 14 juli 2015, 00:07 uur
Klopt..gaat id over Kurt..Stipe wilde tot hem doordringen maar lukte niet..lied is gecomponeerd door Mills..speelt gitaar hier ipv Buck..
0
Telamon
geplaatst: 14 juli 2015, 00:10 uur
Ik zit op 39, maar ik hou dan ook niet zo van rap. (Nr 39 is Nick Kamen
)
)
0
geplaatst: 14 juli 2015, 00:11 uur
Ik dacht al een titel te lezen, maar die is toch veel ouder? Wel een leuk nummer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.