MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Blijft lastig vaak , het jaar van uitkomen. Zit regelmatig een addertje onder het gras.

Teunnis schreef:
Jaaahhaa! Nu alleen nog Nas en ik ben tevreden.

*cheerleadersmiley*

herman schreef:
(quote)

2 keer Underworld, 3 keer Portishead, 1 keer Nas en 4 gitaarbands lijkt me gevarieerder dan
10 verschillende gitaarbands.

3 keer Underworld

Ik ben helaas bang dat Rez het niet gehaald heeft.

Teunnis schreef:

Aan mij heeft het niet gelegen dan.................. Dat is de enige Underworld die mijn Top 10 gehaald heeft.

Zou Nine Inch Nails nog in beeld komen ?
Blur, maar dat zal een ander nummer zijn die ik heb vrees ik.

DjFrankie (moderator)
bikkel2 schreef:
Zou Nine Inch Nails nog in beeld komen ?

Dat zou een zegen zijn tot nu toe niet mijn ding

Teunnis schreef:
(quote)

3 keer Underworld

3 keer? Ik ben het overzicht een beetje kwijtgeraakt na al die praat over Cheers en voetbal.

herman schreef:
(quote)

3 keer? Ik ben het overzicht een beetje kwijtgeraakt na al die praat over Cheers en voetbal.

Heb je ook de tweede zin gelezen?

zaaf
herman schreef:
O daar zat ik net lekker in, kwam rudi weer met muziek aandraven...

Ja, vervelend altijd die muziek op deze site

Teunnis schreef:
(quote)

Heb je ook de tweede zin gelezen?

Ja, maar ik had het over de top 10 hier... Weet niet waar jij die 3e dan vandaan haalt?

Als Rudi ff opschiet met het voltooien van de lijst, kunnen we verder met Cheers en voetbal.

Wat zal die nr.1 nou toch wezen ???

Telamon
Nr1? Is de nr 2 dan al geweest? Heb ik zeker gemist toen ik die honderdmiljoen post zonder Cheers en voetbal heb doorgespit. Regent het soms bij jullie???

zaaf
Morgen naar open dag T?

Nee Telamon, hier schijnt altijd de zon.

Rudi is in rep en roer de laatste dagen over de kennelijk wat onverwachte nr. 1 positie.
Maakt mij dus nieuwsgierig.
Nr.2 moet nog komen hoor.

Telamon schreef:
Nr1? Is de nr 2 dan al geweest? Heb ik zeker gemist

De nummer 2 weet iedereen al of heb jij dat gemist
Nummer 1 en 2 komen vanavond , maar waag gerust een gok, het is gratis en niet voor niets.

herman schreef:
Ja, vervelend altijd die muziek op deze site

(quote)

Ja, maar ik had het over de top 10 hier... Weet niet waar jij die 3e dan vandaan haalt?

Die gaat nog komen

Teunnis schreef:
(quote)

Die gaat nog komen

Zou leuk zijn, maar net was je nog bang dat ie het niet gehaald had. Of bedoel je een andere 3e dan Rez?

herman schreef:
(quote)

2 keer Underworld, 3 keer Portishead, 1 keer Nas en 4 gitaarbands lijkt me gevarieerder dan
10 verschillende gitaarbands.
Ze hebben alle tien zang, dus zo gevarieerd is het niet. De afkeer tegen 'gitaarbands' neemt steeds belachelijkere proporties aan. 2 bands die de helft van de lijst vullen, maar omdat het geen rockbands zijn, is het opeens wel gevarieerd?

Ik verwacht zelf ook Marillion nog wel.

zaaf
Lezen Chevy. Er staat nergens een teken van afkeer.

Inderdaad, heb nota bene een hele grote rockband op 1 gezet. Rudi vroeg zelfs af of ik niet gehackt was

Ik heb veruit mijn meest eentonige top 10 tot nu toe ingeleverd met 4 artiesten die er 2 keer in staan.

chevy93 schreef:

Ik verwacht zelf ook Marillion nog wel.

Ik had stiekem van jou ook 10 punten verwacht/gehoopt maar ik zag eerder in t spel dat niet gelukt is

herman schreef:
(quote)

Ik ben het overzicht een beetje kwijtgeraakt na al die praat over Cheers en voetbal.

Als jij die nu goed combineert dan weet jij gelijk wie er op 1 staat.

zaaf
O geweldig. Ik heb een andere, maar deze is ook top!

vigil schreef:
Dat jij daar niet aan mee wilt doen vind ik prima maar de door jouw aangehaalde voorbeelden zijn nou ook niet echt overdonderend. Elk jaar heeft zijn toppers in de metal, hiphop, dance enzo.

Dat je graag Nas op 1 wilt zien is verder een andere discussie toch?

Het was maar een goed bedoelde discussie hoor.
Ik vind 1994 juist een jaar met van alles wat: een hele mooie mix, van veel goede muziek.

En ik wilde Nas niet op 1, maar liefst wel in de top 10, nadat in 1993 geen één hip-hop act de top 25 had gehaald.

west schreef:
Het was maar een goed bedoelde discussie hoor.

Weet ik

Ik ben dan ook zeker niet boos, zelfs niet een beetje

zaaf
Wat! Wilde jij Nas niet op 1 west! Ben je nou helemaal!

Ik ga zo zelf even nassen.

Saai weer Underworld Top 10 van vorig jaar was stuk beter zonder dat saaie Nas en Underworld..maar hopelijk kaapt Pulp voor het tweede achtereenvolgende jaar de 1e plek weg

zaaf schreef:
Wat! Wilde jij Nas niet op 1 west! Ben je nou helemaal!

Wie had Nas ook al weer op 1?

vigil schreef:
(quote)

Ik had stiekem van jou ook 10 punten verwacht/gehoopt maar ik zag eerder in t spel dat niet gelukt is
Bij mij niet eens in het bovenste rijtje. En pas last-minute toegevoegd, nadat ik in eerste instantie een top 9 ingeleverd had. Gisteren wel Brave weer eens beluisterd en de 4,5* blijft staan. Vooral een album dat in de breedte goed scoort.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:36 uur

geplaatst: vandaag om 17:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.