Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2015, 23:15 uur
Bedankt deric voor de leuke flop 10..we gaan t missen..mocht je nou toch nog zin hebben kun je altijd de top 40 lijsten snel doornemen..kom je toch veel flopnummers tegen die je waarschijnlijk wel kent...maar bedankt..ik heb genoten van je stukjes..
0
geplaatst: 22 juli 2015, 23:21 uur
Ik vind Ademnood niet eens zo heel slecht, Af en toe kan het nog wel 

0
geplaatst: 23 juli 2015, 00:13 uur
Diskwalificatie aangevraagd bij Chef Rudi. 
Nee hoor, Laxus is wel een aardige snuiter.
Nie meer doen Lex !

Nie meer doen Lex !

0
geplaatst: 23 juli 2015, 00:20 uur
Nou vooruit, als Lex dat liedje nomineert mag hij wel blijven hoor

0
geplaatst: 23 juli 2015, 00:26 uur
Deze was natuurlijk ook wel heel erg plat, maar bij Urbanus mag het.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 00:28 uur
0
geplaatst: 23 juli 2015, 08:22 uur
Inmiddels (22 lijstjes) is de koploper 20 punten los en zijn er toch wel 30 punten nodig om in de top 10 te komen.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 09:08 uur
deric raven schreef:
Eventjes wat anders.
Ik heb dit een beetje voor de grap gedaan, maar de komende jaren luisterde ik niet meer zoveel naar slechte muziek; het Top 40 verhaal is voor mij grotendeels klaar.
Voordat het allemaal te ver gezochte stukjes gaan worden, en een parodie op een parodie, mag voor mij iemand anders het over nemen, die wel weer meer binding heeft met de komende jaren; tenminste als er animo voor is.
Dus heb je net als mij een beroerde muzieksmaak, en wil je dit in het openbaar met anderen delen, dan hoef je voor mij die kans niet te laten liggen.
Eventjes wat anders.
Ik heb dit een beetje voor de grap gedaan, maar de komende jaren luisterde ik niet meer zoveel naar slechte muziek; het Top 40 verhaal is voor mij grotendeels klaar.
Voordat het allemaal te ver gezochte stukjes gaan worden, en een parodie op een parodie, mag voor mij iemand anders het over nemen, die wel weer meer binding heeft met de komende jaren; tenminste als er animo voor is.
Dus heb je net als mij een beroerde muzieksmaak, en wil je dit in het openbaar met anderen delen, dan hoef je voor mij die kans niet te laten liggen.
Ik heb jarenlang op feestjes gedraaid en daar kwamen regelmatig wel foute verzoeknummertjes bij. WIl het wel overnemen dan. Ik ben van Vlaanderen, maar foute muziek is universeel.

0
geplaatst: 23 juli 2015, 09:12 uur
Film Pegasus schreef:
Ik heb jarenlang op feestjes gedraaid en daar kwamen regelmatig wel foute verzoeknummertjes bij. WIl het wel overnemen dan. Ik ben van Vlaanderen, maar foute muziek is universeel.
Top Film Pegasus
en deric raven bedankt voor de stukjes. 
0
geplaatst: 23 juli 2015, 09:41 uur
Rudi S schreef:
Inmiddels (22 lijstjes) is de koploper 20 punten los en zijn er toch wel 30 punten nodig om in de top 10 te komen.
Klinkt als n verdiende winnaar dan...
0
geplaatst: 23 juli 2015, 09:52 uur
Rudi S schreef:
Daarin zijn deze lijstjes ook verwerkt:
Simon77 Renoir yeahyeahyeah Dwejkk_ luigifort Rudi S
0
geplaatst: 23 juli 2015, 10:18 uur
Yo here s my list
I keep it in my fist
Takes a lot of points
Its groovy in my joints

I keep it in my fist
Takes a lot of points
Its groovy in my joints

0
geplaatst: 23 juli 2015, 10:31 uur
bikkel2 schreef:
Nie meer doen Lex !

Nie meer doen Lex !
Ach ik heb zo mijn gp's

0
geplaatst: 23 juli 2015, 14:39 uur
Zo gezellig zijn ze niet uit elkaar gegaan dus ik vrees het ergste 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.