Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2015, 18:20 uur
Weer een paar lijstjes binnen en van die 20 punten voorsprong zijn er nog maar 6 over en ik verwacht nog zeker 3 lijstjes.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 18:31 uur
1995 blijkt voor mij vooral een jaar van de grote namen te zijn.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 18:37 uur
0
geplaatst: 23 juli 2015, 19:22 uur
Rudi S schreef:
Weer een paar lijstjes binnen en van die 20 punten voorsprong zijn er nog maar 6 over en ik verwacht nog zeker 3 lijstjes.
(quote)
Wow spannend

0
geplaatst: 23 juli 2015, 19:26 uur
0
geplaatst: 23 juli 2015, 19:43 uur
Jawel

Heb het gisterenavond al uitgedund naar 72. Ik maak een top 40, dus ben er bijna.

0
geplaatst: 23 juli 2015, 20:11 uur
Vergeet je niet dat de godfather of techno een leuk nummertje heeft gemaakt? En dat het afsluitende nummer van een van de beste DJ-mixes ook van 1995 is? Ik hoop maar dat je in een hoge staat van bewustzijn bent zodat je die niet over het hoofd gaat zien. In je stemmenlijst staat ook nog een Duits technoalbum uit 1997 wat een verzaMeling van EP's/singles is. Een hele goede daarvan is uit 1995. En dan is er ook nog een bekend electronica-duo met twee leuke EP's, waar je er bij eentje moet oppassen dat je hem niet per ongeluk bij het vuilnis gooit. Op die andere staat een grote inspiratiebron voor Radioheads beste nummer.
Dan is het nu tijd voor pizza, man!
Dan is het nu tijd voor pizza, man!
0
geplaatst: 23 juli 2015, 20:26 uur
0
geplaatst: 23 juli 2015, 20:26 uur
Pizza? Trippin' on sunshine is al een paar jaar oud. 
Maar mooie tips, al zijn de meeste al gesneuveld. Die Duitse EPs had ik we even over het hoofd gezien...

Maar mooie tips, al zijn de meeste al gesneuveld. Die Duitse EPs had ik we even over het hoofd gezien...
0
geplaatst: 23 juli 2015, 20:36 uur
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de beauty & the beast uit Australia
0
geplaatst: 23 juli 2015, 20:43 uur
Ik dacht echt dat ie uit 93 kwam ofzo. Maar hij zal mijn top 40 niet halen.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:09 uur
Teunnis schreef:
En dan is er ook nog een bekend electronica-duo met twee leuke EP's, waar je er bij eentje moet oppassen dat je hem niet per ongeluk bij het vuilnis gooit. Op die andere staat een grote inspiratiebron voor Radioheads beste nummer.
En dan is er ook nog een bekend electronica-duo met twee leuke EP's, waar je er bij eentje moet oppassen dat je hem niet per ongeluk bij het vuilnis gooit. Op die andere staat een grote inspiratiebron voor Radioheads beste nummer.
Bij die andere moet je ook erg opletten welk nummer je kiest, die titels zijn lastig te onderscheiden.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:23 uur
luigifort schreef:
Rapapa nog n uur....
Rapapa nog n uur....
Ja luigi, het begint op te schieten. Geweldig jaar weer. Ik durf wel te stellen dat dit waarschijnlijk mijn beste top 5 tot nu toe is.
Bjjzondere nr.1 ook. Ben bang dat ik de enige ben, maar dat geeft niets.

0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:28 uur
bikkel2 schreef:
Ja luigi, het begint op te schieten. Geweldig jaar weer. Ik durf wel te stellen dat dit waarschijnlijk mijn beste top 5 tot nu toe is.
(quote)
Je maakt me wel heel nieuwsgierig..zeker naar de eerste 5 maar ook de rest natuurlijk..ik ben erg benieuwd...
Wat dacht je van mij..ik ken natuurlijk heel veel muziek uit 95 al heel lang..maar mijn nummer 1 heb ik pas n paar dagen geleden voor t eerst gehoord..zo kan t dus ook

0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:43 uur
Dat is wel heel apart luigi. Ben je into Hiphop geraakt ?
...............just kidding 
De nr. 1 van mij ken ik hooguit 2 jaar. Maar daar was ik dan wel even lang stil van, toen ik het het voor het eerst hoorde.
...............just kidding 
De nr. 1 van mij ken ik hooguit 2 jaar. Maar daar was ik dan wel even lang stil van, toen ik het het voor het eerst hoorde.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:45 uur
Haha nee hoor hiphop never..blijf n pop rock gitaren man..o 2 jaar is ook niet zo lang..ben benieuwd 

0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:52 uur
Ik moet zeggen dat ik bepaalde HipHop best wel kan waarderen. Zoonlief heeft het wel eens aan staan en sommige dingen zijn best ok.
Kendrick Lahmar vind ik bijv. prima. Is muzikaal ook wat creatiever. Snoop Dog mag ik ook wel.
Heb vorige week de cd van Gorillaz ( Plastic Beach) aangeschaft en die bevat ook wat HipHop. Helemaal goed !
Kendrick Lahmar vind ik bijv. prima. Is muzikaal ook wat creatiever. Snoop Dog mag ik ook wel.
Heb vorige week de cd van Gorillaz ( Plastic Beach) aangeschaft en die bevat ook wat HipHop. Helemaal goed !
0
geplaatst: 23 juli 2015, 22:59 uur
Aha..jij loopt hier natuurlijk al wat langer mee op deze site..wie weet krijg ik t virus ook nog ns te pakken...zeker met gangsta s zoals west en zaaf oa.. 

0
geplaatst: 23 juli 2015, 23:14 uur
Harde jongens hoor ! 
Maar het is niet verkeerd om de horizon wat te verbreden. Ik sta tegenwoordig wel wat meer open voor andere genre's.
Zolang het inhoudelijk maar ok is.

Maar het is niet verkeerd om de horizon wat te verbreden. Ik sta tegenwoordig wel wat meer open voor andere genre's.
Zolang het inhoudelijk maar ok is.
0
geplaatst: 23 juli 2015, 23:25 uur
Ja kan ik me helemaal in vinden..inhoud en muzikaal vooral..sta ook wel open voor alles te proberen..maar zoals Nas laatst..t doet me dan niks..maar ja dat kan..
0
geplaatst: 23 juli 2015, 23:34 uur
Ik was in de 90's enkele uitzonderingen daargelaten, nogal into prog.
Ik was zelfs lid van een symfoblad, dus ik heb pas later dit decenium echt op waarde kunnen schatten.
Ben nu op MusicMeter sinds 2008 en dat heeft veel nieuwe inzichten gegeven.
Een meer dan uitstekend forum om andere dingen te ontdekken.
En buiten dat ; Ook een hoop humor en een manier om van gedachten te wisselen.
Erg leuk voor de echte muziekliefhebber die ook nog iets te melden heeft.
Ik ben blij dat dit bestaat.
Ik was zelfs lid van een symfoblad, dus ik heb pas later dit decenium echt op waarde kunnen schatten.
Ben nu op MusicMeter sinds 2008 en dat heeft veel nieuwe inzichten gegeven.
Een meer dan uitstekend forum om andere dingen te ontdekken.
En buiten dat ; Ook een hoop humor en een manier om van gedachten te wisselen.
Erg leuk voor de echte muziekliefhebber die ook nog iets te melden heeft.
Ik ben blij dat dit bestaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.