Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2016
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2017, 16:18 uur
Ingestuurd. Paar op- en aanmerkingen: Subdivisions ontpopt zich steeds meer tot favoriet bij mij en Xanadu zakt juist weg. In plaats van het slot- en titelnummer had beter het openingsnummer (Luminol) in de finale kunnen staan. En Gazpacho komt er bekaaid vanaf in mijn lijstje, omdat ik geen grote fan ben van Tick Tock (zowel het album als het nummer) i.t.t. Night en Demon. Het is overigens vooral in dit speelveld, want Tick Tock zou bij de MuMe Ladder richting de top 5 scoren bij mij.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 maart 2017, 22:26 uur
Inmiddels zijn 19 lijstjes verwerkt. Het veld ligt nog aardig open, waarbij opgemerkt zij dat het aan de top iets meer dringen is dan onderin: de nummers 2 t/m 5 staan minder dan 20 punten (d.w.z. minder dan één lijstje) van de nummer 1 af, terwijl alleen de nummers 18 en 19 minder dan 20 punten van de nummer 20 af staan.
Statistiek van de dag: nationaliteiten in de Prog Top 300!
Prog vooral als Brits onderonsje? Ik kan het ook niet veelzijdiger maken dan onderstaand lijstje.
1 Verenigd Koninkrijk 182
2 Verenigde Staten 25
Zweden 25
4 Canada 15
Noorwegen 15
6 Nederland 12
7 Polen 6
8 Duitsland 5
Italië 5
10 Australië 4
11 België 1
Brazilië 1
Cuba 1
Frankrijk 1
IJsland 1
Tsjechië 1
Statistiek van de dag: nationaliteiten in de Prog Top 300!
Prog vooral als Brits onderonsje? Ik kan het ook niet veelzijdiger maken dan onderstaand lijstje.
1 Verenigd Koninkrijk 182
2 Verenigde Staten 25
Zweden 25
4 Canada 15
Noorwegen 15
6 Nederland 12
7 Polen 6
8 Duitsland 5
Italië 5
10 Australië 4
11 België 1
Brazilië 1
Cuba 1
Frankrijk 1
IJsland 1
Tsjechië 1
0
geplaatst: 8 maart 2017, 11:44 uur
Mijn finalelijst is inmiddels ook samengesteld en ga ik zo versturen.
Ik kan niet zeggen dat ik van deze lijst erg opgewonden ben geraakt. Echte verrassingen zitten er voor mij niet bij.
Het is weer het bekende rijtje geworden van de gevestigde namen.
Daarom heb ik voor mezelf eens een Top 10 gemaakt van liedjes, die het afgelopen ladderjaar de meeste indruk op me hebben gemaakt.
Dit zijn voornamelijk nummers die nieuw voor me waren, noem het ontdekkingen, of die ik misschien een paar keer eerder heb gehoord, maar die toch als vrij nieuw bij me zijn binnengevallen.
Overigens zijn er enkelen bij die ik wat beter ken, maar zijn toch door het spel nieuw leven ingeblazen.
Misschien een idee dat ik dit lijstje hier zichtbaar maak (ga ik dan zo doen), de aanbrengers van die nominaties zet ik er tussen haakjes achter.
Tip: Wie weet zijn er nog meer deelnemers onder ons die zo’n ‘ontdekkingslijstje’ willen samenstellen.
Ik kan niet zeggen dat ik van deze lijst erg opgewonden ben geraakt. Echte verrassingen zitten er voor mij niet bij.
Het is weer het bekende rijtje geworden van de gevestigde namen.
Daarom heb ik voor mezelf eens een Top 10 gemaakt van liedjes, die het afgelopen ladderjaar de meeste indruk op me hebben gemaakt.
Dit zijn voornamelijk nummers die nieuw voor me waren, noem het ontdekkingen, of die ik misschien een paar keer eerder heb gehoord, maar die toch als vrij nieuw bij me zijn binnengevallen.
Overigens zijn er enkelen bij die ik wat beter ken, maar zijn toch door het spel nieuw leven ingeblazen.
Misschien een idee dat ik dit lijstje hier zichtbaar maak (ga ik dan zo doen), de aanbrengers van die nominaties zet ik er tussen haakjes achter.
Tip: Wie weet zijn er nog meer deelnemers onder ons die zo’n ‘ontdekkingslijstje’ willen samenstellen.
3
geplaatst: 8 maart 2017, 11:53 uur
Dit is dan mijn extra Top 10 (met een echte nr. 1 en zo verder).
Zoals hierboven gezegd: deze hebben tijdens de Progladder 2016 de meest indruk op me gemaakt.
Als blijk van waardering
heb ik de aanbrengers er tussen haakjes achter gezet.
Het spreekt natuurlijk vanzelf dat mijn eigen nominaties hier niet bijhoren.
Dat er toch nog een bekende naam bij staat (Gazpacho) is misschien opmerkelijk, maar verklaarbaar.
Het hele album heb ik hiernaast bij me in de kast staan, (waarschijnlijk toch weinig gedraaid).
Bij het aanklikken van de luisterlink tijdens het spel, kwam Splendid Isolation op mij geheel vernieuwend en buitengewoon sterk over, vandaar de notering in deze persoonlijke lijst.
Hier onder de lijst dan maar:
01 The Mayan Factor - Focus/Reborn (Finidi)
02 The Pineapple Thief - Vapour Trails (Casartelli)
03 Tony Banks - An island in the darkness (meesterdch)
04 Glass Kites - Mirror Me (Casartelli)
05 Devin Townsend - Hyperdrive (herre48)
06 Lifesigns - Telephone (Bonk)
07 Aranis - Ouverture (Brunniepoo)
08 Different Light - In Love and War (musicborst)
09 Gazpacho - Splendid Isolation (Finidi)
10 Mike Rutherford - At the End of the Day (vigil)
Zoals hierboven gezegd: deze hebben tijdens de Progladder 2016 de meest indruk op me gemaakt.
Als blijk van waardering
heb ik de aanbrengers er tussen haakjes achter gezet.Het spreekt natuurlijk vanzelf dat mijn eigen nominaties hier niet bijhoren.
Dat er toch nog een bekende naam bij staat (Gazpacho) is misschien opmerkelijk, maar verklaarbaar.
Het hele album heb ik hiernaast bij me in de kast staan, (waarschijnlijk toch weinig gedraaid).
Bij het aanklikken van de luisterlink tijdens het spel, kwam Splendid Isolation op mij geheel vernieuwend en buitengewoon sterk over, vandaar de notering in deze persoonlijke lijst.
Hier onder de lijst dan maar:
01 The Mayan Factor - Focus/Reborn (Finidi)
02 The Pineapple Thief - Vapour Trails (Casartelli)
03 Tony Banks - An island in the darkness (meesterdch)
04 Glass Kites - Mirror Me (Casartelli)
05 Devin Townsend - Hyperdrive (herre48)
06 Lifesigns - Telephone (Bonk)
07 Aranis - Ouverture (Brunniepoo)
08 Different Light - In Love and War (musicborst)
09 Gazpacho - Splendid Isolation (Finidi)
10 Mike Rutherford - At the End of the Day (vigil)
2
geplaatst: 8 maart 2017, 15:30 uur
Leuk initiatief Jacoto! Ik heb dan ook even een top 10 gemaakt van mijn leukste ontdekkingen van dit spel:
1. Vienna Circle - Dreams Presage (ontdekking van vorige editie)
2. Nosound - Wherever You Are
3. Unitopia - The Garden
4. The Tangent - A Place in the Queue
5. Aragon - Rocking Horse
6. Amon Düül II - Yeti
7. Collage - Wings in the Night
8. t - The Aftermath of Silence
9. Redemption - Love Kills Us All/Life in One Day
10. Anubis - A Room With a View
1. Vienna Circle - Dreams Presage (ontdekking van vorige editie)
2. Nosound - Wherever You Are
3. Unitopia - The Garden
4. The Tangent - A Place in the Queue
5. Aragon - Rocking Horse
6. Amon Düül II - Yeti
7. Collage - Wings in the Night
8. t - The Aftermath of Silence
9. Redemption - Love Kills Us All/Life in One Day
10. Anubis - A Room With a View
3
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 maart 2017, 18:46 uur
Van de volgende nummers was ik nog niet bekend met albums van de artiest in kwestie (of überhaupt met de artiest in kwestie) en is een notitie gemaakt er eens achteraan te gaan. Ontdekkingen in de vrij strikte zin van het woord dus:
Ash Ra Tempel - Jenseits (chevy93)
Crack - Descenso en el Mahellstrong (Salvadore)
Iris - Crossing the Desert (vigil)
Jakob - Blind Them with Science (Klassiekers)
Legend - I Close My Eyes (Jacoto)
Rishloo - Dark Charade (Finidi)
Se Delan - Chasing Changes (Salvadore)
The Waking Sea - Abyss (musicborst)
Ash Ra Tempel - Jenseits (chevy93)
Crack - Descenso en el Mahellstrong (Salvadore)
Iris - Crossing the Desert (vigil)
Jakob - Blind Them with Science (Klassiekers)
Legend - I Close My Eyes (Jacoto)
Rishloo - Dark Charade (Finidi)
Se Delan - Chasing Changes (Salvadore)
The Waking Sea - Abyss (musicborst)
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 maart 2017, 19:55 uur
De hoogste uitvallers hebben we eerder al besproken. Dit zijn de hoogste binnenkomers in de Top 300:
1 Steven Wilson - Routine (Top-20)
2 Gazpacho - The Walk (Top-30)
3 Anathema - Fragile Dreams (40)
4 Gazpacho - Upside Down (52)
5 Gazpacho - Splendid Isolation (56)
6 Antimatter - Redemption (58)
7 Anathema - Internal Landscapes (62)
8 Riverside - Lost (Why Should I Be Frightened By A Hat?) (63)
9 Archive - The Empty Bottle (65)
10 Antimatter - Black Eyed man (70)
En als we toch bezig zijn... de grootste stijgers:
1 Talk Talk - The Rainbow / Eden / Desire (201 -> Top-30)
2 Dream Theater - Scarred (298 -> 126)
3 Dream Theater - Pull Me Under (229 -> 81)
4 Genesis - The Knife (233 -> 89)
5 Tool - Schism (294 -> 150)
6 Resistor - Mimosa (293 -> 176)
7 Sigur Rós - Untitled #8. (237 -> 125)
8 Moon Safari - A Kid Called Panic (150 -> 53)
9 Aragon - Rocking Horse (292 -> 204)
10 The Pineapple Thief - Remember Us (153 -> 73)
En om het ook niet te gezellig te maken... de grootste dalers:
1 Archive - Bullets (72 -> 288)
2 Camel - Lawrence (101 -> 296)
3 Kansas - Song for America (54 -> 241)
4 Mike Oldfield - Ommadawn (Part 1) (120 -> 300)
5 Nordagust - Make Me Believe (114 -> 281)
6 Pink Floyd - Hey You (113 -> 277)
7 Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1) (140 -> 295)
8 Kino - Loser's Day Parade (148 -> 299)
9 Pink Floyd - Time (84 -> 228)
10 The Moody Blues - Legend of a Mind (100 -> 243)
1 Steven Wilson - Routine (Top-20)
2 Gazpacho - The Walk (Top-30)
3 Anathema - Fragile Dreams (40)
4 Gazpacho - Upside Down (52)
5 Gazpacho - Splendid Isolation (56)
6 Antimatter - Redemption (58)
7 Anathema - Internal Landscapes (62)
8 Riverside - Lost (Why Should I Be Frightened By A Hat?) (63)
9 Archive - The Empty Bottle (65)
10 Antimatter - Black Eyed man (70)
En als we toch bezig zijn... de grootste stijgers:
1 Talk Talk - The Rainbow / Eden / Desire (201 -> Top-30)
2 Dream Theater - Scarred (298 -> 126)
3 Dream Theater - Pull Me Under (229 -> 81)
4 Genesis - The Knife (233 -> 89)
5 Tool - Schism (294 -> 150)
6 Resistor - Mimosa (293 -> 176)
7 Sigur Rós - Untitled #8. (237 -> 125)
8 Moon Safari - A Kid Called Panic (150 -> 53)
9 Aragon - Rocking Horse (292 -> 204)
10 The Pineapple Thief - Remember Us (153 -> 73)
En om het ook niet te gezellig te maken... de grootste dalers:
1 Archive - Bullets (72 -> 288)
2 Camel - Lawrence (101 -> 296)
3 Kansas - Song for America (54 -> 241)
4 Mike Oldfield - Ommadawn (Part 1) (120 -> 300)
5 Nordagust - Make Me Believe (114 -> 281)
6 Pink Floyd - Hey You (113 -> 277)
7 Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1) (140 -> 295)
8 Kino - Loser's Day Parade (148 -> 299)
9 Pink Floyd - Time (84 -> 228)
10 The Moody Blues - Legend of a Mind (100 -> 243)
2
geplaatst: 8 maart 2017, 22:56 uur
Ik kan slechts een top 5 maken, ook al vanwege de late instap.
Maar ik ben heel blij met deze ontdekkingen:
1. Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
2. IQ - The Road of Bones
3. IQ - Without Walls
4. Airbag - Homesick
5. Marillion - Neverland
Maar ik ben heel blij met deze ontdekkingen:
2. IQ - The Road of Bones
3. IQ - Without Walls
4. Airbag - Homesick
5. Marillion - Neverland
1
geplaatst: 9 maart 2017, 08:38 uur
Alicia schreef:
Mooi om dit nummer terug te zien komen in je lijstje, direct de top 100 ingegaan.
Zal zelf binnenkort ook even kijken naar mijn ontdekkingen uit dit topic.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 maart 2017, 23:22 uur
Ik kreeg zojuist het 22e lijstje binnen. Mooi, maar zolang het maximaal aantal stemmen op een individuele ladder nog niet geëvenaard is (23), kan daar meer bij, toch 50tracks, Broem, dynamo d, Jester, Manfield, Salvadore, Svendra en uffing? Alle andere belangstellenden zijn eveneens welkom.
Waarvoor ook alweer?
De finale!
Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
Gazpacho - Tick Tock
Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
Genesis - Firth of Fifth
Genesis - The Musical Box
Marillion - Fugazi
Marillion - Neverland
Marillion - Ocean Cloud
Marillion - The Invisible Man
Pink Floyd - Comfortably Numb
Pink Floyd - Sheep
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Porcupine Tree - Russia on Ice
Rush - Subdivisions
Rush - Xanadu
Steven Wilson - Routine
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
Yes - Close to the Edge
Maak hiervan je eigen top-20 en stuur deze in een pm naar mij. Deadline hiervoor is zaterdag 11 maart 23.59 uur.
Oplettende lezers zien dat ik de deadline naar zaterdag einde avond verschoven heb, tja, ik ben die avond toch uithuizig... niettemin nadert ook die verschoven deadline nu toch wel met rasse schreden, mensen!
Waarvoor ook alweer?
De finale!
Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
Gazpacho - Tick Tock
Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
Genesis - Firth of Fifth
Genesis - The Musical Box
Marillion - Fugazi
Marillion - Neverland
Marillion - Ocean Cloud
Marillion - The Invisible Man
Pink Floyd - Comfortably Numb
Pink Floyd - Sheep
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Porcupine Tree - Russia on Ice
Rush - Subdivisions
Rush - Xanadu
Steven Wilson - Routine
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
Yes - Close to the Edge
Maak hiervan je eigen top-20 en stuur deze in een pm naar mij. Deadline hiervoor is zaterdag 11 maart 23.59 uur.
Oplettende lezers zien dat ik de deadline naar zaterdag einde avond verschoven heb, tja, ik ben die avond toch uithuizig... niettemin nadert ook die verschoven deadline nu toch wel met rasse schreden, mensen!
0
geplaatst: 10 maart 2017, 11:06 uur
Voor iedereen die de Top 300 nog eens wilt terugluisteren kan je gebruik maken van deze spotify playlist. Niet alle nummer zijn beschikbaar om te streamen, maar een groot deel van de lijst kan wel beluisterd worden (oa King Crimson, IQ, Porcupine Tree (deels), Transatlantic & Magma ontbreken).
0
geplaatst: 10 maart 2017, 21:50 uur
Ik heb de nieuwe video van Steve Hackett bij 'The Night Siren" geplaatst. Ik vermoed dat er hier wel liefhebbers te vinden zijn 
Steve Hackett - The Night Siren (2017) - MusicMeter.nl

Steve Hackett - The Night Siren (2017) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 11 maart 2017, 00:02 uur
De volgende nummers heb ik door deze editie van de Prog lijst ontdekt, waaronder ook enkele artiesten die mij onbekend waren.
Akt - II
Amplifier - Panzer
Different Light - In Love and War
Headspace – The Fall of America
Pallas - Atlantis
Symphony X - Through the Looking Glass
Univers Zero - La Faulx
Akt - II
Amplifier - Panzer
Different Light - In Love and War
Headspace – The Fall of America
Pallas - Atlantis
Symphony X - Through the Looking Glass
Univers Zero - La Faulx
4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 maart 2017, 10:04 uur
De lijnen zijn gesloten! Ik dank 50tracks, Alicia, Bonk, Brunniepoo, buso, Casartelli, chevy93, divart, dynamo d, El Stepperiño, Finidi, herre48, HugovdBos, Jacoto, Jester, Manfield, meesterdch, meneer, musicborst, nelis, Papartis, Porcupine Head, Rogyros, Rudi S, vigil en willemdeux, oftewel 26 gebruikers voor het inzenden van hun Top-20.
Vanavond vanaf 18.30 maken chevy93 en ik het resultaat bekend, synchroon hier en in een radiouitzending op Orinoco Radio. Ik zal hem zo in een verzegelde envelop het resultaat brengen. Als hij zelf even hier de luisterlinks en eventuele andere praktische info kan plaatsen?
Vanavond vanaf 18.30 maken chevy93 en ik het resultaat bekend, synchroon hier en in een radiouitzending op Orinoco Radio. Ik zal hem zo in een verzegelde envelop het resultaat brengen. Als hij zelf even hier de luisterlinks en eventuele andere praktische info kan plaatsen?
1
geplaatst: 12 maart 2017, 10:06 uur
Casartelli schreef:
Ik zal hem zo in een verzegelde envelop het resultaat brengen.
Ik zal hem zo in een verzegelde envelop het resultaat brengen.
Dan hoop ik wel dat jij van beroep notaris bent

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 maart 2017, 10:08 uur
Nee, ik heb ander werk dat door veel mensen als saai beschouwd wordt 
Overigens mag er tot die tijd uiteraard naar hartelust voorspeld en anderszins voorbeschouwd worden!

Overigens mag er tot die tijd uiteraard naar hartelust voorspeld en anderszins voorbeschouwd worden!
0
geplaatst: 12 maart 2017, 10:42 uur
Gokje voor de bottom 5:
16. Genesis - Dancing With the Moonlit Knight
17. Porcupine Tree - Russia on Ice
18. Rush - Subdivisions
19. Pink Floyd - Sheep
20. Gazpacho - Tick Tock
16. Genesis - Dancing With the Moonlit Knight
17. Porcupine Tree - Russia on Ice
18. Rush - Subdivisions
19. Pink Floyd - Sheep
20. Gazpacho - Tick Tock
0
geplaatst: 12 maart 2017, 11:30 uur
Zo dat is een sterk lijstje!
Verwacht overigens eerder een Wilson solo nummer dan eentje van PT in deze regio. De laatste 3 van jouw verwacht ik eigenlijk ook wel wat hoger.
Verwacht overigens eerder een Wilson solo nummer dan eentje van PT in deze regio. De laatste 3 van jouw verwacht ik eigenlijk ook wel wat hoger.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 11:47 uur
Het lijkt me niet onredelijk te verwachten dat de nummers die in de finale kwamen via de herkansing ook in de finale vrij slecht scoren, dus dat zouden dan Tick Tock, The Raven That Refused To Sing, Sheep en Xanadu zijn. En Subdivisions ging nipt door in een ladder waar verder geen nummers via de herkansing naar de finale gingen. Van die vijf acht ik het waarschijnlijkst dat The Raven niet al te hoog komt, en Xanadu (die immers alleen maar via tiebreaker door ging ipv Starless, wat erg zonde is).
Dancing With The Moonlit Knight zie ik in ieder geval niet bottom 5 eindigen, rest zou best kunnen.
Dancing With The Moonlit Knight zie ik in ieder geval niet bottom 5 eindigen, rest zou best kunnen.
1
geplaatst: 12 maart 2017, 11:53 uur
Casartelli schreef:
Op onze site staan rechtsboven verscheidene manieren om te luisteren: http://orinocoradio.nl/Vanavond vanaf 18.30 maken chevy93 en ik het resultaat bekend, synchroon hier en in een radiouitzending op Orinoco Radio. Ik zal hem zo in een verzegelde envelop het resultaat brengen. Als hij zelf even hier de luisterlinks en eventuele andere praktische info kan plaatsen?
En nog een stukje tekst dat je bekend voor kan komen van de Ladder-uitzending vorig jaar:
Hieraan zou ik nog willen toevoegen dat de uitzending vaak nóg leuker wordt als je met je medeluisteraars/mede-MuMe'ers komt chatten: Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net. Het is altijd erg gezellig, zeker aangezien je eens het gevoel hebt te communiceren met een echt persoon i.p.v. met een avatar. 
Oh ja, en als je de stream op onze site niet werkend krijgt, of je wilt via een externe player luisteren (zoals VLC), gebruik dan deze link: http://panel.beheerstream.com:2199/tunein/orinoco.asx
Zoals gezegd begin ik om 18.30 met de finale, daarbij zal ik eerst de nummer 21 (Anesthetize) starten, zodat mensen rustig de tijd hebben om niets te missen van de finale. Tegelijkertijd betekent dit dat de nummer 1 rond 22.30 gedraaid zal worden.
Oh ja, en als je de stream op onze site niet werkend krijgt, of je wilt via een externe player luisteren (zoals VLC), gebruik dan deze link: http://panel.beheerstream.com:2199/tunein/orinoco.asx
0
geplaatst: 12 maart 2017, 12:31 uur
Ik weet nog dat er vorig jaar tussen plaats 11 en 8 een blok Marillion te vinden was. Ik verwacht dat dit jaar de Marillion nummers wat meer verdeeld zijn, met The Invisible Man als uitschieter. Dat nummer verwacht ik rond plaats 5/6.
0
geplaatst: 12 maart 2017, 13:54 uur
chevy93 schreef:
Zoals gezegd begin ik om 18.30 met de finale, daarbij zal ik eerst de nummer 21 (Anesthetize) starten, zodat mensen rustig de tijd hebben om niets te missen van de finale. Tegelijkertijd betekent dit dat de nummer 1 rond 22.30 gedraaid zal worden.
Misschien dat het ook leuk is om bij de presentatie van de nummers wat stukjes van deelnemers voor te lezen, zo wordt de interactie met ons als stemmers en actieve volgers van de lijst wat groter. Uiteraard worden ze ook in het ontknopingstopic gepost. Ik hoop ook dat de uitzending ergens is terug te luisteren, want gaat mij waarschijnlijk niet lukken om veel van de live uitzending mee te pakken.
4
geplaatst: 12 maart 2017, 14:31 uur
Er zijn toch wel een paar opvallende afwezigen bij degenen die finalelijstjes ingeleverd hebben, vind ik. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Ik ben erg benieuwd. 
Ik zal nog even mijn grootste ontdekkingen, in de zin van voor de ladder compleet onbekend qua band, met jullie delen. Dank aan de nomineerders!
*shels - The Conference of the Birds Finidi
Aranis - Ouverture Brunniepoo
Audiolepsia - Estigma uffing
Black Bonzo - Sound of the Apocalypse buso
Glass Kites - Mirror Me Casartelli
Iris - Crossing the Desert vigil
Jambinai Brunniepoo
Mark Hollis - The Colour of Spring meneer
Profuna Ocean - Beautiful Sunrise musicborst
Rishloo - Dark Charade Finidi
The Mayan Factor - Focus/Reborn Finidi
The Waking Sea - Abyss musicborst
En een speciale vermelding voor Tony Banks - An Island in the Darkness meesterdch. Daar kende ik de uitvoerende artiest natuurlijk wel, maar hadden geen idee dat hij zulke mooie solo muziek gemaakt had.
Ook alle anderen bedankt voor het aanleveren van al die prachtige muziek!

Ik zal nog even mijn grootste ontdekkingen, in de zin van voor de ladder compleet onbekend qua band, met jullie delen. Dank aan de nomineerders!

*shels - The Conference of the Birds Finidi
Aranis - Ouverture Brunniepoo
Audiolepsia - Estigma uffing
Black Bonzo - Sound of the Apocalypse buso
Glass Kites - Mirror Me Casartelli
Iris - Crossing the Desert vigil
Jambinai Brunniepoo
Mark Hollis - The Colour of Spring meneer
Profuna Ocean - Beautiful Sunrise musicborst
Rishloo - Dark Charade Finidi
The Mayan Factor - Focus/Reborn Finidi
The Waking Sea - Abyss musicborst
En een speciale vermelding voor Tony Banks - An Island in the Darkness meesterdch. Daar kende ik de uitvoerende artiest natuurlijk wel, maar hadden geen idee dat hij zulke mooie solo muziek gemaakt had.
Ook alle anderen bedankt voor het aanleveren van al die prachtige muziek!

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 maart 2017, 18:31 uur
chevy93 schreef:
Op onze site staan rechtsboven verscheidene manieren om te luisteren: http://orinocoradio.nl/
Helaas krijg ik geeneen van de drie werkend.Op onze site staan rechtsboven verscheidene manieren om te luisteren: http://orinocoradio.nl/
0
geplaatst: 12 maart 2017, 18:32 uur
Heb je deze al geprobeerd? http://panel.beheerstream.com:2199/tunein/orinoco.asx
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 maart 2017, 18:34 uur
Dacht het wel... om een of andere reden werkt-ie nu wel 

0
geplaatst: 12 maart 2017, 18:34 uur
Ik ben op mobiel, dus ik krijg hem waarschijnlijk sowieso niet werkend.
Edit: heb ze alledrie al geprobeerd
Edit: heb ze alledrie al geprobeerd
* denotes required fields.