Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2016
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2017, 21:47 uur
El StepperiƱo schreef:
Nummer 1, 4 en 5 heb ik ingebracht. Excuses voor de opgeslokte tijd, maar ik vond het persoonlijk erg de moeite waard
Het is jammer dat ik, mede door mijn late instapmoment en tijdgebrek, van de nummers die jij nu noemt ik alleen de nummer 5 heb gehoord. Maar die is wel echt super. Gaat een volgende keer denk ik wel punten ontvangen.Nummer 1, 4 en 5 heb ik ingebracht. Excuses voor de opgeslokte tijd, maar ik vond het persoonlijk erg de moeite waard
0
geplaatst: 1 maart 2017, 22:35 uur
Casartelli schreef:
1. Transatlantic - The Whirlwind (77:49)
1. Transatlantic - The Whirlwind (77:49)
Nu moeten we niet gaan doen alsof dit nummer één nummer is...

Ik tel hier wel 12 nummers!
Dat er listig is omgegaan met een latere uitgave waar eea waarschijnlijk ivm illustratieve argumenten is samengevoegd doet daar natuurlijk niets aan af.
1
geplaatst: 1 maart 2017, 22:44 uur
Eindlijst inmiddels ingeleverd bij de chef. Ik tel in de finaleronde 4 nummers die bij mij die met de volle 5 sterren zijn gewaardeerd. Dit terwijl er in de startlijst 33 nummers de maximale score bezitten. Toch is het gemiddelde duidelijk hoger dan vorig jaar, er zitten wat "draakjes" (ik noem geen namen Jacoto) minder in de eindlijst. 

2
geplaatst: 1 maart 2017, 23:35 uur
Ik heb dit spel ook gebruikt om eens wat dieper in de prog te kunnen duiken; m'n kennis van prog was behoorlijk beperkt tot 'n specifiek subgenre of specifieke subgenres. Dream Theater was een van de eerste bands waar ik naar luisterde, en Gazpacho en Oceansize vrij vroege favorieten. In die tijd gebruikte ik vooral last.fm om nieuwe bands te vinden, dus vooral prog rond die centrale bands gevonden. Dan krijg (kreeg) je bands als Demians, Pineapple Thief, Pure Reason Revolution, Porcupine Tree (waar ik nog altijd niet echt fan van ben) etc. De volgende stap was dan bands als IQ en Spock's Beard en andere bands die me niks deden, dus dat was het einde van prog bands zoeken via last.fm.
Gelukkig met dit spel wel nieuwe leuke dingen kunnen vinden, waarbij ik vooral dankbaar ben voor Van Der Graaf Generator, Talk Talk en Archive, maar ook voor Anglagard, Moon Safari, meer waardering voor oude Marillion, Jethro Tull... en nog genoeg meer om verder te verkennen de komende tijd, zoals Camel, Caravan, Galahad en Twelfth Night, waar ik binnenkort van plan ben meer in te duiken.
Gelukkig met dit spel wel nieuwe leuke dingen kunnen vinden, waarbij ik vooral dankbaar ben voor Van Der Graaf Generator, Talk Talk en Archive, maar ook voor Anglagard, Moon Safari, meer waardering voor oude Marillion, Jethro Tull... en nog genoeg meer om verder te verkennen de komende tijd, zoals Camel, Caravan, Galahad en Twelfth Night, waar ik binnenkort van plan ben meer in te duiken.
1
geplaatst: 1 maart 2017, 23:39 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Het is jammer dat ik, mede door mijn late instapmoment en tijdgebrek, van de nummers die jij nu noemt ik alleen de nummer 5 heb gehoord. Maar die is wel echt super. Gaat een volgende keer denk ik wel punten ontvangen. Ik denk dat jij, gezien je neoprogvoorkeuren (leuk scrabblewoord), The Whirlwind van Transatlantic ook maar eens een draaibeurt moet gunnen. Mensen die al langer met het progbijltje hakken zullen vast beweren dat het allemaal al eens eerder en beter is gedaan, maar voor mij is dit al sinds de release een brok genot waar ik geen genoeg van kan krijgen!
1
geplaatst: 2 maart 2017, 10:38 uur
Ik sluit mij aan bij veel van de voorgaande schrijvers. Ook ik heb veel mooie ontdekkingen gedaan in de eerste fases van het spel, waarvoor mijn dank naar de mede progliefhebbers uitgaat. Dat tegen het einde aan de muzikale breedheid wat smaller wordt is niet geheel verrassend, toch is het mooi om te zien dat in de top 100 redelijk wat nieuwe binnenkomers zijn. Een maximum aantal nummers per artiest zal de diversiteit waarschijnlijk wel ten goede komen, voor een volgende editie ben ik hier dan ook nog steeds een voorstander van.
Wat betreft de bekendmaking van de ontknoping van de eindlijst vind ik alle voorgestelde mogelijkheden best. Zowel een gezamenlijke bijeenkomst, met eventueel een etentje, als de presentie door chevy93 op Orinoco radio. Misschien dat het bij de laatste optie een leuk idee is als er één of meerdere van de deelnemers aanwezig zijn in de uitzending om ook een bijdrage te leveren, al ben ik bang dat we dan moeten afreizen naar het verre zuiden. Het is waarschijnlijk wat meer rendabel als er bij een bijeenkomst in de Boerderij naast de deelnemers uit de progladder ook wat andere leden van MuMe aansluiten, volgens mij was dit idee al eerder aangedragen.
Een nieuwe editie zie ik altijd zitten, misschien met nog wat nieuw aangedragen ideeën. Zoals ik al eerder aangaf lijkt mij een max per artiest een prima plan (rond de 8 ). Daarnaast zou het leuk zijn om dat wat onbekendere uithoeken uit de prog muziek erbij te betrekken, al is het alleen al om nieuwe muziek te ontdekken, want een kans op een volgende ronde zal niet erg groot zijn.
Wat betreft de bekendmaking van de ontknoping van de eindlijst vind ik alle voorgestelde mogelijkheden best. Zowel een gezamenlijke bijeenkomst, met eventueel een etentje, als de presentie door chevy93 op Orinoco radio. Misschien dat het bij de laatste optie een leuk idee is als er één of meerdere van de deelnemers aanwezig zijn in de uitzending om ook een bijdrage te leveren, al ben ik bang dat we dan moeten afreizen naar het verre zuiden. Het is waarschijnlijk wat meer rendabel als er bij een bijeenkomst in de Boerderij naast de deelnemers uit de progladder ook wat andere leden van MuMe aansluiten, volgens mij was dit idee al eerder aangedragen.
Een nieuwe editie zie ik altijd zitten, misschien met nog wat nieuw aangedragen ideeën. Zoals ik al eerder aangaf lijkt mij een max per artiest een prima plan (rond de 8 ). Daarnaast zou het leuk zijn om dat wat onbekendere uithoeken uit de prog muziek erbij te betrekken, al is het alleen al om nieuwe muziek te ontdekken, want een kans op een volgende ronde zal niet erg groot zijn.
1
geplaatst: 2 maart 2017, 12:06 uur
HugovdBos schreef:
Het is waarschijnlijk wat meer rendabel als er bij een bijeenkomst in de Boerderij naast de deelnemers uit de progladder ook wat andere leden van MuMe aansluiten, volgens mij was dit idee al eerder aangedragen.
Ik denk dat iemand als orbit vast te porren is voor een dagje non-stop prog. Het is waarschijnlijk wat meer rendabel als er bij een bijeenkomst in de Boerderij naast de deelnemers uit de progladder ook wat andere leden van MuMe aansluiten, volgens mij was dit idee al eerder aangedragen.

0
geplaatst: 2 maart 2017, 12:51 uur
Ik zie graag de uitnodiging voor de Boerderij tegemoet 
Overigens ben ik zaterdag aanwezig daar op Progdreams V dag 1.
Karnataka, Huis, Frost* en Barock Project.
Ik weet dat Brunniepoo ook gaat.
Nog meer users die gaan?

Overigens ben ik zaterdag aanwezig daar op Progdreams V dag 1.
Karnataka, Huis, Frost* en Barock Project.
Ik weet dat Brunniepoo ook gaat.
Nog meer users die gaan?
0
geplaatst: 2 maart 2017, 14:46 uur
Lijst inmiddels ingeleverd. Zoals eerder gemeld: het was heel moeilijk. 10 nummers die ik beloon met 5*; 6 nummers goed voor 4,5* (waarvan 2 tegen de 5* aanleunend) en de rest allemaal goed voor 4*. Ik kan alleen maar blij zijn met deze finale.
Toen ik mijn lijst begon samen te stellen, kwam ik er al snel achter dat ik best veel nummers lager moest plaatsen dan ik in gedachten had. Dat is het harde van dit spelletje, maar het is niet anders. Ik heb weer de helft van mijn dag kunnen besteden aan heerlijke muziek.
Toen ik mijn lijst begon samen te stellen, kwam ik er al snel achter dat ik best veel nummers lager moest plaatsen dan ik in gedachten had. Dat is het harde van dit spelletje, maar het is niet anders. Ik heb weer de helft van mijn dag kunnen besteden aan heerlijke muziek.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2017, 20:34 uur
Acht finalelijstjes heb ik inmiddels binnen. Uiteraard kan er nog van alles gebeuren en tussen de nummers 2 en 19 zitten een betrekkelijk bescheiden 33 punten verschil. Nummer 1 staat evenwel 17 punten voor op nummer 2 en nummer 20 staat maar liefst 25 punten achter op nummer 19. Maar zoals gezegd, er kan nog van alles gebeuren.
Statistiekje van de dag: de verdeling van de Top 300-nummers over de lustra, met de aantallen van vorig jaar tussen haakjes:
1966-1970: 9 (8)
1971-1975: 45 (51)
1976-1980: 29 (37)
1981-1985: 17 (20)
1986-1990: 11 (13)
1991-1995: 28 (29)
1996-2000: 27 (27)
2001-2005: 34 (40)
2006-2010: 57 (42)
2011-2015: 41 (33)
2016: 2 (0)
Waar vorig jaar (al dan niet terecht) wat gemopperd werd over de ondervertegenwoordiging van de moderne prog, is er dit jaar toch wel een duidelijk patroon te zien...
Statistiekje van de dag: de verdeling van de Top 300-nummers over de lustra, met de aantallen van vorig jaar tussen haakjes:
1966-1970: 9 (8)
1971-1975: 45 (51)
1976-1980: 29 (37)
1981-1985: 17 (20)
1986-1990: 11 (13)
1991-1995: 28 (29)
1996-2000: 27 (27)
2001-2005: 34 (40)
2006-2010: 57 (42)
2011-2015: 41 (33)
2016: 2 (0)
Waar vorig jaar (al dan niet terecht) wat gemopperd werd over de ondervertegenwoordiging van de moderne prog, is er dit jaar toch wel een duidelijk patroon te zien...
0
geplaatst: 2 maart 2017, 21:34 uur
Casartelli schreef:
2016: 2 (0).
2016: 2 (0).
En beide door ondergetekende genomineerd, dat vind ik dan wel weer leuk.

Ben inmiddels naarstig op zoek naar 2017 nominaties voor de volgende Progladder maar dat wilt niet echt vlotten. Alleen Oldfield heeft in dit jaar tot nu toe een geweldige cd afgeleverd maar dat kan moeilijk als "moderne" Prog worden getypeerd....
0
geplaatst: 2 maart 2017, 23:35 uur
Even wachten tot de nieuwe Big Big Train ten tonele verschijnt... 

0
geplaatst: 3 maart 2017, 15:42 uur
Een voorspelling, omdat het kan. Heb niet gekeken naar de uitslag van vorige keer en kan me er nog weinig van herinneren, behalve dat Cinema Show laatste was (heb ik net gelezen) en Porcupine Tree er met de winst vandoor ging.
1 Genesis - Firth of Fifth
2 Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
3 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
4 Pink Floyd - Comfortably Numb
5 Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
6 Pink Floyd - Sheep
7 Marillion - The Invisible Man
8 Yes - Close to the Edge
9 Steven Wilson - Routine
10 Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
11 Marillion - Neverland
12 Marillion - Ocean Cloud
13 Rush - Subdivisions
14 Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
15 Marillion - Fugazi
16 Rush - Xanadu
17 Gazpacho - Tick Tock
18 Genesis - The Musical Box
19 Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
20 Porcupine Tree - Russia on Ice
1 Genesis - Firth of Fifth
2 Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
3 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
4 Pink Floyd - Comfortably Numb
5 Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
6 Pink Floyd - Sheep
7 Marillion - The Invisible Man
8 Yes - Close to the Edge
9 Steven Wilson - Routine
10 Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
11 Marillion - Neverland
12 Marillion - Ocean Cloud
13 Rush - Subdivisions
14 Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
15 Marillion - Fugazi
16 Rush - Xanadu
17 Gazpacho - Tick Tock
18 Genesis - The Musical Box
19 Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
20 Porcupine Tree - Russia on Ice
0
geplaatst: 3 maart 2017, 15:47 uur
Met hoeveel meer Porcupine Tree/SW nummers nu in de finale komen (vorige keer alleen de winnaar), lijkt de kans me helaas ook wel aanwezig dat ie gewoon weer wint. Of ze pakken punten van elkaar natuurlijk, dat kan ook.
Ik heb m'n lijstje nog niet ingestuurd, want ik vermaak me nog uitstekend met naar de nummers luisteren en elke keer verandert er nog wel wat in de volgorde.
Ik heb m'n lijstje nog niet ingestuurd, want ik vermaak me nog uitstekend met naar de nummers luisteren en elke keer verandert er nog wel wat in de volgorde.
0
geplaatst: 3 maart 2017, 16:21 uur
Persoonlijk denk ik dat Pink Floyd deze keer een heel goede kans maakt om te winnen. PT zal ook een goede kans maken met ASBNH, maar ik heb het gevoel dat ze deze keer minder punten gaan verdienen dan vorig jaar. Voor de nummer 20 gok ik op Gazpacho of Subdivisions van Rush.
Ben zeer benieuwd welke plaat de love/hate competitie gaat winnen.
0
geplaatst: 3 maart 2017, 16:41 uur
Porcupine Head schreef:
Ik 'haat' geen enkel nummer, tenminste zo zie ik deze 'competitie' niet.
1
geplaatst: 3 maart 2017, 16:43 uur
meneer Ik ook niet, maar ja, er moet nou eenmaal een plaat met de hoogste standaarddeviatie uitkomen. Misschien was het beter als ik de desbetreffende 'competitie' onder aanhalingstekens had geplaatst.
2
geplaatst: 3 maart 2017, 16:57 uur
PF driemaal in de top 6 en geen een keer Marillion? Dan is het in ieder geval niet mijn lijstje 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 maart 2017, 23:50 uur
Inmiddels 11 lijstjes verwerkt. En of je dat nou love-hate noemt of niet, op nummer 3 vinden we het nummer met de grootste standaarddeviatie (6,39). Dat met de kleinste (3,87) staat 14e.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2017, 11:48 uur
Hofleveranciers!
De laatste dagen lees ik weer de vertrouwde kritische noten over de wel erg ruime vertegenwoordiging van wat we kennelijk als de toppers van onze stroming zien. Om een en ander even in perspectief te plaatsen, hierbij de Top-21 van de meest genoteerde artiesten, met daarachter hun aantal vermeldingen, tussen [] het aantal nummers dat ze dit jaar in de strijd hadden en tussen () het aantal nummers dat vorig jaar de Top 300 haalde.
1 Genesis 16 [20] (15)
Marillion 16 [17] (16)
3 Porcupine Tree 13 [14] (12)
4 IQ 12 [14] (11)
5 Rush 10 [10] (8)
6 Pink Floyd 9 [12] (12)
7 Gazpacho 8 [8] (4)
8 Anathema 7 [8] (4)
Yes 7 [9] (7)
10 Archive 6 [7] (5)
Camel 6 [8] (6)
Steven Wilson 6 [6] (3)
13 Dream Theater 5 [9] (7)
Fish 5 [5] (3)
King Crimson 5 [5] (4)
Peter Gabriel 5 [5] (5)
Riverside 5 [5] (3)
Supertramp 5 [5] (5)
19 Steve Hackett 4 [6] (2)
Opeth 4 [5] (4)
Van Der Graaf Generator 4 [7] (7)
Verder staan er nog 10 artiesten driemaal in de lijst, 18 tweemaal en 76 eenmaal. De snelle teller komt daarmee op 125 verschillende artiesten, tegen 126 vorig jaar. De tien hoogst genoteerde alleengangers:
1 Airbag - Homesick I-III (Top 50)
Talk Talk - The Rainbow / Eden / Desire (Top 50)
3 Jethro Tull - Thick as a Brick (Part 1) (77)
4 Queen - The March of the Black Queen (80)
5 The Decemberists - The Island (95)
6 Ayreon - Isis and Osiris (101)
7 Pure Reason Revolution - Bright Ambassadors of Morning (102)
8 The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (104)
9 Harmonium - Histoires Sans Paroles (105)
10 Galahad - I Could Be God (109)
De laatste dagen lees ik weer de vertrouwde kritische noten over de wel erg ruime vertegenwoordiging van wat we kennelijk als de toppers van onze stroming zien. Om een en ander even in perspectief te plaatsen, hierbij de Top-21 van de meest genoteerde artiesten, met daarachter hun aantal vermeldingen, tussen [] het aantal nummers dat ze dit jaar in de strijd hadden en tussen () het aantal nummers dat vorig jaar de Top 300 haalde.
1 Genesis 16 [20] (15)
Marillion 16 [17] (16)
3 Porcupine Tree 13 [14] (12)
4 IQ 12 [14] (11)
5 Rush 10 [10] (8)
6 Pink Floyd 9 [12] (12)
7 Gazpacho 8 [8] (4)
8 Anathema 7 [8] (4)
Yes 7 [9] (7)
10 Archive 6 [7] (5)
Camel 6 [8] (6)
Steven Wilson 6 [6] (3)
13 Dream Theater 5 [9] (7)
Fish 5 [5] (3)
King Crimson 5 [5] (4)
Peter Gabriel 5 [5] (5)
Riverside 5 [5] (3)
Supertramp 5 [5] (5)
19 Steve Hackett 4 [6] (2)
Opeth 4 [5] (4)
Van Der Graaf Generator 4 [7] (7)
Verder staan er nog 10 artiesten driemaal in de lijst, 18 tweemaal en 76 eenmaal. De snelle teller komt daarmee op 125 verschillende artiesten, tegen 126 vorig jaar. De tien hoogst genoteerde alleengangers:
1 Airbag - Homesick I-III (Top 50)
Talk Talk - The Rainbow / Eden / Desire (Top 50)
3 Jethro Tull - Thick as a Brick (Part 1) (77)
4 Queen - The March of the Black Queen (80)
5 The Decemberists - The Island (95)
6 Ayreon - Isis and Osiris (101)
7 Pure Reason Revolution - Bright Ambassadors of Morning (102)
8 The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (104)
9 Harmonium - Histoires Sans Paroles (105)
10 Galahad - I Could Be God (109)
0
geplaatst: 4 maart 2017, 11:53 uur
Zitten toch wel verrassende namen bij de eenlingen. Ayreon, Alan Parsons en Tull bv.
Verder valt me de daling van 25% in aantal nummers van Floyd me op
Verder valt me de daling van 25% in aantal nummers van Floyd me op
0
geplaatst: 4 maart 2017, 12:04 uur
Er deden volgens mij wel 5 nummers van Jethro Tull mee, die het dan dus bijna allemaal niet gehaald hebben. Ook jammer van de daling in het aantal nummers in de lijst van Van Der Graaf Generator.
Daarentegen wel een mooie stijging van het aantal nummers van Gazpacho in de lijst. Ik zat vooraf te twijfelen of ik meer nummers van ze zou nomineren dan er al in de lijst stond, maar toen ik zag dat de 4 nummers die toen meededen allemaal top 100 stonden, dacht ik dat er wel ruimte was voor meer Gazpacho. En dat blijkt te kloppen. Sterker nog, 7 van de 8 nummers in de lijst staan ook weer top 100.
Daarentegen wel een mooie stijging van het aantal nummers van Gazpacho in de lijst. Ik zat vooraf te twijfelen of ik meer nummers van ze zou nomineren dan er al in de lijst stond, maar toen ik zag dat de 4 nummers die toen meededen allemaal top 100 stonden, dacht ik dat er wel ruimte was voor meer Gazpacho. En dat blijkt te kloppen. Sterker nog, 7 van de 8 nummers in de lijst staan ook weer top 100.
0
geplaatst: 4 maart 2017, 19:19 uur
Ik weet even niet waar 'Postcard' van Steven Wilson is geëindigd maar ik moet wel even kwijt dat ik dit zijn allermooiste nummer vind. Gevoelig gezongen, tekstueel zo ontzettend eenzaam mooi en alle instrumenten vanuit het hart gespeeld.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 00:58 uur
meneer schreef:
Ik weet even niet waar 'Postcard' van Steven Wilson is geëindigd maar ik moet wel even kwijt dat ik dit zijn allermooiste nummer vind. Gevoelig gezongen, tekstueel zo ontzettend eenzaam mooi en alle instrumenten vanuit het hart gespeeld.
(embed)
(embed)
Dank voor de link. Een nummer dat ik nooit echt goed geluisterd heb. Dom. Beter laat dan nooit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2017, 18:14 uur
Inmiddels op 12 finalelijstjes, maar de laatste inzending is inmiddels meer dan 24 uur oud. Wellicht wordt het tijd voor een kleine reminder.
De finale!
Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
Gazpacho - Tick Tock
Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
Genesis - Firth of Fifth
Genesis - The Musical Box
Marillion - Fugazi
Marillion - Neverland
Marillion - Ocean Cloud
Marillion - The Invisible Man
Pink Floyd - Comfortably Numb
Pink Floyd - Sheep
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Porcupine Tree - Russia on Ice
Rush - Subdivisions
Rush - Xanadu
Steven Wilson - Routine
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
Yes - Close to the Edge
Maak hiervan je eigen top-20 en stuur deze in een pm naar mij. Deadline hiervoor is zaterdag 11 maart 19.00 uur.
50tracks, Bonk, Broem, chevy93, dynamo d, El Stepperiño, Finidi, herre48, Jacoto, Jester, Manfield, nelis, Rogyros, Rudi S, Salvadore, Svendra, uffing en alle andere belangstellenden zijn eveneens welkom
De finale!
Camel - Lady Fantasy: Encounter / Smiles For You / Lady Fantasy
Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors
Gazpacho - Tick Tock
Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
Genesis - Firth of Fifth
Genesis - The Musical Box
Marillion - Fugazi
Marillion - Neverland
Marillion - Ocean Cloud
Marillion - The Invisible Man
Pink Floyd - Comfortably Numb
Pink Floyd - Sheep
Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (1-5)
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Porcupine Tree - Russia on Ice
Rush - Subdivisions
Rush - Xanadu
Steven Wilson - Routine
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing
Yes - Close to the Edge
Maak hiervan je eigen top-20 en stuur deze in een pm naar mij. Deadline hiervoor is zaterdag 11 maart 19.00 uur.
50tracks, Bonk, Broem, chevy93, dynamo d, El Stepperiño, Finidi, herre48, Jacoto, Jester, Manfield, nelis, Rogyros, Rudi S, Salvadore, Svendra, uffing en alle andere belangstellenden zijn eveneens welkom
1
geplaatst: 5 maart 2017, 18:38 uur
Tuurlijk kom ik nog met mijn lijstje. Vandaag is de hele lijst op een usb-stick gezet. Op die manier verwacht ik nog minimaal twee keer alle nummers te horen en dat de alle twijfel dan weg zal zijn. Al is de kans natuurlijk vele malen groter is dat de twijfel alleen maar toeneemt 

0
geplaatst: 6 maart 2017, 10:31 uur
Ingestuurd! Nu in blijde afwachting van de eindlijst en volgende editie maar eens wat nummers bij elkaar scharrelen voor de nominaties 

0
geplaatst: 6 maart 2017, 11:42 uur
Ik heb dit topic een tijdje links laten liggen i.v.m. wat overkill.
Maar voor dit eindlijstje ben ik wel te porren! Lijstje is ingediend.
Maar voor dit eindlijstje ben ik wel te porren! Lijstje is ingediend.
* denotes required fields.