Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2017, 22:43 uur

Ben nu mijn lijstje aan't samenstellen en zie dat die 235 minuten ook hoog in mijn top 10 staan.

0
geplaatst: 14 juni 2017, 23:03 uur
Cellulord schreef:
op wat schieten?
op wat schieten?
Op de kat? Op de duif? Op goal?

In ieder geval op weg naar een begrafenis.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 00:19 uur
Lijstje verstuurd, met een kansloze (?) nr.1 en dat verder o.a. nog vampieren, chemische vrienden, Kosmische herders, veel mooie geweld en andere geriefelijkheden bevat.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 08:17 uur
Ha, die 235 minuten heb ik niet helemaal af kunnen luisteren (eerlijk is eerlijk; ik doe daar al twee jaar over, zo lijkt het). Was ie 60-80 minuten, dan had ie er zeer waarschijnlijk ingestaan. 

0
geplaatst: 15 juni 2017, 12:55 uur
verdoeme ik had op jou gehoopt Ataloona 
Zelf heb ik hem ook slechts 2(of 3)x volledig beluistert toen hij nog nieuw was. Nu belanden vooral schijfje 1 & 3 nog wel eens in de speler.

Zelf heb ik hem ook slechts 2(of 3)x volledig beluistert toen hij nog nieuw was. Nu belanden vooral schijfje 1 & 3 nog wel eens in de speler.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 12:59 uur
Ja, helaas net terug van vakantie, direct fulltime werkweekjes aan mijn broek, met de afronding van mijn studie erbij... 'T is dat ik tijdens het treinen e.e.a. kan beluisteren. Normaliter had ik in die twee weken wel tijd gevonden voor zoiets kolossaals. Disc 1 nodigt namelijk zeker uit. Sterker nog, die heb ik menig nachtelijk uur op SLSK langs horen komen. De rest echter... Keine ahnung!
Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie
Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie

0
zaaf
geplaatst: 15 juni 2017, 13:10 uur
Ataloona schreef: