MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
zaaf
Bekentenissen ?

Altijd in de minderheid, nooit kansloos.

zaaf
Nog 1,00 dagen… nog geen lijstjes over het jaar 2004 binnen van:

bennerd, bikkel2, Cellulord, deric raven, Film Pegasus, Finidi, Gretz, johannesA, luigifort, Teunnis, west waar ik daar wel erg op hoop.

Laat die gasten eens opschieten!

op wat schieten?

dix schreef:
At your service

Met een nummer één van bijna 235 minuten.

Eat that !

Ben nu mijn lijstje aan't samenstellen en zie dat die 235 minuten ook hoog in mijn top 10 staan.

Cellulord schreef:
op wat schieten?

Op de kat? Op de duif? Op goal?
In ieder geval op weg naar een begrafenis.

west schreef:
Laat die gasten eens opschieten!

Morgen in de loop v/d middag schiet ik 'm af.
Het lijstje dus

Lijstje verstuurd, met een kansloze (?) nr.1 en dat verder o.a. nog vampieren, chemische vrienden, Kosmische herders, veel mooie geweld en andere geriefelijkheden bevat.

Ha, die 235 minuten heb ik niet helemaal af kunnen luisteren (eerlijk is eerlijk; ik doe daar al twee jaar over, zo lijkt het). Was ie 60-80 minuten, dan had ie er zeer waarschijnlijk ingestaan.

verdoeme ik had op jou gehoopt Ataloona

Zelf heb ik hem ook slechts 2(of 3)x volledig beluistert toen hij nog nieuw was. Nu belanden vooral schijfje 1 & 3 nog wel eens in de speler.

Ja, helaas net terug van vakantie, direct fulltime werkweekjes aan mijn broek, met de afronding van mijn studie erbij... 'T is dat ik tijdens het treinen e.e.a. kan beluisteren. Normaliter had ik in die twee weken wel tijd gevonden voor zoiets kolossaals. Disc 1 nodigt namelijk zeker uit. Sterker nog, die heb ik menig nachtelijk uur op SLSK langs horen komen. De rest echter... Keine ahnung!

Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie

zaaf
Ataloona schreef:
Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie
Er worden hier toch een partij schitterende afbeeldingen gepost ieder jaar... Niet aan u besteed? Of geen cryptotype?

235 minuten? Over welk album hebben jullie het in godsnaam?

zaaf
Johnny Marr schreef:
235 minuten? Over welk album hebben jullie het in godsnaam?
't is 234 minuten nog wat. Terug te vinden in de albumtitel. De artiest is een Japans bedrijf, bekend van Peter Post, minus 1 letter.

Eerder heette de artiest ook plus die ene letter.

AARRRGHHH GEEF GWN DE TITEL </3.

Een van de leden is 2 maand geleden overleden.

Ook totaal aan mij voorbij gegaan.
Ik vind 50 minuten al lang (genoeg) voor een album

zaaf schreef:
(quote)
Er worden hier toch een partij schitterende afbeeldingen gepost ieder jaar... Niet aan u besteed? Of geen cryptotype?

Ik kom niet in dit topic voor donderdag. Althans, per nieuwe week.

Gaat trouwens om dit album. Pan Sonic - Kesto (234.48:4) (2004)
Want fuck cryptotype. Het is hier de Metro niet.

Ben trouwens door mijn vakantie vergeten mijn 2003 lijstje hier te publiceren. Terwijl het best een chique lijstje was

nu nog vlug even luisteren

of zet hem in je top 10 en luister op je gemak in het week-end

zaaf
Ataloona schreef:
Want fuck cryptotype. Het is hier de Metro niet.
Nieuwe energie opgedaan in je vakantie? ?

Meer een lack off... Maar, het is ook maar deels persoonlijk bedoeld, zaaf

Cellulord schreef:
nu nog vlug even luisteren

of zet hem in je top 10 en luister op je gemak in het week-end

Neen, dat kan echt niet.
Er zijn weinig dingen waar ik eerbied voor heb. Dit topic is één van die weinige dingen dingen. Werkelijk waar.

Gelukkig. Die fotoraadsels kosten mij iedere zaterdag minstens 1 uur om te verzinnen.

Daar moet wel iemand plezier van hebben, buiten mijzelf.

zaaf
Ik ga zo een avondje liederlijk doen. Zal de deadline, die onverminderd strak is, niet begeleiden met numerieke onzin - dat volgt enig moment later.

Lijstenbakkers: succes met de laatste loodjes en andere geïnteresseerden: hou die nagels heel.

Ataloona schreef:
(quote)

Neen, dat kan echt niet.
Er zijn weinig dingen waar ik eerbied voor heb. Dit topic is één van die weinige dingen dingen. Werkelijk waar.

Ik dacht van, ah nu de titel bekend is nog even jennen om nog 335 min. music te gaan luisteren.

Natuurlijk kan dat niet. Was ook als sarcastische grap bedoeld, zeker daar (bijna) iedereen al zijn lijstje heeft ingezonden.

Er is slechts door 17 personen op dit album gestemt, en maakt (zo goed als) geen kans om in de top te eindigen. Maar ja daar zit ik (en jij ook, denk ik) niet echt mee in.
En daar deze niet in jou lijstje staat zal ik er zeker iets anders leuks in ontdekken.

Het succes van dit jaar zal volledig afhangen van het presteren van mijn #1. Ik verwacht haar wel, maar weet ook dat haar kinderstemmetje niet altijd gelust wordt, zeker op dit debuut. Bij ontbreken van de door mij geliefde harpiste, zouden #6, #7 en #12 de pijn kunnen verzachten (wel twee keer hiphop dus zo goed als kansloos). Mijn #2 en #4 gaan het op zeker halen. Twee artiesten die we nog vaker gaan tegenkomen.

Teunnis schreef:
Het succes van dit jaar zal volledig afhangen van het presteren van mijn #1. Ik verwacht haar wel, maar weet ook dat haar kinderstemmetje niet altijd gelust wordt, zeker op dit debuut.

2006 wordt haar jaar

Door alle BKS-stress ben ik helemaal vergeten naar wie ik m'n voorspelling voor het wondermooie 2004 mag opsturen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.