Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2017, 22:43 uur

Ben nu mijn lijstje aan't samenstellen en zie dat die 235 minuten ook hoog in mijn top 10 staan.

0
geplaatst: 14 juni 2017, 23:03 uur
Cellulord schreef:
op wat schieten?
op wat schieten?
Op de kat? Op de duif? Op goal?

In ieder geval op weg naar een begrafenis.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 00:19 uur
Lijstje verstuurd, met een kansloze (?) nr.1 en dat verder o.a. nog vampieren, chemische vrienden, Kosmische herders, veel mooie geweld en andere geriefelijkheden bevat.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 08:17 uur
Ha, die 235 minuten heb ik niet helemaal af kunnen luisteren (eerlijk is eerlijk; ik doe daar al twee jaar over, zo lijkt het). Was ie 60-80 minuten, dan had ie er zeer waarschijnlijk ingestaan. 

0
geplaatst: 15 juni 2017, 12:55 uur
verdoeme ik had op jou gehoopt Ataloona 
Zelf heb ik hem ook slechts 2(of 3)x volledig beluistert toen hij nog nieuw was. Nu belanden vooral schijfje 1 & 3 nog wel eens in de speler.

Zelf heb ik hem ook slechts 2(of 3)x volledig beluistert toen hij nog nieuw was. Nu belanden vooral schijfje 1 & 3 nog wel eens in de speler.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 12:59 uur
Ja, helaas net terug van vakantie, direct fulltime werkweekjes aan mijn broek, met de afronding van mijn studie erbij... 'T is dat ik tijdens het treinen e.e.a. kan beluisteren. Normaliter had ik in die twee weken wel tijd gevonden voor zoiets kolossaals. Disc 1 nodigt namelijk zeker uit. Sterker nog, die heb ik menig nachtelijk uur op SLSK langs horen komen. De rest echter... Keine ahnung!
Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie
Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie

0
zaaf
geplaatst: 15 juni 2017, 13:10 uur
Ataloona schreef:
Er worden hier toch een partij schitterende afbeeldingen gepost ieder jaar... Niet aan u besteed? Of geen cryptotype?Overigens mogen tips natuurlijk ook gewoon aan mij kenbaar worden gemaakt hé? Ik ken niet alles potverdrie
1
zaaf
geplaatst: 15 juni 2017, 14:41 uur
Johnny Marr schreef:
235 minuten? Over welk album hebben jullie het in godsnaam?
't is 234 minuten nog wat. Terug te vinden in de albumtitel. De artiest is een Japans bedrijf, bekend van Peter Post, minus 1 letter.235 minuten? Over welk album hebben jullie het in godsnaam?
1
geplaatst: 15 juni 2017, 15:29 uur
Ook totaal aan mij voorbij gegaan.
Ik vind 50 minuten al lang (genoeg) voor een album
Ik vind 50 minuten al lang (genoeg) voor een album

0
geplaatst: 15 juni 2017, 15:32 uur
zaaf schreef:
(quote)
Er worden hier toch een partij schitterende afbeeldingen gepost ieder jaar... Niet aan u besteed? Of geen cryptotype? Ik kom niet in dit topic voor donderdag. Althans, per nieuwe week.
Gaat trouwens om dit album. Pan Sonic - Kesto (234.48:4) (2004)
Want fuck cryptotype. Het is hier de Metro niet.
Ben trouwens door mijn vakantie vergeten mijn 2003 lijstje hier te publiceren. Terwijl het best een chique lijstje was

0
geplaatst: 15 juni 2017, 15:40 uur
nu nog vlug even luisteren 
of zet hem in je top 10 en luister op je gemak in het week-end

0
zaaf
geplaatst: 15 juni 2017, 15:51 uur
Ataloona schreef:
Want fuck cryptotype. Het is hier de Metro niet.
Nieuwe energie opgedaan in je vakantie? ?Want fuck cryptotype. Het is hier de Metro niet.
1
geplaatst: 15 juni 2017, 15:59 uur
Meer een lack off... Maar, het is ook maar deels persoonlijk bedoeld, zaaf 

1
geplaatst: 15 juni 2017, 16:02 uur
Cellulord schreef:

Neen, dat kan echt niet.
Er zijn weinig dingen waar ik eerbied voor heb. Dit topic is één van die weinige dingen dingen. Werkelijk waar.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 16:06 uur
Gelukkig. Die fotoraadsels kosten mij iedere zaterdag minstens 1 uur om te verzinnen.
Daar moet wel iemand plezier van hebben, buiten mijzelf.
Daar moet wel iemand plezier van hebben, buiten mijzelf.
0
zaaf
geplaatst: 15 juni 2017, 16:13 uur
Ik ga zo een avondje liederlijk doen. Zal de deadline, die onverminderd strak is, niet begeleiden met numerieke onzin - dat volgt enig moment later.
Lijstenbakkers: succes met de laatste loodjes en andere geïnteresseerden: hou die nagels heel.
Lijstenbakkers: succes met de laatste loodjes en andere geïnteresseerden: hou die nagels heel.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 17:01 uur
Ataloona schreef:
Neen, dat kan echt niet.
Er zijn weinig dingen waar ik eerbied voor heb. Dit topic is één van die weinige dingen dingen. Werkelijk waar.
(quote)
Neen, dat kan echt niet.
Ik dacht van, ah nu de titel bekend is nog even jennen om nog 335 min. music te gaan luisteren.
Natuurlijk kan dat niet. Was ook als sarcastische grap bedoeld, zeker daar (bijna) iedereen al zijn lijstje heeft ingezonden.
Er is slechts door 17 personen op dit album gestemt, en maakt (zo goed als) geen kans om in de top te eindigen. Maar ja daar zit ik (en jij ook, denk ik) niet echt mee in.
En daar deze niet in jou lijstje staat zal ik er zeker iets anders leuks in ontdekken.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 19:00 uur
Het succes van dit jaar zal volledig afhangen van het presteren van mijn #1. Ik verwacht haar wel, maar weet ook dat haar kinderstemmetje niet altijd gelust wordt, zeker op dit debuut. Bij ontbreken van de door mij geliefde harpiste, zouden #6, #7 en #12 de pijn kunnen verzachten (wel twee keer hiphop dus zo goed als kansloos). Mijn #2 en #4 gaan het op zeker halen. Twee artiesten die we nog vaker gaan tegenkomen.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 19:19 uur
Teunnis schreef:
Het succes van dit jaar zal volledig afhangen van het presteren van mijn #1. Ik verwacht haar wel, maar weet ook dat haar kinderstemmetje niet altijd gelust wordt, zeker op dit debuut.
Het succes van dit jaar zal volledig afhangen van het presteren van mijn #1. Ik verwacht haar wel, maar weet ook dat haar kinderstemmetje niet altijd gelust wordt, zeker op dit debuut.
2006 wordt haar jaar
0
geplaatst: 15 juni 2017, 21:52 uur
Door alle BKS-stress ben ik helemaal vergeten naar wie ik m'n voorspelling voor het wondermooie 2004 mag opsturen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.