Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:43 uur
Television lijkt me wel een zekerheidje, dan Kraftwerk dit jaar waarschijnlijk niet.
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:46 uur
Bowie Bowie Fleetwood en Pink Floyd komen sowieso nog..die andere is anyone's guess..kan Kraftwerk..kan Telly kan nog n ander..
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:48 uur
Ah dat zal dan de top 4 wel zijn. Ik verwacht toch eerder Kraftwerk dan Suicide of Television eigenlijk.
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:52 uur
Ja meer kans denk ik ook gezien het verleden..maar Sex Pistols komen ook nog..dus dan heb je er 5..dat wordt m dan of 1 Bowie moet t niet halen..
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:52 uur
Album vol herkenbaarheid van Bob & Wailers. Komt met een warme zomer nog wel eens uit de kast.
Bij mij genoteerd op de 19e plaats. Verrassend hoog hier. Had ik eigenlijk niet verwacht.
Bij mij genoteerd op de 19e plaats. Verrassend hoog hier. Had ik eigenlijk niet verwacht.
1
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:53 uur
luigifort schreef:
Ja meer kans denk ik ook gezien het verleden..maar Sex Pistols komen ook nog..dus dan heb je er 5..dat wordt m dan of 1 Bowie moet t niet halen..
Pistols zou idd nog heel goed kunnen. Ik verwacht eigenlijk beide Bowie's wel.
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 23:59 uur
Bij mij Bob vol in de top 10. Reggae in de jaren zeventig is als stoppen met roken anno nu: een zekerheidje.
1
geplaatst: 15 oktober 2016, 00:18 uur
Als Bob niet gerookt had......nou ja, hadden er waarschijnlijk niet eens albums van hem verschenen. 

0
geplaatst: 15 oktober 2016, 00:28 uur
Leuk! heb nog geeneen treffer. "Never mind..."
The clash is niet mijn ding.
Brian Eo was ik vergeten
. Maar zijn beste werken moeten nog komen.
En Reggae is waarschijnlijk de enigste muziekstijl die ik niet moet hebben (zeker geen Bob Marley).
Gok op nog iets met kloten, een roos kleurtje en en een dunne Engelse hertog die het laag gaat zoeken.
The clash is niet mijn ding.
Brian Eo was ik vergeten
. Maar zijn beste werken moeten nog komen.En Reggae is waarschijnlijk de enigste muziekstijl die ik niet moet hebben (zeker geen Bob Marley).
Gok op nog iets met kloten, een roos kleurtje en en een dunne Engelse hertog die het laag gaat zoeken.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 00:50 uur
zaaf schreef:
(quote)
Ik vind m toch wel wat voor jou, als ik dat een heel klein beetje kan inschatten... Ja, deze moet ik nog eens opleggen.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 01:35 uur
Exodus komt in mijn top 20 niet voor. Wel een ander reggae album, waarvan het hart nu eens niet in Jamaica lag maar ergens in Afrika. 

0
geplaatst: 15 oktober 2016, 07:50 uur
Exodus had ik op 13, had ook in mijn top 10 kunnen staan, achteraf hoort 'ie daar eigenlijk wel. Tijdloze plaat: blijft goed.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 08:30 uur
Ik ben bang dat Congo voor vele toch in de categorie van "ver van mijn bed show" hoort.

0
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:02 uur
GrafGantz schreef:
Heel erg niet mijn ding, Bob Marley.
Heel erg niet mijn ding, Bob Marley.
Het gerucht gaat dat jouw dingetjes niet laag staan.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:18 uur
Marley is zeker wel mijn ding ,geweldig dat Exodus de Top 10 heeft gehaald ,
Je hebt een mooie nr 1 LucM ,scheelde niet veel of het was ook de mijne...
Ja veel Punk ...is bij mij denk ik inmiddels een gepasseerd station, doet me uitgezonderd albums als bv London Calling of 154 niet zoveel meer ,wel latere stromingen die daar uit voort vloeien
Bij mij dus geen Punk in mijn lijstje van '77 ,the Bollocks zullen nog wel komen ,het sensatie gehalte daarvan is hoger dan de inhoud ...mijn mening
Voor mij mss nog 2 of mss 3 kanshebbers in deze Top 10
Exodus bij op 2
Je hebt een mooie nr 1 LucM ,scheelde niet veel of het was ook de mijne...
Ja veel Punk ...is bij mij denk ik inmiddels een gepasseerd station, doet me uitgezonderd albums als bv London Calling of 154 niet zoveel meer ,wel latere stromingen die daar uit voort vloeien
Bij mij dus geen Punk in mijn lijstje van '77 ,the Bollocks zullen nog wel komen ,het sensatie gehalte daarvan is hoger dan de inhoud ...mijn mening
Voor mij mss nog 2 of mss 3 kanshebbers in deze Top 10
Exodus bij op 2
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:35 uur
Exodus ben ik nu opnieuw aan het beluisteren. Zeker niet slecht maar haalt het in de verste verte niet bij een reggae album dat drie jaren later uit zou komen en waarvan de bandleden eens een keer niet uit Jamaica kwamen.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:40 uur
wibro schreef:
een reggae album dat drie jaren later uit zou komen en waarvan de bandleden eens een keer niet uit Jamaica kwamen.
een reggae album dat drie jaren later uit zou komen en waarvan de bandleden eens een keer niet uit Jamaica kwamen.
Doe maar is al van 79 hoor

0
zaaf
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:43 uur
Goeiemorgen helden, al druk in de weer zie ik. Tijd voor numero vijf?
1
zaaf
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:44 uur
Rudi S schreef:
Of bedoel jij dat 3 tal met die dame in het midden
Police? Three Degrees? Boney M?(quote)

Of bedoel jij dat 3 tal met die dame in het midden
0
zaaf
geplaatst: 15 oktober 2016, 09:44 uur
Rudi S schreef:
Nah, eerst voetbal.
Hoelaat ben je weer in beeld? Dan wachten we allemaal wel even.Nah, eerst voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.