MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
Television lijkt me wel een zekerheidje, dan Kraftwerk dit jaar waarschijnlijk niet.

Bowie Bowie Fleetwood en Pink Floyd komen sowieso nog..die andere is anyone's guess..kan Kraftwerk..kan Telly kan nog n ander..

Ah dat zal dan de top 4 wel zijn. Ik verwacht toch eerder Kraftwerk dan Suicide of Television eigenlijk.

Ja meer kans denk ik ook gezien het verleden..maar Sex Pistols komen ook nog..dus dan heb je er 5..dat wordt m dan of 1 Bowie moet t niet halen..

Album vol herkenbaarheid van Bob & Wailers. Komt met een warme zomer nog wel eens uit de kast.
Bij mij genoteerd op de 19e plaats. Verrassend hoog hier. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Nee ik ook totaal niet.

luigifort schreef:
Ja meer kans denk ik ook gezien het verleden..maar Sex Pistols komen ook nog..dus dan heb je er 5..dat wordt m dan of 1 Bowie moet t niet halen..

Pistols zou idd nog heel goed kunnen. Ik verwacht eigenlijk beide Bowie's wel.

Bij mij Bob vol in de top 10. Reggae in de jaren zeventig is als stoppen met roken anno nu: een zekerheidje.

Als Bob niet gerookt had......nou ja, hadden er waarschijnlijk niet eens albums van hem verschenen.

In ieder geval dronk ie niet

Nee, die pretsigaretten deden hun werk wel.

Leuk! heb nog geeneen treffer. "Never mind..."
The clash is niet mijn ding.
Brian Eo was ik vergeten . Maar zijn beste werken moeten nog komen.
En Reggae is waarschijnlijk de enigste muziekstijl die ik niet moet hebben (zeker geen Bob Marley).

Gok op nog iets met kloten, een roos kleurtje en en een dunne Engelse hertog die het laag gaat zoeken.

zaaf schreef:
(quote)
Ik vind m toch wel wat voor jou, als ik dat een heel klein beetje kan inschatten...

Ja, deze moet ik nog eens opleggen.

Exodus komt in mijn top 20 niet voor. Wel een ander reggae album, waarvan het hart nu eens niet in Jamaica lag maar ergens in Afrika.

Exodus had ik op 13, had ook in mijn top 10 kunnen staan, achteraf hoort 'ie daar eigenlijk wel. Tijdloze plaat: blijft goed.

wibro schreef:
maar ergens in Afrika.

Ik ben bang dat Congo voor vele toch in de categorie van "ver van mijn bed show" hoort.

Heel erg niet mijn ding, Bob Marley.

GrafGantz schreef:
Heel erg niet mijn ding, Bob Marley.

Het gerucht gaat dat jouw dingetjes niet laag staan.

Marley is zeker wel mijn ding ,geweldig dat Exodus de Top 10 heeft gehaald ,
Je hebt een mooie nr 1 LucM ,scheelde niet veel of het was ook de mijne...

Ja veel Punk ...is bij mij denk ik inmiddels een gepasseerd station, doet me uitgezonderd albums als bv London Calling of 154 niet zoveel meer ,wel latere stromingen die daar uit voort vloeien
Bij mij dus geen Punk in mijn lijstje van '77 ,the Bollocks zullen nog wel komen ,het sensatie gehalte daarvan is hoger dan de inhoud ...mijn mening
Voor mij mss nog 2 of mss 3 kanshebbers in deze Top 10

Exodus bij op 2

Rudi S schreef:
(quote)

Het gerucht gaat dat jouw dingetjes niet laag staan.

Volgens mij heb ik dat gerucht zelf de wereld in geholpen.

Exodus ben ik nu opnieuw aan het beluisteren. Zeker niet slecht maar haalt het in de verste verte niet bij een reggae album dat drie jaren later uit zou komen en waarvan de bandleden eens een keer niet uit Jamaica kwamen.

wibro schreef:
een reggae album dat drie jaren later uit zou komen en waarvan de bandleden eens een keer niet uit Jamaica kwamen.

Doe maar is al van 79 hoor

zaaf
Goeiemorgen helden, al druk in de weer zie ik. Tijd voor numero vijf?

Nah, eerst voetbal.

zaaf
Rudi S schreef:
(quote)

Doe maar is al van 79 hoor

Of bedoel jij dat 3 tal met die dame in het midden
Police? Three Degrees? Boney M?

zaaf
Rudi S schreef:
Nah, eerst voetbal.
Hoelaat ben je weer in beeld? Dan wachten we allemaal wel even.

Right now!!!

3 tal is ook Jamaica

zaaf schreef:
(quote)
Hoelaat ben je weer in beeld? Dan wachten we allemaal wel even.

Hangt van de uitslag af
Doorgaan

zaaf
Zuipschuit. Nou daar wachten we niet op hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:46 uur

geplaatst: vandaag om 07:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.