Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 8 november 2016, 12:08 uur
Precies, ook daarom een minder jaar, niet dramatisch inderdaad. 

0
zaaf
geplaatst: 8 november 2016, 12:20 uur
Ja, dat trekt het jaar wel wat richting ANP, maar er blijft nog genoeg nominatiewaardigs over.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 november 2016, 13:34 uur
Als je wat dat drama betreft wat beter in de lens kijkt, wordt de soep niet zo heet gegeten.
0
geplaatst: 8 november 2016, 15:32 uur
ik ben beroepsdoof dus gelukkig hoef ik dit niet allemaal te horen.
0
geplaatst: 8 november 2016, 16:43 uur
EttaJamesBrown schreef:
Die rivier eindigt toch bij dat dok bij het Radarstation?
Die rivier eindigt toch bij dat dok bij het Radarstation?
De kapitein is de baas op de rivier.
0
geplaatst: 8 november 2016, 16:50 uur
Telamon schreef:
Heb geprobeerd het te vinden maar niet gelukt: hoe zoek je hier op MuMe op je eigen gestemde albums per jaar?
Heb geprobeerd het te vinden maar niet gelukt: hoe zoek je hier op MuMe op je eigen gestemde albums per jaar?
vergrootglas kan, maar dit is de snelste/simpelste.
https://www.musicmeter.nl/user/18436/votes/1980
0
zaaf
geplaatst: 8 november 2016, 16:56 uur
Rudi S schreef:
Ja maar... dan krijg ik telamon zijn stemmen en niet de mijne!(quote)
0
geplaatst: 8 november 2016, 17:01 uur
Ja, van wie heb jij nog een lijstje nodig 
Jij kan ze zo ook zelf ophalen

Jij kan ze zo ook zelf ophalen
0
zaaf
geplaatst: 8 november 2016, 17:04 uur
Ja sorry je hebt gelijk. Ik maak me er veel te makkelijk vanaf.
0
geplaatst: 8 november 2016, 17:54 uur
0
geplaatst: 8 november 2016, 21:22 uur
Brunniepoo schreef:
Op het vergrootglas in het zoekvenster klikken (uitgebreid zoeken) en dan de onderste optie (zoeken in eigen stemmen).
Op het vergrootglas in het zoekvenster klikken (uitgebreid zoeken) en dan de onderste optie (zoeken in eigen stemmen).
Bedankt voor de tip! Liep in het verleden mijn stemmen gewoon allemaal af.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 november 2016, 23:33 uur
Ik heb zojuist ook mijn lijstje ingediend.
Casartelli schreef:
En dan nu op naar 1980. Deze stille ridder heeft uitzicht op een van de hoofdsteden van de vroegere dubbelmonarchie.
En dan nu op naar 1980. Deze stille ridder heeft uitzicht op een van de hoofdsteden van de vroegere dubbelmonarchie.
Casartelli schreef:
Ik was even weg... even alleen met mijn ordinaire drieluik
Ik was even weg... even alleen met mijn ordinaire drieluik
Casartelli schreef:
Als je wat dat drama betreft wat beter in de lens kijkt, wordt de soep niet zo heet gegeten.
De goede verstaander heeft inmiddels 5 albums herkend. Ik kan er nog bij weggeven dat er twee raffinageproducten meedoen. En nog iets anders vettigs, met de instructie het niet te misbruiken. En dan kunnen we ons wel heel ontwikkeld voordoen, maar aan die primitieve aantrekkingskracht kunnen we maar beter gewoon toegeven. (nog 5)Als je wat dat drama betreft wat beter in de lens kijkt, wordt de soep niet zo heet gegeten.
0
geplaatst: 8 november 2016, 23:40 uur
Casartelli schreef:
De goede verstaander heeft inmiddels 5 albums herkend.
De goede verstaander heeft inmiddels 5 albums herkend.
Nou voor diegene die alle 5 heeft gevonden mag dan wel even de lofhorn ik bedoel trompet geblazen worden
0
zaaf
geplaatst: 9 november 2016, 15:49 uur
Ach wat is het hier stil...
Nog 1,26 dagen… nog geen lijstjes over 1980 binnen van:
bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, Edgar18, HugovdBos, J.J. Wever, Joezer49263, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Teunnis, thelion... bennerd is nog niet zo ver zeker?
Nog 1,26 dagen… nog geen lijstjes over 1980 binnen van:
bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, Edgar18, HugovdBos, J.J. Wever, Joezer49263, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Teunnis, thelion... bennerd is nog niet zo ver zeker?
0
geplaatst: 9 november 2016, 16:39 uur
In huize Graf zijn er drie dagen van nationale rouw afgekondigd. M'n vriendin heeft netjes op de minst gestoorde kandidaat gestemd, maar het heeft niet mogen baten helaas

1
zaaf
geplaatst: 9 november 2016, 17:36 uur
GrafGantz schreef:
Ik was dan ook niet de minst gestoorde kandidaat.
Ik was dan ook niet de minst gestoorde kandidaat.
Ik vind het grappig als je berichtjes ook anders kunt interpreteren, maar ik wil zeker niet impliceren dat er iets gestoord aan je is.
Mainstream, oké...
1
geplaatst: 9 november 2016, 17:37 uur
zaaf schreef:
Ik vind het grappig als je berichtjes ook anders kunt interpreteren, maar ik wil zeker niet impliceren dat er iets gestoord aan je is.
(quote)
Ja, lul je daar maar eens uit!

0
geplaatst: 9 november 2016, 17:39 uur
Scary Monster or Super Creep?
http://sites.middlebury.edu/trump/files/2015/10/6358235333419573281092854367_donald-trump.jpg
http://sites.middlebury.edu/trump/files/2015/10/6358235333419573281092854367_donald-trump.jpg
0
geplaatst: 9 november 2016, 17:47 uur
zaaf schreef:
Mainstream, oké...
(quote)
Mainstream, oké...
Doe niet zo deplorabel, met je mandje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.