MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
Zo, de PC is weer in orde. Heb hem wel bijna 2 weken moeten missen . Kan blij zijn dat het geen serieus probleem was en alles er nog in zit .
Toch maar snel een nieuwe ext-harde schijf aanschaffen en een kopietje maken.

nog even mijn 20 beste van '85
--------------------------------------------
01. (-35) Einstürzende Neubauten - Halber Mensch
02. (-75) David Sylvian - Alchemy - an Index of Possibilities
03. (--4) Tom Waits - Rain Dogs
04. (-89) Slayer - Hell Awaits
05. (-72) Anthrax - Spreading the Disease
06. (---) S.O.D. - Speak English Or Die
07. (-74) Zoviet*France: - Popular Soviet Songs and Youth Music
08. (---) Art Zoyd - Le Mariage du Ciel et de L'Enfer
09. (---) Front 242 - Politics of Pressure
10. (---) Vangelis - Mask

11. (---) Allan Holdsworth - Metal Fatigue
12. (---) The Ex - Pokkeherrie
13. (---) The Anti Group - The Delivery
14. (---) Philip Glass - Mishima
15. (---) No Strange - No Strange
16. (---) Nocturnal Emissions - Shake Those Chains
17. (---) The Gerogerigegege - Gerogerigegege
18. (---) Bola Sete - Jungle Suite
19. (---) Giancarlo Toniutti ‎- La Mutazione
20. (---) The Klinik - Sabotage

David Sylvian pas op de 75ste plaats??? gewoon schandalig!!! Heeft de beste man dat commercieel "Japan" gedoe achter zich gelaten, en maakt hij nu echt geweldige muziek, luistert er niemand meer.

De koningin is dood. Leve Zaaf!

Cellulord schreef:
luistert er niemand meer.

Nou noem deze user maar niemand https://www.musicmeter.nl/user/48783

zaaf
Op een dag dat de volgende editie nogal wordt beïnvloed toch even een updeetje...

Nog 3,23 dagen… lijstjes over 1986 binnen van:

Arno, Ataloona, bennerd, Brunniepoo, catchup, dazzler, deric raven, dix, Dwejkk_, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, Henri-S, Joezer49263, johan de witt, Johnny Marr, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, nelis, Poeha, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Telamon, teus, vigil, west en niet in de laatste plaats wibro

Dus nog niet en graag wel van:

ArthurDZ, bikkel2, Bonk, Casartelli, Cellulord, Film Pegasus, herman, HugovdBos, J.J. Wever, Koenr, luigifort, Manfield, Teunnis e.v.a.

zaaf verhoogt de Kerststress nog even wat verder
Moet vanaf morgen behoorlijk wat bij luisteren, maar ga mijn best doen. Ik heb net even voorgesteld dat er misschien wat anders op moest dan de Kerstmuziek, aangezien ik opdracht van de heilige zaaf gekregen had, maar mevrouw Bonk bleek toch vrij immuun voor dat argument.

zaaf
Hahahaha, ja en tegen mevrouw Bonk kan niemand op.

Je hebt mijn naam er niet bij staan zaaf of tel ik niet meer mee?

zaaf
wibro schreef:
Je hebt mijn naam er niet bij staan zaaf of tel ik niet meer mee?
Nou en of je meetelt Wim , slordigheidje in het knip en plakwerk.

Cellulord schreef:
Zo, de PC is weer in orde. Heb hem wel bijna 2 weken moeten missen . Kan blij zijn dat het geen serieus probleem was...
2 weken weg en dan was het geen serieus probleem?

Poeha schreef:
(quote)
2 weken weg en dan was het geen serieus probleem?

Tja, technisch gezien was het geen serieus probleem, maar ik leef momenteel op het Franse platteland tussen de wijnvelden, kilometers verwijderd van civilisatie, zonder vervoer. Dus moest ik wachten tot ze de pc komen halen en terug brengen. En dan is het nog geens mijn pc

Cellulord schreef:
(quote)

Tja, technisch gezien was het geen serieus probleem, maar ik leef momenteel op het Franse platteland tussen de wijnvelden, kilometers verwijderd van civilisatie, zonder vervoer. Dus moest ik wachten tot ze de pc komen halen en terug brengen. En dan is het nog geens mijn pc

Ik woon bijna in het centrum van Rotterdam en ben m'n laptop ook een week of 2 kwijt. Zelf weggebracht zelfs, kan je nagaan. Maar ja, Mediamarkt repareert niks zelf, die sturen het direct op naar de fabrikant. Zal vast sneller kunnen als ik hem naar reparateurs aan het eind van m'n straat breng, maar gaat om laptop van slechts 4 maanden oud die het al niet meer doet dus dat valt nog onder de garantie.

Zelf die dingen leren doen, heren.

Casartelli (moderator)
Ondanks twee weken voorbereidingstijd toch een proefwerk-light, dit jaar. We kunnen wat zaafgrapjes maken om het ijs een beetje te breken, maar uiteindelijk blijft toch de vraag wie de touwtjes in handen heeft. Pas dus op met die zwarte viering, voor je het weet zet Hij zijn eigen medicijn in. In dat deel van de nacht na de twaalfde dag, waarin de snelle oogbeweging plaatsvindt, ga je droomland in. En als in die vreemde tijden zonlicht onder de waterspiegel korte metten maakt met de grijstinten van de herfst, dringt zich de vraag op wie je daar tegenkomt: één hermansdochter, twee gitaristen of drie henken?
(15 albums)

zaaf
We hebben nog iets meer dan een dag (1,10 dag) en ik hoop nog op de lijsten van deze helden:

bikkel2, Bonk, Cellulord, Film Pegasus, herman, HugovdBos, Koenr, luigifort, Teunnis e.v.a.

In 1987 sluit ik weer aan!

Morgen sluit ik ook weer aan.

zaaf
Ah dat doet me ook deugd.

bennerd schreef:
Zelf die dingen leren doen, heren.

Getver nee, als er iets is dat me totaal niet interesseert is dat het wel

Ik gooi 'm er morgen uit.
Maak momenteel wat meer werkuren.
Komt goed, zoals altijd.

Voor elk jaar vind ik op mume wel enkele plaatjes met de verkeerde jaargang. Word dat dan niet nagekeken? Maar oeioei als je een hoesje instuurd met een slecht randje

Telamon
Zaaf keurt alle randjes goed. Zelfs als je eroverheen gaat.

zaaf
Nog 0,31 dagen…

Nog (minimaal) 2,0 albums...

zaaf
20:00 uur he!

Hoe lang denk je dat die albums duren? (maar stiekem is het wel goed dat je nog even zegt dat het geen 22 uur is)

bikkel2 schreef:

Maak momenteel wat meer werkuren.

Ah, postbode

Nee, verkoper van illegaal vuurwerk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.