Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
Telamon
geplaatst: 22 januari 2017, 09:22 uur
'89: vergeten de The Sound liefhebbers het solo album niet? Prachtige plaat!
0
geplaatst: 22 januari 2017, 09:45 uur
Mijn top 20 van 1988:
01. Emmylou Harris - Bluebird
02. NoMeansNo - Small Parts Isolated and Destroyed
03. Leonard Cohen - I'm Your Man
04. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
05. The Traveling Wilburys - Traveling Wilburys, Vol. 1
06. John Hiatt - Slow Turning
07. The Waterboys - Fisherman's Blues
08. Helloween - Keeper of the Seven Keys Part II
09. Morrissey - "Viva Hate"
10. Steve Earle - Copperhead Road
11. Queensrÿche - Operation: Mindcrime
12. Talk Talk - Spirit of Eden
13. Masters of Reality - Masters of Reality
14. Frank Zappa - Broadway the Hard Way
15. Cowboy Junkies - The Trinity Session
16. Fates Warning - No Exit
17. The Nits - Hat
18. The Feelies - Only Life
19. Fugazi - Fugazi
20. Michio Mamiya - Hotaru No Haka
01. Emmylou Harris - Bluebird
02. NoMeansNo - Small Parts Isolated and Destroyed
03. Leonard Cohen - I'm Your Man
04. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
05. The Traveling Wilburys - Traveling Wilburys, Vol. 1
06. John Hiatt - Slow Turning
07. The Waterboys - Fisherman's Blues
08. Helloween - Keeper of the Seven Keys Part II
09. Morrissey - "Viva Hate"
10. Steve Earle - Copperhead Road
11. Queensrÿche - Operation: Mindcrime
12. Talk Talk - Spirit of Eden
13. Masters of Reality - Masters of Reality
14. Frank Zappa - Broadway the Hard Way
15. Cowboy Junkies - The Trinity Session
16. Fates Warning - No Exit
17. The Nits - Hat
18. The Feelies - Only Life
19. Fugazi - Fugazi
20. Michio Mamiya - Hotaru No Haka
0
geplaatst: 22 januari 2017, 10:07 uur
Mijn lijstje van '88:
1. N.W.A. – Straight outta compton
2. Leonard Cohen – I’m your man
3. Guns n’ Roses – G N’ R Lies
4. Vaya Con Dios – Vaya Con Dios
5. Siouxsie & The Banshees – Peepshow
6. Tanita Tikaram – Ancient heart
7. Public Enemy – It takes a nation of millions to hold us back
8. Pixies – Surfer Rosa
9. Michelle Shocked – Short sharp shocked
10. The Traveling Wilburys – Traveling Wilburys vol. 1
11. Talk Talk – Spirit of eden
12. Crowded House – Temple of low men
13. Sade – Stronger than pride
14. Raymond van het Groenewoud – Intiem
15. Tom Waits – Big Time
16. Sonic Youth – Daydream nation
17. The Scabs – Skintight
18. Nick Cave & The Bad Seeds – Tender Prey
19. Randy Newman – Land of dreams
20. R.E.M. - Green
1. N.W.A. – Straight outta compton
2. Leonard Cohen – I’m your man
3. Guns n’ Roses – G N’ R Lies
4. Vaya Con Dios – Vaya Con Dios
5. Siouxsie & The Banshees – Peepshow
6. Tanita Tikaram – Ancient heart
7. Public Enemy – It takes a nation of millions to hold us back
8. Pixies – Surfer Rosa
9. Michelle Shocked – Short sharp shocked
10. The Traveling Wilburys – Traveling Wilburys vol. 1
11. Talk Talk – Spirit of eden
12. Crowded House – Temple of low men
13. Sade – Stronger than pride
14. Raymond van het Groenewoud – Intiem
15. Tom Waits – Big Time
16. Sonic Youth – Daydream nation
17. The Scabs – Skintight
18. Nick Cave & The Bad Seeds – Tender Prey
19. Randy Newman – Land of dreams
20. R.E.M. - Green
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2017, 10:41 uur
Rudi S schreef:
Nee joh, vroeger in de hardrocktijd kocht ik door Kees Baars dat soort albums met tonijn grapjes.
Nee joh, vroeger in de hardrocktijd kocht ik door Kees Baars dat soort albums met tonijn grapjes.
Telamon schreef:
Welk album is dan de moeite waard? Wie weet valt er een zieltje te winnen. na de Bon Jovi greatest hits is alles weer mogelijk
Er is tegenwoordig een Original Album Classics boxje met vier van hun betere studioalbums en een fijne ouwe liveplaat. Toch wel een eigenzinnige band in het AOR-idioom, dus een beetje liefhebber kan zich daar geen buil aan vallen.Welk album is dan de moeite waard? Wie weet valt er een zieltje te winnen. na de Bon Jovi greatest hits is alles weer mogelijk
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2017, 10:45 uur
4 en 3 mis, 2 en 1 raak. Mijn twintig albums had ik al weggegeven, dit was de volgorde:
01 [17] Queensrÿche - Operation: Mindcrime
02 [6] The Church - Starfish
03 [1] Talk Talk - Spirit of Eden
04 [11] The House of Love - The House of Love
05 [----] Noiseworks - Touch
06 [----] Toto - The Seventh One
07 [----] Bon Jovi - New Jersey
08 [----] Arcansiel - Four Daisies
09 [2] R.E.M. - Green
10 [----] Cardiacs - A Little Man and a House and the Whole World Window
11 [----] The Mission - Children
12 [----] Duran Duran - Big Thing
13 [7] Morrissey - Viva Hate
14 [----] Gandalf - From Source to Sea
15 [----] Wim de Craene - Via Dolorosa
16 [24] Pet Shop Boys - Introspective
17 [5] The Waterboys - Fisherman's Blues
18 [----] a-ha - Stay on These Roads
19 [15] Leonard Cohen - I'm Your Man
20 [----] Fine Young Cannibals - The Raw & The Cooked
01 [17] Queensrÿche - Operation: Mindcrime
02 [6] The Church - Starfish
03 [1] Talk Talk - Spirit of Eden
04 [11] The House of Love - The House of Love
05 [----] Noiseworks - Touch
06 [----] Toto - The Seventh One
07 [----] Bon Jovi - New Jersey
08 [----] Arcansiel - Four Daisies
09 [2] R.E.M. - Green
10 [----] Cardiacs - A Little Man and a House and the Whole World Window
11 [----] The Mission - Children
12 [----] Duran Duran - Big Thing
13 [7] Morrissey - Viva Hate
14 [----] Gandalf - From Source to Sea
15 [----] Wim de Craene - Via Dolorosa
16 [24] Pet Shop Boys - Introspective
17 [5] The Waterboys - Fisherman's Blues
18 [----] a-ha - Stay on These Roads
19 [15] Leonard Cohen - I'm Your Man
20 [----] Fine Young Cannibals - The Raw & The Cooked
0
geplaatst: 22 januari 2017, 12:27 uur
Telamon schreef:
'89: vergeten de The Sound liefhebbers het solo album niet? Prachtige plaat!
'89: vergeten de The Sound liefhebbers het solo album niet? Prachtige plaat!
Waarvan akte.
1
geplaatst: 22 januari 2017, 12:36 uur
Hopelijk wordt het eindelijk eens tijd voor...
https://underthefallenleaves.files.wordpress.com/2011/09/snowball.jpg
https://underthefallenleaves.files.wordpress.com/2011/09/snowball.jpg
2
geplaatst: 22 januari 2017, 14:03 uur
1
geplaatst: 22 januari 2017, 14:46 uur
luigifort schreef:
2 monkeys in 89 dus
2 monkeys in 89 dus
Ah. Ja, ik dacht enkel me and my monkey gone to heaven , maar er is er nog een afgevallen.
Apenjaar
0
geplaatst: 22 januari 2017, 22:46 uur
Rebus uit Utreg:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGWOobQoq42GpqvVloBWJ9fIvOhDGHOaJjj9JncBIAS4PMzIGXng
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaP8IJIz5e3yTgdn9_Pt9WGSE934pQ0We8iwRRa_TbY40LFpps
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMjxULT2g3OqQctdZrUHYUJRGmZTPGipcPY11R6px7C8_3kSEo2A
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGWOobQoq42GpqvVloBWJ9fIvOhDGHOaJjj9JncBIAS4PMzIGXng
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaP8IJIz5e3yTgdn9_Pt9WGSE934pQ0We8iwRRa_TbY40LFpps
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMjxULT2g3OqQctdZrUHYUJRGmZTPGipcPY11R6px7C8_3kSEo2A
1
geplaatst: 22 januari 2017, 23:25 uur
De mooiste globes komen uit Amsterdam:
http://imageweb-cdn.magnoliasoft.net/nmm/supersize/f2135.jpg
Van Blaeu. Zie eens hoe duidelijk New York, de (Blauwe) Nijl, Dubrovnik, Acadie, en Nebraska zichtbaar zijn. Rude!
http://imageweb-cdn.magnoliasoft.net/nmm/supersize/f2135.jpg
Van Blaeu. Zie eens hoe duidelijk New York, de (Blauwe) Nijl, Dubrovnik, Acadie, en Nebraska zichtbaar zijn. Rude!
0
geplaatst: 23 januari 2017, 06:15 uur
Lying Mouth schreef:
Ah mijn nummer 2
Ah mijn nummer 2
Inderdaad: mijn nummer 2!
0
bennerd
geplaatst: 23 januari 2017, 08:35 uur
Public Enemy en Morrissey in de top 10 Het gaat de goede kant op.
Mijn toplijst:
1. Youth of Today - We're Not in This Alone (1988)
2. N.W.A - Straight Outta Compton (1988)
3. Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988)
4. Morrissey - "Viva Hate" (1988)
5. Eric B. & Rakim - Follow the Leader (1988)
6. Infest - Slave (1988)
7. Minor Threat - Complete Discography (1988)
8. Judge - New York Crew (1988)
9. Gorilla Biscuits - Gorilla Biscuits (1988)
10. Boogie Down Productions - By All Means Necessary (1988)
11. Warzone - Open Your Eyes (1988)
12. King Diamond - "Them" (1988)
13. Neurosis - Pain of Mind (1988)
14. Big Daddy Kane - Long Live the Kane (1988)
15. Napalm Death - From Enslavement to Obliteration (1988)
16. Vio-Lence - Eternal Nightmare (1988)
17. Seven Minutes Of Nausea - Our Culture Is Boring (1988)
18. Carcass - Reek of Putrefaction (1988)
19. Eazy-E - Eazy-Duz-It (1988)
20. Death - Leprosy (1988)
Mijn toplijst:
1. Youth of Today - We're Not in This Alone (1988)
2. N.W.A - Straight Outta Compton (1988)
3. Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988)
4. Morrissey - "Viva Hate" (1988)
5. Eric B. & Rakim - Follow the Leader (1988)
6. Infest - Slave (1988)
7. Minor Threat - Complete Discography (1988)
8. Judge - New York Crew (1988)
9. Gorilla Biscuits - Gorilla Biscuits (1988)
10. Boogie Down Productions - By All Means Necessary (1988)
11. Warzone - Open Your Eyes (1988)
12. King Diamond - "Them" (1988)
13. Neurosis - Pain of Mind (1988)
14. Big Daddy Kane - Long Live the Kane (1988)
15. Napalm Death - From Enslavement to Obliteration (1988)
16. Vio-Lence - Eternal Nightmare (1988)
17. Seven Minutes Of Nausea - Our Culture Is Boring (1988)
18. Carcass - Reek of Putrefaction (1988)
19. Eazy-E - Eazy-Duz-It (1988)
20. Death - Leprosy (1988)
0
geplaatst: 23 januari 2017, 17:15 uur
Wat een ingewikkeld plaatje, Zaaf. Daar moet ik flink aan zuigen om het te kraken.
0
geplaatst: 23 januari 2017, 17:29 uur
ik denk dat alle mannen hier vrijdag even wat dingen goed moeten slopen waar ze wel van houden!
1
geplaatst: 23 januari 2017, 18:43 uur
Beste mensen let op, deze is van 1989 naar 1990 gemuteerd: Naked City
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.