MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Ceasar schreef:
R.I.P. Acteur Miquel Ferrer (61).

Voordat hij ging acteren was hij sessie-muzikant. Hij drumde o.a. bij Bing Crosby en zijn moeder Rosemary Clooney. Hij speelde ook drums bij Keith Moon's Two Sides of the Moon, speelde drummer in de tv-serie Sunshine en was te zien in de clip van I Will Remember van Toto.

Hij was bekend van rollen in NCIS, Robocop en Twin Peaks.

Hier schrik ik toch wel van! Speelde in Twin Peaks een geweldige rol als Albert Rosenfield, a man you loved to hate. RIP

RIP William Onyeabor

Zal eerlijk bekennen dat ik nog nooit van de man gehoord had, zal eens een nummer van hem beluisteren in 'Lied van de Dag'.

RIP Loalwa Braz

De Lambada is eigenlijk best wel cool.

RIP Miguel Ferrer

Voor mij vooral de vertolker van één van de coolste karakters van 'Twin Peaks'. Ik lees op IMDB dat hij ook in de reboot een rolletje gaat spelen, dus we hebben nog iets om naar uit te kijken.

RIP Hans van Breukhoven

Ook ik heb vaak genoeg iets van die tafels afgeplukt met cd's voor 5 gulden, etc.

RIP Jan Kruis

Poep aan je huis.

Maggie Roche, van het folk-damestrio The Roches, is overleden. 65 jaar geworden.

R.I.P. Maggie Roche.

Dat is erg zonde. Drie fantastische (en bij vlagen onvergelijkbaar - terwijl het wel degelijk zussen waren) stemmen en vooral viel de stemcontrole op. Zeker The Roches (1979), nog geproduceerd door Robert Fripp (speelt ook een stukkie mee) is heel goed.

Vooral dit nummer.

Ongelooflijk goede performance.

RIP Maggie Roche

Jammer, nooit meer dit fantastische trio zien. Bewaar nog altijd goede herinneringen aan hun optreden in de Melkweg in 2007.

RIP Adèle Bloemendaal

Een andere, intertessante bijdrage van The Roches is: Philip Glass - Songs From Liquid Days - 04 Liquid Days (Part I) - YouTube

R.I.P. Mevrouw 'Bros' - Wat heb je gedaan Daan - YouTube

zaaf
"Geinig wijf, zo privé dan hè? Snotverdomme...Adèletje"

RIP Adèle!

RIP Adèle Bloemendaal

Maggie Roche... wat was dat een bijzondere dame. Ik heb het RockPalast-concert talloze malen bekeken. De meiden waren zenuwachtig maar lieten zich geenszins van de wijs brengen door het vijandige deel van het publiek dat alleen maar op de hoofdact "The Beat" zat te wachten. Vooral Maggie maakte indruk met haar stoïcijnse uitdrukking. Maar ze wekte ook wel de indruk eigenlijk niet op een podium te willen staan. Ze heeft heel wat mooie liedjes gemaakt en ik ga ze weer eens opzoeken. Ik heb ze al een tijd niet meer beluisterd.

dix
'Een sterke vrouw wie zal haar vinden'

Ze had vast schijt aan de bijbel maar het citaatje past hier wel. Hard gewerkt Adèle, rust in vrede.

Rust zacht, Adèle.

DjFrankie (moderator)
RIP Adèle

Rust zacht, Adele.

Prachtwijf en theaterdier.

Ik vond deze single altijd heel bijzonder, al was het maar vanwege de doelbewust kant noch wal rakende tekst. Geschreven door de ook al betreurde Drs. P. (die ook 'Daan' schreef), met als ondertitel 'Feestlied voor diverse gelegenheden'. Wat wrang met deze aanleiding, maar toch....

Adèle Bloemendaal - Hallelujah Kameraden - YouTube

R.I.P. Adele Bloemendaal. Prachtwijf indeed.

Casartelli (moderator)
Onder meer deze elpee lag in mijn ouderlijk huis. Je moet toch een keer als eerste met het woord abortus kennismaken.

R.I.P. Adèle Bloemendaal

buizen
All the young dudes gaan..
Oprichter en basgitarist van Mott The Hoople is overleden. R.I.P. Pete Overend Watts

Jaki Liebezeit is overleden overleden. Rust in vrede.

zaaf
Ah kut! Dat was echt een werelddrummer!
RIP Jaki!!

Waar heb je het nieuws vandaan Slowgaze?

zaaf schreef:
Ah kut! Dat was echt een werelddrummer!
RIP Jaki!!

Waar heb je het nieuws vandaan Slowgaze?

o.m. Feesboek

http://pitchfork.com/news/71067-can-drummer-jaki-liebezeit-dead-at-78/

R.I.P.

Oh nee

Misterfool
R.I.P Jaki Liebezeit
Ik zet vitamin C nog even op:

Shit. Gaat lekker vandaag (althans, gisteren). Ook na Can zeker leuke dingen gedaan.

RIP Jaki.

Een groot fenomeen is heengegaan. Bedankt Jaki.

R.I.P Jaki Liebezeit, zeker één van de beste drummers ooit.

Verdomme, met het overlijden van Jaki Liebezeit hebben we zeker één van de beste drummers ter wereld verloren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:03 uur

geplaatst: vandaag om 22:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.