Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2017, 07:57 uur
Zo'n mooie comeback plaat en veel optredens en dan ineens... RIP Kevin Garcia.
0
geplaatst: 6 mei 2017, 13:14 uur
Erg triest. Mag hij nu de rust vinden die hij op aarde niet vond. Rust in vrede Craig Gill.
0
geplaatst: 8 mei 2017, 00:02 uur
Gerards Dream schreef:
Mag hij nu de rust vinden die hij op aarde niet vond.
No pun intended, hoop ik? Mag hij nu de rust vinden die hij op aarde niet vond.

0
geplaatst: 10 mei 2017, 08:32 uur
Jemig, wat jong 
Het toch wel iconische Children vaak voorbij horen komen. Op Koningsdag nog een cd van hem gekocht
RIP Robert Miles

Het toch wel iconische Children vaak voorbij horen komen. Op Koningsdag nog een cd van hem gekocht
RIP Robert Miles
0
geplaatst: 10 mei 2017, 08:47 uur
Children is een klassieker. RIP 
Triest verhaal ook van de drummer van Inspiral Carpets, een van de beste Britse bands van begin 90s. Had ze/hem graag nog eens live gezien.

Triest verhaal ook van de drummer van Inspiral Carpets, een van de beste Britse bands van begin 90s. Had ze/hem graag nog eens live gezien.
0
geplaatst: 10 mei 2017, 09:57 uur
Stukje jeugdsentiment, Children vroeger zo vaak gedraaid, blijft toch een klassieker binnen het genre.
RIP Robert Miles
RIP Robert Miles
0
geplaatst: 10 mei 2017, 10:23 uur
R.I.P. Robert Miles, ik moet zijn One and one (met Maria Nayler) wel honderden malen gedraaid hebben...
0
geplaatst: 10 mei 2017, 10:28 uur
R.I.P. Robert Miles
Leuke hits gehad in de 90's, dreamhouse noemden ze het toen volgens mij. Nooit geweten dat hij uit Italië kwam.
Leuke hits gehad in de 90's, dreamhouse noemden ze het toen volgens mij. Nooit geweten dat hij uit Italië kwam.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 mei 2017, 10:43 uur
R.I.P. Robert Miles
Children (en de vrijwel gelijkluidende opvolger waarvan de naam me even ontschoten is) ging op den duur wel wat vervelen, One and One inderdaad niet.
En dan ook maar een verlaat RIPje voor de Inspiral Carpets-drummer en de Grandaddy-bassist (waarvan ik verder de namen ook voor het eerst hoorde)
Children (en de vrijwel gelijkluidende opvolger waarvan de naam me even ontschoten is) ging op den duur wel wat vervelen, One and One inderdaad niet.
En dan ook maar een verlaat RIPje voor de Inspiral Carpets-drummer en de Grandaddy-bassist (waarvan ik verder de namen ook voor het eerst hoorde)
0
geplaatst: 10 mei 2017, 11:54 uur
Rust in vrede Robert Miles. De hit Children heeft een blijvende muzikale indruk achter gelaten.
0
geplaatst: 10 mei 2017, 12:37 uur
Bij Robert Miles - Dreamland:
Vandaag is door verscheidene dagbladen bekendgemaakt, dat DJ Robert Miles helaas niet meer onder ons is. Hij is op 9 mei overleden.
Robert Miles werd bekend als houseproducer en zette het dreamhousegenre wereldwijd op de kaart. Hij is slechts 47-jaar geworden, maar zijn hits 'Children', 'Fable' en 'One and oma (met Maria Nayler)' zullen voortleven.
R.I.P. Robert Miles (1969 - 9 mei 2017)
Vandaag is door verscheidene dagbladen bekendgemaakt, dat DJ Robert Miles helaas niet meer onder ons is. Hij is op 9 mei overleden.
Robert Miles werd bekend als houseproducer en zette het dreamhousegenre wereldwijd op de kaart. Hij is slechts 47-jaar geworden, maar zijn hits 'Children', 'Fable' en 'One and oma (met Maria Nayler)' zullen voortleven.
R.I.P. Robert Miles (1969 - 9 mei 2017)
0
geplaatst: 10 mei 2017, 12:56 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
R.I.P. Robert Miles, ik moet zijn One and one (met Maria Nayler) wel honderden malen gedraaid hebben...
Same here! Prachtige plaat nog steeds. RIP Robert.
0
geplaatst: 10 mei 2017, 13:53 uur
RIP Robert Miles, Children is een van de meest iconische dancehits van de jaren '90 en 47 is veel te jong natuurlijk 

0
geplaatst: 10 mei 2017, 16:50 uur
RIP Robert Miles
de naam deed geen belletje rinkelen maar het nummer wel... tis weer lang gelee
PS de video lijkt in Nederland te zijn opgenomen als ik die treinen zo zie
de naam deed geen belletje rinkelen maar het nummer wel... tis weer lang gelee
PS de video lijkt in Nederland te zijn opgenomen als ik die treinen zo zie
0
geplaatst: 10 mei 2017, 17:22 uur
R.I.P. Robert Miles
Kind van de jaren`90. One and One is nog steeds geweldig, beetje herontdekt zeg maar.
Kind van de jaren`90. One and One is nog steeds geweldig, beetje herontdekt zeg maar.
1
geplaatst: 11 mei 2017, 22:03 uur
Och ja....Catweazle...uit lang vervlogen tijden...R.I.P. Geoffrey Bayldon.
Acteur Catweazle overleden|Prive| Telegraaf.nl
Toch nog een beetje zingen...
Acteur Catweazle overleden|Prive| Telegraaf.nl
Toch nog een beetje zingen...
0
geplaatst: 12 mei 2017, 00:32 uur
Morbide verhaal: vroeger in onze buurt woonde een zonderlinge man met wit haar en een lange baard die door iedereen Catweazle genoemd werd. Op een gegeven moment zagen we hem niet meer, tot hij gevonden werd in zijn huis, aangegeten door tientallen hongerige katten die hij blijkbaar had en dus al een tijdje geen eten meer had gegeven...
Lezen dat Catweazle dood is, is dan ook een wat vreemd déjà-vu. Ik dacht eigenlijk dat ie allang dood was.
Als je googlet op zijn naam i.c.m. Leiden vind je trouwens daadwerkelijk een band die zo heette en hier (in de kraakscene) heeft opgetreden.
En dit krantenbericht met de kop: "Leiden griezelt: katten eten lijk baasje op".
: Website onbereikbaar / Website not available - krantenbankzeeland.nl
Lezen dat Catweazle dood is, is dan ook een wat vreemd déjà-vu. Ik dacht eigenlijk dat ie allang dood was.
Als je googlet op zijn naam i.c.m. Leiden vind je trouwens daadwerkelijk een band die zo heette en hier (in de kraakscene) heeft opgetreden.
En dit krantenbericht met de kop: "Leiden griezelt: katten eten lijk baasje op".
: Website onbereikbaar / Website not available - krantenbankzeeland.nl
0
Misterfool
geplaatst: 12 mei 2017, 00:39 uur
Dat schijnt ook een kenmerkend verschil te zijn tussen katten en honden. Honden eten alleen hun baas op als ze echt niet anders meer kunnen. Bij katten komt het service, bij wijzen van spreken, gelijk op tafel als ze een kadaver aantreffen.
Luguber onderwerp daargelaten. 93 is een respectabele leeftijd. Catweasel is voor mijn tijd, helaas.
Luguber onderwerp daargelaten. 93 is een respectabele leeftijd. Catweasel is voor mijn tijd, helaas.
0
geplaatst: 12 mei 2017, 00:41 uur
De serie is nog wel vaak herhaald, ik heb het jaren na dato wel eens op tv gezien in de jaren '90. Maar toen was het wel heel erg gedateerd al. Gelukkig heeft de acteur een beter leven gekend.
0
geplaatst: 12 mei 2017, 11:05 uur
Wat herman hier schrijft over die gedateerdheid is herkenbaar, ik heb daar gewoonlijk weinig last van, maar bij Catweazle heb ik het bij het herzien van de allereerste aflevering gelaten, ik hield de jeugdherinnering maar liever intact. En in de internationale popmuziek hebben we natuurlijk ook een Catweazle gehad, dat was vroeger een bijnaam voor Ian Anderson (in de tijd dat hij altijd optrad in dezelfde broek die volgens de overlevering letterlijk stijf zou staan van het vuil omdat hij nooit werd gewassen).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.