Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2017, 09:51 uur
Dat van die hoax las ik net ook Freakey. Beetje vaag..
Maar is dus echt waar. Shit.
Maar is dus echt waar. Shit.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 09:56 uur
Kan het niet geloven dat Chris Cornell is overleden.
Erg onverwachts ook.
Zeer schokkend.
Erg onverwachts ook.
Zeer schokkend.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 09:59 uur
RIP Chris Cornell... in mijn tienerjaren nog regelmatig Soundgarden en Audioslave geluisterd 

0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:16 uur
Jezus, ik schrik me te pletter zeg. Voor mij is Cornell vooral vroege jaren '90, puberende SB, grunge op mijn walkman tijdens mijn krantenwijk in de vroege ochtend. Eindeloos vaak de clip van Black Hole Sun op MTV.

0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:22 uur
freakey schreef:
ik zag ook deze nml...
Chris Cornell dead 2017 : Soundgarden frontman killed by celebrity death hoax - Mediamass - en.mediamass.net
ik zag ook deze nml...
Chris Cornell dead 2017 : Soundgarden frontman killed by celebrity death hoax - Mediamass - en.mediamass.net
Mediamass is een satirische website.
R.I.P. Chris Cornell
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:26 uur
starbright boy schreef:
Jezus, ik schrik me te pletter zeg. Voor mij is Cornell vooral vroege jaren '90, puberende SB, grunge op mijn walkman tijdens mijn krantenwijk in de vroege ochtend. Eindeloos vaak de clip van Black Hole Sun op MTV.
Hier idem dito...Jezus, ik schrik me te pletter zeg. Voor mij is Cornell vooral vroege jaren '90, puberende SB, grunge op mijn walkman tijdens mijn krantenwijk in de vroege ochtend. Eindeloos vaak de clip van Black Hole Sun op MTV.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:32 uur
Kurt Cobain, Layne Staley, Scott Weiland, Chris Cornell. Eddie Vedder is er nog, maar de grungezangers stierven allemaal jong.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:37 uur
ëén van de beste rock zangers van deze tijd...
Zo'n enorm verlies...
En zo bizar dat die hoax er net voor zat..
RIP Chris... Steel rain today.....
Zo'n enorm verlies...
En zo bizar dat die hoax er net voor zat..
RIP Chris... Steel rain today.....
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:39 uur
Die hoaxes zijn er altijd van bijna iedere bekendheid op elk moment via die website. Dat is wat ze doen.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:40 uur
starbright boy schreef:
Die hoaxes zijn er altijd van bijna iedere bekendheid op elk moment via die website. Dat is wat ze doen.
Ja, maar ik had die hoax al vaak zien circuleren deze week, meer dan anderen. Ook omdat het werd overgenomen door andere media. Pijnlijk toeval.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 10:59 uur
Wat is dit nou weer?
Soundgarden- en Audioslave-zanger Chris Cornell (52) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
52 jaar, WTF?! Onvoorstelbaar, zo triest.... R.I.P. Chris Cornell
Today there's a black hole sun.
Soundgarden- en Audioslave-zanger Chris Cornell (52) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
52 jaar, WTF?! Onvoorstelbaar, zo triest.... R.I.P. Chris Cornell

Today there's a black hole sun.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 11:03 uur
starbright boy schreef:
Kurt Cobain, Layne Staley, Scott Weiland, Chris Cornell. Eddie Vedder is er nog, maar de grungezangers stierven allemaal jong.
Daar dacht ik ook aan. Alleen Eddie nog: hang on Eddie!
0
geplaatst: 18 mei 2017, 11:03 uur
Vreselijk zeg, ook voor mij een jeugdheld, schrik er wel van zo onverwacht. 

0
geplaatst: 18 mei 2017, 11:23 uur
Er leven er natuurlijk nog wel meer (o.a. Mark Lanegan en Mark Arm (Mudhoney)), maar het is wel vrij bizar dat van de 4 populaire grunge-bands van begin jaren '90 ervan 3 de zanger is overleden. Bij Cobain en Staley niet echt een verrassing, bij Cornell wel.

(Stone Temple Pilots kwam wat later, dus die reken ik niet helemaal mee).
1
geplaatst: 18 mei 2017, 11:41 uur
Verdomme, dat is onverwacht. Cornell is voor mij de Robert Plant van de jaren '90, een hele grote zanger. 

0
geplaatst: 18 mei 2017, 12:14 uur
RIP Chris Cornell
Black Hole Sun is een klassieker en via Rusty Cage leerde ik hem kennen, nooit echt een fan van Grunge geworden maar er zijn nummers die elk genre overstijgen.
Black Hole Sun is een klassieker en via Rusty Cage leerde ik hem kennen, nooit echt een fan van Grunge geworden maar er zijn nummers die elk genre overstijgen.
0
geplaatst: 18 mei 2017, 12:30 uur
herman schreef:
Er leven er natuurlijk nog wel meer (o.a. Mark Lanegan en Mark Arm (Mudhoney)), maar het is wel vrij bizar dat van de 4 populaire grunge-bands van begin jaren '90 ervan 3 de zanger is overleden. Bij Cobain en Staley niet echt een verrassing, bij Cornell wel.
(quote)

En ze begonnen zo'n beetje allemaal omdat Andrew Wood zo vroeg overleed

0
geplaatst: 18 mei 2017, 12:31 uur
Totaal onverwachts voor een ieder, net als voor mij, lees ik.
Bizar dat er (weer) één van de gezichtsbepalers van een generatie en een muziekstroming, die veel invloed gehad heeft op mijn kennismaking met muziek tijdens mijn puberteit, er niet meer is.
R.I.P. Chris Cornell
Bizar dat er (weer) één van de gezichtsbepalers van een generatie en een muziekstroming, die veel invloed gehad heeft op mijn kennismaking met muziek tijdens mijn puberteit, er niet meer is.

R.I.P. Chris Cornell
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.