MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Dat van die hoax las ik net ook Freakey. Beetje vaag..

Maar is dus echt waar. Shit.

Kan het niet geloven dat Chris Cornell is overleden.
Erg onverwachts ook.
Zeer schokkend.

jemig...

RIP Chris Cornell

RIP Chris Cornell... in mijn tienerjaren nog regelmatig Soundgarden en Audioslave geluisterd

WTF. Vreselijk. Dé stem van de jaren 90.

johannesA
Rip Chris Cornell

Neeeee! een jeugdheld is niet meer

Lin
Schrik hier echt van, echt een jeugdheld

Jezus, ik schrik me te pletter zeg. Voor mij is Cornell vooral vroege jaren '90, puberende SB, grunge op mijn walkman tijdens mijn krantenwijk in de vroege ochtend. Eindeloos vaak de clip van Black Hole Sun op MTV.

starbright boy schreef:
Jezus, ik schrik me te pletter zeg. Voor mij is Cornell vooral vroege jaren '90, puberende SB, grunge op mijn walkman tijdens mijn krantenwijk in de vroege ochtend. Eindeloos vaak de clip van Black Hole Sun op MTV.

Hier idem dito...

Kurt Cobain, Layne Staley, Scott Weiland, Chris Cornell. Eddie Vedder is er nog, maar de grungezangers stierven allemaal jong.

ëén van de beste rock zangers van deze tijd...

Zo'n enorm verlies...

En zo bizar dat die hoax er net voor zat..

RIP Chris... Steel rain today.....

Die hoaxes zijn er altijd van bijna iedere bekendheid op elk moment via die website. Dat is wat ze doen.

starbright boy schreef:
Die hoaxes zijn er altijd van bijna iedere bekendheid op elk moment via die website. Dat is wat ze doen.

Ja, maar ik had die hoax al vaak zien circuleren deze week, meer dan anderen. Ook omdat het werd overgenomen door andere media. Pijnlijk toeval.

Wat is dit nou weer?
Soundgarden- en Audioslave-zanger Chris Cornell (52) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

52 jaar, WTF?! Onvoorstelbaar, zo triest.... R.I.P. Chris Cornell

Today there's a black hole sun.

WTF Chris Cornell overleden

R.I.P. Chris

starbright boy schreef:
Kurt Cobain, Layne Staley, Scott Weiland, Chris Cornell. Eddie Vedder is er nog, maar de grungezangers stierven allemaal jong.

Daar dacht ik ook aan. Alleen Eddie nog: hang on Eddie!

Vreselijk zeg, ook voor mij een jeugdheld, schrik er wel van zo onverwacht.

Verdomme dit meen je niet

west schreef:
(quote)

Daar dacht ik ook aan. Alleen Eddie nog: hang on Eddie!

Er leven er natuurlijk nog wel meer (o.a. Mark Lanegan en Mark Arm (Mudhoney)), maar het is wel vrij bizar dat van de 4 populaire grunge-bands van begin jaren '90 ervan 3 de zanger is overleden. Bij Cobain en Staley niet echt een verrassing, bij Cornell wel.

(Stone Temple Pilots kwam wat later, dus die reken ik niet helemaal mee).

Tja, dat is inderdaad bizar.

Verdomme, dat is onverwacht. Cornell is voor mij de Robert Plant van de jaren '90, een hele grote zanger.

Jongens hier ben ik echt niet goed van...

zaaf
Superunknown op repeat, met een dikke keel.

RIP Chris Cornell

Black Hole Sun is een klassieker en via Rusty Cage leerde ik hem kennen, nooit echt een fan van Grunge geworden maar er zijn nummers die elk genre overstijgen.

Rust in vrede Chris Cornell.

herman schreef:
(quote)

Er leven er natuurlijk nog wel meer (o.a. Mark Lanegan en Mark Arm (Mudhoney)), maar het is wel vrij bizar dat van de 4 populaire grunge-bands van begin jaren '90 ervan 3 de zanger is overleden. Bij Cobain en Staley niet echt een verrassing, bij Cornell wel.

En ze begonnen zo'n beetje allemaal omdat Andrew Wood zo vroeg overleed

Totaal onverwachts voor een ieder, net als voor mij, lees ik.
Bizar dat er (weer) één van de gezichtsbepalers van een generatie en een muziekstroming, die veel invloed gehad heeft op mijn kennismaking met muziek tijdens mijn puberteit, er niet meer is.

R.I.P. Chris Cornell

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.