MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Na een vermissing van 5 dagen is het lichaam van Naya Rivera gevonden. Zangeres en Actrice bekend uit Glee:

Lichaam gevonden in zoektocht naar vermiste Glee-actrice Naya Rivera (33) | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

R.I.P. Naya. Ik ben een groot fan van de serie geweest en haar personage draag ik een ontzettend warm hart toe. Nog altijd fan gebleven... dit doet pijn. Gelukkig heb ik haar in 2011 nog live mogen bewonderen tijdens de Glee! Tour in Londen.

Hier nog met een fantastische cover uit de serie, met co-star Amber Riley, van Ike & Tina Turner. Één van de nummers die ze live deden tijdens de tour.

Een groot talent heengegaan op veels te jonge leeftijd. Alle gedachten zijn bij haar 4-jarige zoontje.

Ik was altijd fan van haar. Geweldige stem en toch het beste van Glee. Vooral erg voor haar familie natuurlijk, ze laat nog een zoontje van 4 achter. RIP Naya...

Benjamin Keough, kleinzoon van Elvis Presley, is afgelopen zondag op 27 jarige leeftijd overleden. Hij heeft zichzelf met een pistoolschot om het leven gebracht.
R.I.P.

Ed Hill van The Stamps Quartet is vanmorgen gestorven. Hij was altijd degene die zei:"Ladies and gentlemen, Elvis has left the building. Thank you and goodnight."

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Benjamin Keough

R.I.P. Ed Hill, de man van die ene iconische zin (of twee zinnen eigenlijk).

Ed Hill Passes Away - singingnews.com

Gisteren overleed ook zanger Johan Wesdijk op 49-jarige leeftijd aan de gevolgen van een bloedvergiftiging.

Hij brulde onder meer bij Desultory, Pleurisy (Experience The Sacrilege) en Khaoz.

Hier op de foto met met Erik Sprooten (Inquisitor/Ancient Rites) als invalkracht bij Inquisitor.

http://coppermine.inquisitorxtremethrash.nl/albums/userpics/10001/11754296_853006591413958_1402838486998247526_o.jpg

Nou, de Heer is ons Arnol dan nu toch echt komen halen. Mijn stadje zal nooit meer hetzelfde zijn

Ken Chinn, ook wel bekend als Mr. Chi Pig, de zanger van Canadese punkband SNFU (Society's No Fucking Use) is donderdag op 57-jarige leeftijd overleden.

Hij heeft in het verleden gekampt met een jarenlange Crystal Meth verslaving, maar zou al wel al een hele tijd clean zijn. Ik heb ze een aantal jaren geleden nog een paar keer live gezien, en afgelopen zomer zou de band naar Europa komen maar dit werd gecancelled vanwege de gezondheid van Chi.

R.I.P.

SNFU Frontman Chi Pig Dead at 57 - exclaim.ca

Wat een rare zin is dat trouwens: Though his cause of death is unknown, he died Thursday (July 16) at the age of 57.

123poetertjes schreef:
Nou, de Heer is ons Arnol dan nu toch echt komen halen. Mijn stadje zal nooit meer hetzelfde zijn

#represent

RIP Jamie Oldaker, drummer bij o.a. Clapton.

jamie-oldaker-dead

R.I.P. Jamie Oldaker

Treurig nieuws ,de zanger van de Canadese Punkband SNFU Mr. Chi Pig (Ken Chinn) is op 57 jarige leeftijd overleden.Uitstekende en energieke frontman,die ik in de eerste en tweede periode van de band (1981-1989,1991-2005) een aantal keren voortreffelijke shows heb zien geven.R.I.P.

Ik verneem net dat Emitt Rhodes is overleden, 70 jaar

Zoveel meer dan een "One-Man Beatles". Voor z'n solo carrière al lid van "The Merry-Go-Round".

Goed stuk over de man: Emitt Rhodes engineered his musical career from a shed in his parents’ Hawthorne backyard

R.I.P. Emitt Rhodes

R.I.P. Emitt Rhodes

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Emitt Rhodes

R.I.P. Tim Smith

ik heb deze geweldige single dit jaar nog genomineerd voor de MuMeLadder 2020.

The Cardiacs - Is This The Life? (1988)

zaaf
oooo!
zat er wel aan te komen, maar desalniettegenstaande

RIP TIM

RIP Tim Smith

dix
Tim Smith ... dat was toch best wel een muzikaal genie. Door hem voorgeschotelde georganiseerde gekte deed niet onder voor die van Frank Zappa of Jim Thirlwell.

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Tim Smith

R.I.P. Tim Smith

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets van Cardiacs heb geluisterd, maar ik zie wel dat deze band zeer invloedrijk is geweest voor een aantal artiesten/bands die tot mijn favorieten behoren (Voivod, Devin Townsend). Deze week maar eens een Cardiacs-plaat luisteren.

Casartelli (moderator)
Ja, dat hield qua gezondheid natuurlijk al een tijd niet over. Dank voor de mooie Cardiacsliedjes, heer Smith. Zoals deze:

R.I.P.

Niet onverwacht, toch triest.

R.I.P. Tim Smith

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.