Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 09:16 uur
Rip Liam Maher, ik heb echt genoten van die single Weekender...
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 08:29 uur
OTTAWA - Twee coyotes hebben in het oosten van Canada de 19-jarige folkzangeres Taylor Mitchell aangevallen. Mitchell overleed in een ziekenhuis in Halifax aan haar verwondingen, aldus de BBC donderdag.
Een woordvoerster van de Canadese politie noemde de agressie van de coyotes jegens Mitchell zeer opmerkelijk. „Coyotes zijn normaal gesproken bang van mensen”, aldus de woordvoerster.
Mitchell werd aangevallen tijdens een wandeltocht in het natuurpark Cape Breton in de provincie Nova Scotia. Andere wandelaars alarmeerden parkbeheerders toen ze Mitchell om hulp hadden horen schreeuwen. Een beheerder schoot een coyote dood. Het andere dier sloeg op de vlucht.
Mitchell gold als een talent in de Canadese folkmuziek. Eerder dit jaar was ze genomineerd voor een Canadian Folk Music Award in de categorie jongeren.
Coyotes zijn verwant aan de wolf, maar kleiner en lichter. Hun leefgebied strekt zich uit van Midden-Amerika tot de Verenigde Staten en Canada
Bron: Telegraaf
Een woordvoerster van de Canadese politie noemde de agressie van de coyotes jegens Mitchell zeer opmerkelijk. „Coyotes zijn normaal gesproken bang van mensen”, aldus de woordvoerster.
Mitchell werd aangevallen tijdens een wandeltocht in het natuurpark Cape Breton in de provincie Nova Scotia. Andere wandelaars alarmeerden parkbeheerders toen ze Mitchell om hulp hadden horen schreeuwen. Een beheerder schoot een coyote dood. Het andere dier sloeg op de vlucht.
Mitchell gold als een talent in de Canadese folkmuziek. Eerder dit jaar was ze genomineerd voor een Canadian Folk Music Award in de categorie jongeren.
Coyotes zijn verwant aan de wolf, maar kleiner en lichter. Hun leefgebied strekt zich uit van Midden-Amerika tot de Verenigde Staten en Canada
Bron: Telegraaf
0
Antonio
geplaatst: 29 oktober 2009, 13:39 uur
heicro schreef:
OTTAWA - Twee coyotes hebben in het oosten van Canada de 19-jarige folkzangeres Taylor Mitchell aangevallen.
OTTAWA - Twee coyotes hebben in het oosten van Canada de 19-jarige folkzangeres Taylor Mitchell aangevallen.
Zeker geen fans van haar muziek...

0
geplaatst: 29 oktober 2009, 18:32 uur
0
Misterfool
geplaatst: 29 oktober 2009, 19:47 uur
ik kan haar niet vinden op deze site 
maar wat een vreselijke manier om dood te gaan
dat zou niemand moeten kunnen overkomen

maar wat een vreselijke manier om dood te gaan

dat zou niemand moeten kunnen overkomen
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 19:53 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 21:43 uur
0
beaster1256
geplaatst: 31 oktober 2009, 16:48 uur
de ' jomme ' een begrip in belgie is nu ook dood , manu verreth , de grootste rocker onder de acteurs ! rip manu !
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 19:51 uur
Nu net geen rockster, maar toch echt een topacteur uit België die is komen te gaan...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 31 oktober 2009, 22:47 uur
Pak De Poen Show, de Collega's, ... dedju!
0
geplaatst: 6 november 2009, 12:01 uur

Norton Buffalo 1951 - 2009
Harmonicaspeler en songwriter, onder meer al 34 jaar lid van The Steve Miller Band
0
geplaatst: 6 november 2009, 14:48 uur
0
geplaatst: 6 november 2009, 14:55 uur
Idd, RIP Dimitri De Fauw... het is duidelijk niet het jaar van de wielrenner...
0
geplaatst: 8 november 2009, 23:26 uur
De drummer van The Juan MacLean en Maserati (en vroeger !!!) is overleden. GVD.
Brooklyn Drummer Dies After Fall Down Elevator Shaft in Williamsburg
http://gothamist.com/2009/11/08/wburg_party.php
UPDATE II: The man who died was Gerhardt (Jerry) Fuchs, drummer for the bands The Juan Maclean and Maserati (and former drummer for !!!); the latter just recently ended a tour. A friend writes that he is survived by his parents, two sisters, a brother, and "an impressive canon of records on which he's performed, countless mouth-agape audiences in awe of his work, dozens of heart-crushed former bandmates, and an endless parade of true friends around the world."
R.I.P. Jerry Fuchs.
Brooklyn Drummer Dies After Fall Down Elevator Shaft in Williamsburg
http://gothamist.com/2009/11/08/wburg_party.php
UPDATE II: The man who died was Gerhardt (Jerry) Fuchs, drummer for the bands The Juan Maclean and Maserati (and former drummer for !!!); the latter just recently ended a tour. A friend writes that he is survived by his parents, two sisters, a brother, and "an impressive canon of records on which he's performed, countless mouth-agape audiences in awe of his work, dozens of heart-crushed former bandmates, and an endless parade of true friends around the world."
R.I.P. Jerry Fuchs.
0
geplaatst: 9 november 2009, 00:14 uur
herman schreef:
(en vroeger !!!)
(en vroeger !!!)
Pas toen ik het nieuwsbericht las, begreep ik dat je het over de band !!! had.
Ik snapte er al niks van. Ik dacht dat die uitroeptekens echt als uitroeptekens bedoeld waren, dus ik dacht al van: en vroeger wat?

0
geplaatst: 9 november 2009, 00:38 uur
Ja, blijft een onhandige naam. Googlen op !!! in combinatie met bv. Wikipedia is ook vrij zinloos.
0
geplaatst: 9 november 2009, 13:02 uur
Bijzonder jammer idd.
Maserati is 1 van mijn favo indie-bandjes en groot inspiratie bron voor mijn band, ben ik best even van ondersteboven zeg.
Maserati is 1 van mijn favo indie-bandjes en groot inspiratie bron voor mijn band, ben ik best even van ondersteboven zeg.
0
geplaatst: 9 november 2009, 13:06 uur
Arrie schreef:
Ik snapte er al niks van. Ik dacht dat die uitroeptekens echt als uitroeptekens bedoeld waren, dus ik dacht al van: en vroeger wat?
(quote)
Op de site van Oor staat in de marge:
'Drummer !!! overleden'
Dat is het nadeel van zo'n bandnaam...
Erg akelig en tragisch sterfgeval overigens.
RIP
0
geplaatst: 9 november 2009, 14:18 uur
@SV - band wordt ook 'check, check, check' genoemd en dat maakt het nog verwarrender - puik bandje; stonden 2 jaar geleden op Motel Mozambique. Sad loss.
0
geplaatst: 9 november 2009, 14:26 uur
Ik weet niet zeker, maar volgens mij zat hij er toen al niet meer bij.
Zag !!! zelf begin augustus 2003 in de Melkweg, één van de beste concerten van de laatste jaren wat mij betreft.
Zag !!! zelf begin augustus 2003 in de Melkweg, één van de beste concerten van de laatste jaren wat mij betreft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.