Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
beaster1256
geplaatst: 17 juni 2010, 23:11 uur
stuart cable ex drummer stereophonics ook dood r.i.p. stuart !
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 juni 2010, 06:51 uur
Wereldberoemd in Oostende en ieder jaar weer verantwoordelijk voor een grootse sfeer op de Paulusfeesten in Oostende: Lucy Loes overleden (bron: www.nieuwsblad.be).
De Oostendse volkszangeres Lucienne Vanbesien, beter bekend als Lucy Loes, is gisteren op 82-jarige leeftijd overleden in haar geboortestad.
Ze verwierf nationale bekendheid door haar optreden in het Big Brother-huis tijdens de allereerste reeks van de realityshow op VTM. Ze had veel succes met nummers als Min zeekapiteing en Bie uus ant zeitje.
In 2005 kreeg Lucy Loes een standbeeld aan de Visserskaai in Oostende. Vorig jaar kondigde ze haar afscheid als zangeres aan omdat ze kanker had.
De Oostendse volkszangeres Lucienne Vanbesien, beter bekend als Lucy Loes, is gisteren op 82-jarige leeftijd overleden in haar geboortestad.
Ze verwierf nationale bekendheid door haar optreden in het Big Brother-huis tijdens de allereerste reeks van de realityshow op VTM. Ze had veel succes met nummers als Min zeekapiteing en Bie uus ant zeitje.
In 2005 kreeg Lucy Loes een standbeeld aan de Visserskaai in Oostende. Vorig jaar kondigde ze haar afscheid als zangeres aan omdat ze kanker had.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 10:02 uur
RIP Lucy Loes. 'k hoope daje doaboavn joen zèèkapiting meugt werezien!
0
geplaatst: 18 juni 2010, 22:03 uur
beaster1256 schreef:
Hij is deze maand al twee keer eerder overleden. Rest In Peace lukt alleen nog niet zo...
0
geplaatst: 19 juni 2010, 09:36 uur
dix schreef:
Hij is deze maand al twee keer eerder overleden. Rest In Peace lukt alleen nog niet zo...
Misschien duurde zijn reïncarnatie te kort. Ik ga trouwens voor 3x !!!!!Hij is deze maand al twee keer eerder overleden. Rest In Peace lukt alleen nog niet zo...
0
Father McKenzie
geplaatst: 19 juni 2010, 09:41 uur
essence schreef:
Ho, ja, da's toch effe schrikken... wist ik nog niet!
Ik vertaal even je zinnetje Oostends voor de Nederlandse vrienden. Om hen wat te steunen, want die jongens gaan verliezen van Japan, vanmiddag...
"Lucy Loes, ik hoop dat je daarboven je zeekapitein moogt weerzien".
0
LocoHermano
geplaatst: 19 juni 2010, 09:54 uur
RIP Garry Shider, funk verder bij je extraterrestrial brothas in heaven
0
geplaatst: 19 juni 2010, 11:13 uur
Father McKenzie schreef:
Ik vertaal even je zinnetje Oostends voor de Nederlandse vrienden. Om hen wat te steunen, want die jongens gaan verliezen van Japan, vanmiddag...
Nu al aan het bier Father?
0
beaster1256
geplaatst: 19 juni 2010, 15:23 uur
rip lucy
en ja de father is een zwaar alcoholieker geworden sedert hij in blankenberge 2 paravangs gedronken heeft met mij , mijn vrouw en zijn ma ,
patje let toch op met de drank aub
cheers michel
en ja de father is een zwaar alcoholieker geworden sedert hij in blankenberge 2 paravangs gedronken heeft met mij , mijn vrouw en zijn ma ,
patje let toch op met de drank aub
cheers michel
0
Father McKenzie
geplaatst: 20 juni 2010, 10:25 uur
Lucy Loes bij Marcel Van Tilt te gast, een paar jaar terug;
Cobra.be: Koningin van Oostende overleden
R.I.P. Lucy Loes, je was een mooi mens.
Cobra.be: Koningin van Oostende overleden
R.I.P. Lucy Loes, je was een mooi mens.
0
Father McKenzie
geplaatst: 23 juni 2010, 08:54 uur
Valt best mee hoor. Welke ontsnapte gangster heb je nu als avatar?
Euh.. R.I.P. alle onlangs te vroeg gestorven artiesten, om wat bij het topic te blijven...

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 juni 2010, 18:12 uur
Gisteren is op 66-jarige leeftijd Pete Quaife, de oorspronkelijke bassist van The Kinks, overleden. De doodsoorzaak is nog onbekend, maar sinds 1998 kreeg Quaife nierdialyse.
0
beaster1256
geplaatst: 25 juni 2010, 20:45 uur
R.I.P. Pete , ik had je vroeger nog op posters in mijn studentenkamertje staan toen ik gek was van " The Kinks " mijn lievelingsgroep eind jaren 60 !
Je was een hele goeie drummer die nooit in het voetlicht kwam.
Je was een hele goeie drummer die nooit in het voetlicht kwam.
0
Father McKenzie
geplaatst: 25 juni 2010, 22:14 uur
R.I.P. Pete Quaife, ik lees het hier net hoor, en The Kinks is ook één van mijn favoriete bandjes!
0
beaster1256
geplaatst: 25 juni 2010, 23:00 uur
verdorie hij was de bassist van de groep , sorry medelezers , !
0
geplaatst: 25 juni 2010, 23:05 uur
R.I.P. Pete Quaife. Met de groep The Kinks stond u garant voor goede popmuziek.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 10:52 uur
Peter Quaife heeft in ieder geval de mooiste tijd van The Kinks meegemaakt (behalve Lola, hij verliet de band in 1969).
Alle prachtige hits uit de jaren '60 (Waterloo sunset, Dedicated follower of fashion en vele anderen), die ervaring hebben ze hem niet kunnen afnemen.
Als luisteraar: dank voor al deze prachtige nummers....... R.I.P.
Alle prachtige hits uit de jaren '60 (Waterloo sunset, Dedicated follower of fashion en vele anderen), die ervaring hebben ze hem niet kunnen afnemen.
Als luisteraar: dank voor al deze prachtige nummers....... R.I.P.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 13:51 uur
R.I.P. Pete Quaife
Bedankt voor de talloze mooie liedjes en het bassen bij een van de allerleukste bands allertijden.
Heb net nog even Face to Face gedraaid, maar dat was niet eens uit eerbetoon eigenlijk, want ik draai The Kinks nog regelmatig...
Bedankt voor de talloze mooie liedjes en het bassen bij een van de allerleukste bands allertijden.
Heb net nog even Face to Face gedraaid, maar dat was niet eens uit eerbetoon eigenlijk, want ik draai The Kinks nog regelmatig...
0
geplaatst: 26 juni 2010, 20:11 uur
Pete Qualife, bassist van The Kinks een van de beste bands van de vorige eeuw overleden. Dit vind ik echt heel erg.
R.I.P.
R.I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.