Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:41 uur
En we gaan het weer over een verschil van smaak en mening hebben. 
Ik vind dat er een groot artiest is heengegaan.

0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:00 uur
rayman schreef:
Mag dat niet dan...?
Daar ben ik het met jou helemaal mee eens!
0
geplaatst: 12 juli 2006, 10:55 uur
R.I.P. Syd Barrett
Groot genie uit de popmuziek, meesterlijk songwriter.
'Piper At The Gates Of Dawn' blijft mijn Pink Floyd favoriet.
Groot genie uit de popmuziek, meesterlijk songwriter.
'Piper At The Gates Of Dawn' blijft mijn Pink Floyd favoriet.
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 18:19 uur
Ik las het: 61 jaar. Niet oud. Hij heeft wel een van de mooiste albums ooit achtergelaten (Forever Changes).
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 18:57 uur
Ik zal wel iets gemist hebben, maar ik heb nog nooit van de man gehoord. 

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 19:06 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 19:07 uur
Nou ja, je bent me een fractie van een seconde voor, ik had de link ook al klaar liggen...
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 19:13 uur
Ik had hem inmiddels zelf al gevonden, maar bedankt. Ik ken het dus echt niet en ga morgen eens op zoek naar de cd. De aanleiding is niet leuk, en 61 is natuurlijk veels te jong om te sterven.
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 19:40 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 12:33 uur
Tony Ogden, zanger van World of Twist is overleden. Niet velen zullen hem, en zijn band, kennen. Ik ken ook alleen hun singles 'The Storm' en 'Sons of The Stage', en met name die laatste is fantastisch. R.I.P.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 00:11 uur
Only the good die young.
Arthur (Lee) is reunited with Jimi; dat deze twee oude maten maar een knallende jam sessie mogen houden daar boven.
Arthur (Lee) is reunited with Jimi; dat deze twee oude maten maar een knallende jam sessie mogen houden daar boven.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 00:24 uur
Oldfart schreef:
Wat heeft Arthur Lee nu met Jimi Hendrix te maken?
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 00:27 uur
Toon1 schreef:
(quote)
Oei Toon nu bega je een misser.....

(typ deze namen maar eens in google en je hebt je antwoord)
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:36 uur
aERodynamIC schreef:

Mmm ik zie het al... ze hebben samen gespeeld. Wist ik niet
.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:47 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 22:11 uur
Gajarigon schreef:
Jon Nödtveidt is er ook vantussen gemuisd.
Jon Nödtveidt is er ook vantussen gemuisd.
Maar om dat soort gasten " in peace" te laten rusten hoeft van mij niet echt. Sommigen kun je maar beter kwijt dan rijk zijn.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 22:35 uur
rayman schreef:
Maar om dat soort gasten " in peace" te laten rusten hoeft van mij niet echt. Sommigen kun je maar beter kwijt dan rijk zijn.
(quote)
Van de officiele site:
As rumours have started to spread we feel obliged to confirm Jon Nödtveidt's death.
Jon Nödtveidt was a man who lived his life according to his convictions and True Will. A couple of days ago he chose to end his life by his own hands. As a true Satanist he led his life in the way he wanted and ended it when he felt that he had fulfilled his self-created destiny. Not everyone will have understanding or acceptance for his personal path in this life and beyond, but all must respect his choice.
Those of us who have met him in his last days can assure that he was more focussed, happier and stronger than ever. It is our full conviction that he left this world of lies with a scornful laughter, knowing that he had fulfilled everything that he had set up for himself to accomplish. The empty space that he leaves behind will be filled with the dark essence that he manifested through his life and black-magical work. His legacy and Luciferian Fire will live on through those few who truly knew him and appreciated his work for what it really was and still is. As our brother's goal in life and death never was to "Rest in Peace", we will instead wish him victories in all battles to come, until the Acosmic Destiny has been fulfilled.
For the glory of the Dark Gods and the Wrathful Chaos!
218
Toch grappig hé, die metalen muziekmakers.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 17:47 uur
Reggaezanger Joseph Hill voorman van Culture is vandaag overleden, R.I.P.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 11:24 uur
Gajarigon schreef:
(quote)
Dat is inderdaad grappig. Minder grappig is dat een van zijn destinies kennelijk het vermoorden van homofiele algerijnen moest zijn.
Dus dit soort knapen kunnen we beter kwijt zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.