Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 00:38 uur
24-08-2006

Jazztrompetist Maynard Ferguson (78) overleden
Furguson was beroemt omdat hij buitegewoon hoge tonen uit zijn trompet wist te krijgen.
Ferguson kreeg al op 17 jarige leeftijd de leiding over zijn eige Bigband
In de loop der jaren speelden musikanten als Chick Corea en Don Ellis in zijn band.
Als trompetist speelde Ferguson onder meer met de band van Duke Ellington.
Het orkest van Frguson wist het einde van de bigbands te overleven.
Hij maakte meer dan 60 albums en scoorde hits met McArthur Park en het thema van de Rocky Films.

Jazztrompetist Maynard Ferguson (78) overleden
Furguson was beroemt omdat hij buitegewoon hoge tonen uit zijn trompet wist te krijgen.
Ferguson kreeg al op 17 jarige leeftijd de leiding over zijn eige Bigband
In de loop der jaren speelden musikanten als Chick Corea en Don Ellis in zijn band.
Als trompetist speelde Ferguson onder meer met de band van Duke Ellington.
Het orkest van Frguson wist het einde van de bigbands te overleven.
Hij maakte meer dan 60 albums en scoorde hits met McArthur Park en het thema van de Rocky Films.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 13:30 uur
Jesse Pintado (Terrorizer, Napalm Death)
Gestorven in een Nederlands ziekenhuis aan complicaties van een diabetische coma.
Gestorven in een Nederlands ziekenhuis aan complicaties van een diabetische coma.

0
Omayyad
geplaatst: 29 augustus 2006, 16:04 uur
Pip Pyle (Drums)
Born : April 4th, 1950 - Sawbridgeworth, Hertfordshire (England)
Died : August 28th, 2006 - Paris (France)
Bands: Delivery (1966-70), Chicken Shack (1970-71), Gong (1971), Paul Jones Group (1972), All Wet And Dripping (1972), Hatfield and the North (1972-75, 2005-06), Weightwatchers (1975-76), National Health (1977-83), Soft Heap (1978-88), Rapid Eye Movement (1980-81), In Cahoots (1982-2001), Pip Pyle's Equip'Out (1984-95), Patrice Meyer Trio/Quartet (1985-87), Mimi Lorenzini Trio (1987), Faton Cahen Trio (1987-88), John Greaves Band (1990-91), Short Wave (1991-96), Gong/Shapeshifter (1992-93), Hugh Hopper Band (1994), Richard Sinclair/RSVP (1994), Gong (1994-96), Bash (2002-04), Absolute Zero (1999-)
Born : April 4th, 1950 - Sawbridgeworth, Hertfordshire (England)
Died : August 28th, 2006 - Paris (France)
Bands: Delivery (1966-70), Chicken Shack (1970-71), Gong (1971), Paul Jones Group (1972), All Wet And Dripping (1972), Hatfield and the North (1972-75, 2005-06), Weightwatchers (1975-76), National Health (1977-83), Soft Heap (1978-88), Rapid Eye Movement (1980-81), In Cahoots (1982-2001), Pip Pyle's Equip'Out (1984-95), Patrice Meyer Trio/Quartet (1985-87), Mimi Lorenzini Trio (1987), Faton Cahen Trio (1987-88), John Greaves Band (1990-91), Short Wave (1991-96), Gong/Shapeshifter (1992-93), Hugh Hopper Band (1994), Richard Sinclair/RSVP (1994), Gong (1994-96), Bash (2002-04), Absolute Zero (1999-)
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:16 uur
In Overigen > Algemeen > Steve Irwin dood:
Steve Irwin (44) beter bekend als 'The Crocodile Hunter' en 'Die Hyperactieve Sukkel', is overleden.
Hij was bezig een onderwaterdocumentaire te maken toen hij in zijn hart werd gestoken door een pijlstaartrog.
Steve Irwin (44) beter bekend als 'The Crocodile Hunter' en 'Die Hyperactieve Sukkel', is overleden.

Hij was bezig een onderwaterdocumentaire te maken toen hij in zijn hart werd gestoken door een pijlstaartrog.
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:17 uur
Steve Irwin (The Crock Hunter)

Brisbane Australië
Steve Irwin (44) is vandaag gestorven nadat hij was gestoken door een pijlstaartrog (Stingray)

Brisbane Australië
Steve Irwin (44) is vandaag gestorven nadat hij was gestoken door een pijlstaartrog (Stingray)

0
geplaatst: 4 september 2006, 14:21 uur
Idd, zeer jammer. Het was een keer te verwachten en gelukkig heeft ie dat zelf ook altijd aangegeven. Hij had altijd leuke afleveringen. 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 4 september 2006, 14:26 uur
herman schreef:
Kan dit niet gewoon in het Rest In Piece topic?
Kan dit niet gewoon in het Rest In Piece topic?
Als hij in stukjes door krokodillen was opgegeten wel. Echter was het een steek van een pijlstaartrog, die normaal gesproken helemaal niet agressief zijn. Je moet het zo'n beest wel heel benauwd maken wil hij zijn verdedigingswapen gebruiken. Steve zal dus deze keer denk ik echt wat te ver gegaan zijn, spijtig.
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:30 uur
Over de doden niets dan goeds natuurlijk, maar deze man daagde de dood toch eigenlijk continu uit. En je kunt niet altijd blijven winnen...
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:45 uur
Wist niet dat ie ook in de muziek zat. In het harnas gestorven zal ik dan maar zeggen.
0
geplaatst: 4 september 2006, 14:55 uur
Ik was toch wel geschokt. Bij zulke mensen heb je altijd het gevoel dat ze onsterfelijk zijn en dat alles op het nippertje toch weer goed gaat.
Maargoed, dan moet ik het voortaan maar stellen met het kijken naar Rob 'The Barefoot Bushman' Bredl.
Maargoed, dan moet ik het voortaan maar stellen met het kijken naar Rob 'The Barefoot Bushman' Bredl.
0
geplaatst: 4 september 2006, 15:09 uur
gemaster schreef:
Ik was toch wel geschokt. Bij zulke mensen heb je altijd het gevoel dat ze onsterfelijk zijn en dat alles op het nippertje toch weer goed gaat.
Misschien had hij dat gevoel zelf ook gekregen, en ging het daarom nu mis? "Aye, it's only a little stingray". TSJAK!
0
geplaatst: 4 september 2006, 15:58 uur
Ik vind het ook vrij sneu, vooral omdat hij altijd "vecht" met krokodillen en slangen en dan gaat hij dood door een rog. 
Had toch eervoller geweest als een krokodil hem had opgevreten.. Maar ook pijnlijker, denk ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pijlstaartrog

Had toch eervoller geweest als een krokodil hem had opgevreten.. Maar ook pijnlijker, denk ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pijlstaartrog
0
geplaatst: 4 september 2006, 16:04 uur
Nicolage Rico schreef:
trog.
trog.

Hehe.

Die beesten heten Roggen, en dit was dus een pijl-staart-rog en geen pijl-staar-trog.
Ik las trouwens dat zijn vrouw nu ergens in Tasmanie rondtrekt en niet bereikbaar is. Leuke thuiskomst

0
geplaatst: 4 september 2006, 16:14 uur
gemaster schreef:
Hehe.
Die beesten heten Roggen, en dit was dus een pijl-staart-rog en geen pijl-staar-trog.
Ik las trouwens dat zijn vrouw nu ergens in Tasmanie rondtrekt en niet bereikbaar is. Leuke thuiskomst
(quote)
Hehe.

I know, type-foutje moet kunnen.

Dat is inderdaad geen fijne thuiskomst, al rekent ze waarschijnlijk heel d'r leven al op slecht nieuws.
0
geplaatst: 4 september 2006, 16:20 uur
Tja, wat is gevaarlijk...?? Wij vinden een krokodil gewoon gevaarlijk omdat we niet beter weten. Volgens mij wilde hij vooral duidelijk maken dat veel wilde dieren gewoon volgens bepaalde patronen leven en jagen en dat je niets zou overkomen wanneer je jezelf aan een paar regels zou houden.
Over een paar dagen zal meer duidelijk zijn, maar ik zie hem eigenlijk wel op de rug meezwemmen met zo'n rog die vervolgens achterlangs een "schouderklopje geeft".
Over een paar dagen zal meer duidelijk zijn, maar ik zie hem eigenlijk wel op de rug meezwemmen met zo'n rog die vervolgens achterlangs een "schouderklopje geeft".
0
geplaatst: 4 september 2006, 16:30 uur
Goh, ik ben zo'n beest ook wel eens onder water tegen gekomen in Australië, maar mij deed ie niks... 
Maar toch jammer van deze clown, tijdens het zappen bleef ik vaak bij z'n hoogst vermakelijke programma's hangen (ondanks dat het soms niet echt diervriendelijk was). R.I.P.

Maar toch jammer van deze clown, tijdens het zappen bleef ik vaak bij z'n hoogst vermakelijke programma's hangen (ondanks dat het soms niet echt diervriendelijk was). R.I.P.
0
geplaatst: 4 september 2006, 16:33 uur
Ik ben benieuwd of er beelden van zijn en of ze ook getoond zullen worden.
0
geplaatst: 4 september 2006, 16:53 uur
Ooit voerde hij met één hand een croc terwijl hij met zijn andere hand zijn pasgeboren zoontje beethield. Dat werd een hele rel in australië, en heeft hij wellicht Michael Jackson op ideëen gebracht.

0
geplaatst: 4 september 2006, 16:56 uur
Volgens mij was Jackson eerder. Beiden wat mij betreft figuren die een beetje het contact met de de werkelijkheid hadden verloren, wat dat aangaat.
Gelukkig zijn krokodillen helemaal niet gevaarlijk. Ik denk alleen maar dat dat zo is omdat ik niet beter weet.
Gelukkig zijn krokodillen helemaal niet gevaarlijk. Ik denk alleen maar dat dat zo is omdat ik niet beter weet.

0
geplaatst: 4 september 2006, 17:01 uur
itchy schreef:
Ooit voerde hij met één hand een croc terwijl hij met zijn andere hand zijn pasgeboren zoontje beethield. Dat werd een hele rel in australië, en heeft hij wellicht Michael Jackson op ideëen gebracht.
(afbeelding)
(afbeelding)
Steve = gek... Ik had dat niet eens gezien, maar wat een lulletje joh.
0
geplaatst: 4 september 2006, 17:02 uur
HammerHead schreef:
Volgens mij was Jackson eerder. Beiden wat mij betreft figuren die een beetje het contact met de de werkelijkheid hadden verloren, wat dat aangaat.
Leve google! je hebt gelijk.
Michael Jackson's babyincident was eind 2002.
Steve's "stunt" was 2 januari 2004.
De credits voor wat betreft het baby-werpen gaan dus naar Michael.
0
geplaatst: 4 september 2006, 18:26 uur
Cricky Mate! Wat een sullige manier om te gaan voor deze held van de dierendocu
Maar hij heeft inderdaad honderden keren het noodlot getart, misschien maar mooi dat hij in het harnas is gestorven.
Maar hij heeft inderdaad honderden keren het noodlot getart, misschien maar mooi dat hij in het harnas is gestorven.
0
godlydevil7
geplaatst: 4 september 2006, 18:29 uur
stom ongeluk, maja het moest er toch wel eens van komen
rip in ieder geval
rip in ieder geval
0
geplaatst: 4 september 2006, 18:33 uur
Hij is ook gewoon pas de derde persoon in Australie die doodgaat aan een Pijlstaartrog 

0
geplaatst: 4 september 2006, 19:05 uur
Het zat er een keer aan te komen....Ik vind het eigenlijk wel heel zielig voor zijn vrouw en kinderen
Ik wens ze daarom ook veel sterkte in deze moeilijke periode!
0
basketballerke
geplaatst: 4 september 2006, 19:19 uur
R.I.P. Altijd heel leuk om zijn programma's te zien. Hij was een beetje gek, maar had heel veel lef.
0
geplaatst: 4 september 2006, 20:54 uur
Kasperbert schreef:
Het zat er een keer aan te komen....Ik vind het eigenlijk wel heel zielig voor zijn vrouw en kinderen
Ik wens ze daarom ook veel sterkte in deze moeilijke periode!Ik snap ook niet helemaal waarom hij niet wat rustiger te werk is gegaan toen hij kinderen krijgt. Die laat hij nu alleen achter met zijn vrouw.
Maarja voor hem is 't een grote verslavende hobby en was/is altijd leuk om naar te kijken. Zonde dat dit moest gebeuren
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.