Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2011, 17:16 uur
Nooit echt een fan geweest van Nate, natuurlijk ken ik wel sommige tracks van hem, en de beste die ik daar van heb gehoord is Regulate een echte klassieker in mijn ogen.
RIP Nate Dogg!
RIP Nate Dogg!
0
Harco
geplaatst: 16 maart 2011, 17:37 uur
En weer een groot hiphopartiest overleden.
R.I.P. Nate Dogg. 
R.I.P. Nate Dogg. 
0
geplaatst: 16 maart 2011, 18:55 uur
Z'n albums vind ik niks, maar als gastartiest deed ie het wel aardig. RIP.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 21:29 uur
Kan niet anders zeggen dat ik van die stem hield. Zijn bijdrages van Ain't No Fun en Deeez Nuuuts zijn voor mij echt goud waard. Zelfde geldt voor Bitch Please, zo simpel, maar daardoor zo goed.
Triest dat hij zo jong is overleden, want ik hoor hem veel liever dan een Akon op een Dr. Dre-nummer.
Triest dat hij zo jong is overleden, want ik hoor hem veel liever dan een Akon op een Dr. Dre-nummer.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 22:58 uur
Bij Nate Dogg - G-Funk Classics Vol. 1 & 2 (1998):
Deze man is vandaag overleden, ben geen fan maar R.i.P
Deze man is vandaag overleden, ben geen fan maar R.i.P
0
geplaatst: 17 maart 2011, 01:02 uur
RIP. Ik faal, want ik ken maar 1 nummer: Regulators. Prachtig.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 08:06 uur
opgegroeid op die west coast g funk sound.
“THE GREATEST HOOK MAN OF ALL TIME DIED ON MARCH 15TH”
“THE GREATEST HOOK MAN OF ALL TIME DIED ON MARCH 15TH”
0
geplaatst: 17 maart 2011, 09:19 uur
Een aantal hartaanvallen en al halfzijdig verlamd op je 42e , heftig.
R.I.P. mr. Hale
R.I.P. mr. Hale
0
De Schaafkaas
geplaatst: 18 maart 2011, 12:39 uur
Reint schreef:
Kan niet anders zeggen dat ik van die stem hield. Zijn bijdrages van Ain't No Fun en Deeez Nuuuts zijn voor mij echt goud waard. Zelfde geldt voor Bitch Please, zo simpel, maar daardoor zo goed.
Laat het woordje `want` maar weg, want dat impliceert dat dat de reden is dat je het jammer vind waarom hij er niet meer is...
R.I.P. Nathaniel 'Nate Dogg' Hale. May God bless your soul.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:40 uur
Jet Harris, oud-gitarist Shadows, overleden
LONDEN - De Britse basgitarist Jet Harris, een van oprichters van de band The Shadows, is vrijdag op 71-jarige leeftijd aan kanker overleden. Dat heeft de BBC gemeld. Harris heette eigenlijk Terence en had de naam Jet te danken aan zijn atletische prestaties op school.
The Shadows was de begeleidingsband van zanger Cliff Richard. Harris werd in 1958 aan Richard voorgesteld en zou volgens zijn website de naam The Shadows hebben bedacht.
De groep had zonder Richard hits met instrumentale nummers als Apache en Guitar Tango. Het laatste nummer van de groep waaraan Harris meewerkte, was Wonderful Land in 1962, dat de top van de Britse hitlijsten haalde.
Na zijn vertrek bij The Shadows scoorde Harris in 1963 met een ander oud-bandlid, Tony Meehan, nog een hit met Diamonds. Na zijn muzikale carrière was hij als fotograaf actief.
© ANP
Mag hij rusten in vrede.
LONDEN - De Britse basgitarist Jet Harris, een van oprichters van de band The Shadows, is vrijdag op 71-jarige leeftijd aan kanker overleden. Dat heeft de BBC gemeld. Harris heette eigenlijk Terence en had de naam Jet te danken aan zijn atletische prestaties op school.
The Shadows was de begeleidingsband van zanger Cliff Richard. Harris werd in 1958 aan Richard voorgesteld en zou volgens zijn website de naam The Shadows hebben bedacht.
De groep had zonder Richard hits met instrumentale nummers als Apache en Guitar Tango. Het laatste nummer van de groep waaraan Harris meewerkte, was Wonderful Land in 1962, dat de top van de Britse hitlijsten haalde.
Na zijn vertrek bij The Shadows scoorde Harris in 1963 met een ander oud-bandlid, Tony Meehan, nog een hit met Diamonds. Na zijn muzikale carrière was hij als fotograaf actief.
© ANP
Mag hij rusten in vrede.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 01:59 uur

Joseph “Pinetop” Perkins, the blues pianist whose eight-decade career included recordings with Muddy Waters, Sonny Boy Williamson, B.B. King and others, passed away today at his home in Austin, Texas, of an apparent heart attack. He was 97.
Bron.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 02:05 uur
Eindelijk weer eens iemand die een respectabele leeftijd haalt.
R.I.P. Joseph Perkins
R.I.P. Joseph Perkins
0
geplaatst: 22 maart 2011, 07:32 uur
En tot 2 jaar geleden zelfs nog opgetreden, daar kun je je hoed wel diep voor afnemen.
R.I.P. Joseph Perkins
R.I.P. Joseph Perkins
0
geplaatst: 22 maart 2011, 08:24 uur
0
geplaatst: 22 maart 2011, 09:16 uur
En het gaat maar door: ook Ronnie Hammond, in hun toptijd zanger van de Amerikaanse southern rock-groep Atlanta Rhythm Section, verruilde het tijdelijke voor het eeuwige. Hartaanval op zijn zestigste:
Atlanta Rhythm Section's RONNIE HAMMOND R.I.P. - Music News Net - musicnewsnet.com
Uitstekende band trouwens, ik heb er een paar albums van.
R.I.P. Ronnie Hammond
R.I.P. Loleatta Holloway (een legende wat mij betreft, een van de meest gesamplede soulzangeressen, en niet zonder reden)
R.I.P. Joseph Perkins
R.I.P. Jet Harris
Atlanta Rhythm Section's RONNIE HAMMOND R.I.P. - Music News Net - musicnewsnet.com
Uitstekende band trouwens, ik heb er een paar albums van.
R.I.P. Ronnie Hammond
R.I.P. Loleatta Holloway (een legende wat mij betreft, een van de meest gesamplede soulzangeressen, en niet zonder reden)
R.I.P. Joseph Perkins
R.I.P. Jet Harris
0
geplaatst: 22 maart 2011, 10:36 uur
RIP Loleatta Holloway.
Wat een fantastische stem had die vrouw. Een ware legende in de soul / dance scene.
Ik zet "Love Sensation" sowieso in de playlist vandaag!
Wat een fantastische stem had die vrouw. Een ware legende in de soul / dance scene.
Ik zet "Love Sensation" sowieso in de playlist vandaag!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 maart 2011, 10:47 uur
Eigenlijk nooit van Perkins gehoord, maar hij zal ongetwijfeld op een aantal cd's uit m'n verzameling meespelen.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 11:33 uur
Jet Harris, de coolste bassist van van de britse Rock&Roll, kan met z'n oude kompaan Tony Meehan weer samen 'Diamonds' spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.