MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Als ik uit mijn hoofd naar de nummers van Springsteen luister, hoor ik vooral een saxofoon.

R.I.P. Clarence

Clarence. Verdomme jij nou ook al. Dank je voor al je prachtige bijdragen in de E-Street band. Bruce en band zullen nooit meer klinken, als weleer. Bedankt voor al het mooie en r.i.p.

Clarence Clemons overleden ...

Nee hè - dit zag ik niet aankomen. De originele E Street Band verder uitgedund... Na Danny Federici nu ook al Clarence Clemons...

De muziek van Bruce zal nooit meer hetzelfde klinken (behalve op de plaat dan...)

(afbeelding)

Zó zal ik hem blijven herinneren:

R.I.P. Big man

gaucho schreef:

Nee hè - dit zag ik niet aankomen. De originele E Street Band verder uitgedund... Na Danny Federici nu ook al Clarence Clemons...

Sinds Rolling Stone op 12 juni dit nieuws bekend maakte, hield ik er ergens wel een beetje rekening mee...

Over the last decade, Clemons has suffered a variety of medical ailments requiring surgery - mostly involving his hips, knees and back. He hasn't missed any concerts, but the conditions caused him to suffer a tremendous amount of pain and discomfort. "That last tour was hell," Clemons told Rolling Stone in February. "Pure hell." In the past year Clemons had both knees replaced and spinal fusion surgery.

When Rolling Stone spoke to Clemons in February he said that virtually nothing would take him off the road with Springsteen and The E Street Band. "As long as my mouth, hands and brain still work I'll be out there doing it," he said. "I'm going to keep going 'til I'm not there anymore.

R.I.P.

Clarence Clemons R.I.P.

R.I.P. Clarence Clemons.

odi
R.I.P. Clarence Clemons.

Ben even aan het genieten van wat live uitvoeringen van o.a Jungleland en Born to Run, prachtig...

De onmiskenbare sax van Clarence Clemons, R.I.P.

Ik heb vanmorgen al drie albums van Bruce gedraaid, maar dat helpt natuurlijk niets meer...

Weer een held verdwenen.

R.I.P. Clarence Clemons

johannesA
R.I.P Big Man.

Verdomme

Paar dagen terug nog gecheckt hoe het met hem ging na z'n beroerte, en las toen dat het herstel voorspoedig ging. Dus dit komt toch nog wel als een verrassing voor me.

The Big Man is niet meer

Damn, had ik niet verwacht. Vraag me af hoe Bruce hoe verder gaat.

R.I.P. Clarence

RIP Clarence

Misterfool
r.i.p Clarence

Clarence R.I.P.

Erg triest.

R.I.P. Clarence Clemons

Rizz
R.i.p Clarence Clemons

Nee, nee, nee Clarence niet jij ook al
Wederom een grote klap voor The E-Street Band. Ben benieuwd of er nog veel zal gaan worden van hen samen met Bruce.

Big man, may God have your soul. 69 jaar...tja...we moeten het onder ogen zien dat we er allemaal niet jonger op worden.
R.I.P. Mr. Clarence Clemons, één van de allerbeste saxofonisten ooit.

De officiële reactie van Bruce op het overlijden van Clarence:

Bruce Springsteen has released this statement about Clarence Clemons' death:

Clarence lived a wonderful life. He carried within him a love of people that made them love him. He created a wondrous and extended family. He loved the saxophone, loved our fans and gave everything he had every night he stepped on stage. His loss is immeasurable and we are honored and thankful to have known him and had the oppurtunity to stand beside him for nearly forty years. He was my great friend, my partner and with Clarence at my side, my band and I were able to tell a story far deeper than those simply contained in our music. His life, his memory, and his love will live on in that story and in our band.

R.I.P. Clarence. We'll miss you !

R.I.P. Big Man Clemons... straks nog maar eens een oud plaatje van Bruce opzetten.

R.I.P. Clarence... saxofonist, boezemvriend en held.

When the change was made uptown
And the big man joined the band
From the coastline to the city
All the little pretties raise their hands

(10th avenue freeze out)

R.I.P. Clarence.

Wat een klote nieuws om de dag mee te beginnen

RIP Big Man

Jeetje. Zo vaak gezien die reus. Wat een enorm stuk muziekhistorie gaat hiermee verloren los van het enorme verlies voor vrienden en familie.

R.I.P. Clarence Clemons

R.I.P Clarence! Zonder jou zal er denk ik geen E-Street-Band meer zijn.

Zo, da's even schrikken

RIP Clarence Clemons.

R.I.P. Clarence Clemons

Rust in vrede Clarence Clemons.

Hendrik68
Gisteren op Retrpop in Emmen nog een coverband van Bruce gezien. Ik zat met een kennis te ouwehoeren over die saxofonist die totaal niet op Clemons leek en meer flauwe grappen. Word je 's morgens wakker lees je dit. Tja 69 is niet heel oud, maar velen halen het niet eens. Neemt niet weg dat er een groot muzikant is heengegaan. De beste begeleidingsband aller tijden moet na Danny ook verder zonder Clarence, kortom de E-Street band is niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.