MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Hoewel ik te onbekend ben met Springsteens werk, wilde ik jullie deze prachtige foto niet onthouden:

(afbeelding)

R.I.P. Mr. Clemons

*pinkt een traan weg*

Rest in Peace, Big Man. You will be missed

When the change was made uptown
And the big man joined the band
From the coastline to the city
All the little pretties raise their hands

Aan dat stukje moest ik ook meteen denken toen ik het nieuws hoorde, itchy

Damn Clarence, wat vind ik dit klote....

RIP

RIP Clarence Clemons.

Bij Bruce Springsteen & The E Street Band - Live/1975-85 (1986):

Clarence Clemens is niet meer onder ons

R.I.P. Big Man. Dank voor al die schitterende saxsolo's die je ons gegeven hebt.

RIP Clarence Clemons. Een man die geweldig veel gevoel in zijn spel kon leggen, solo's die ontzettend veel warmte en oprechtheid uitstraalden. De lijst is eindeloos, maar de nummers die als eerste in me opkomen zijn "Bobby Jean" en "Independence Day". Ik heb Bruce Springsteen nog steeds op mijn to see lijst staan, maar dat zal dus zonder Clarence zijn helaas.

R.I.P. Clarence. Dank voor de ontelbare schitterende saxofoonsolo's die je achterlaat.

Clarence Clemons - RIP

De E-Street Band zal nooit meer dezelfde zijn... en dat is echt zonde. Zonder meer één van de beste live bands ooit, en daar zat Clarence Clemons voor heel wat tussen.

RIP Clarence. You will be missed.

Voor de Jackass-liefhebbers slecht nieuws

R.I.P. Ryan Dunn 1977-2011

Als het geen hoax is natuurlijk....

WTF! R.I.P. Ryan Dunn

R.I.P. Ryan Dunn

Stijn_Slayer
R.I.P.

Maarreuhhh: Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).

Mis ik iets? Wie is dat dan? Zegt me namelijk helemaal niks.

Stijn_Slayer
Ryan Dunn van Jackass, MTV. Dat ken je wel, toch?

Je weet wel, hij met dat speelgoedautootje in z'n kont.

Joah, ik denk niet dat ook maar één van de Jackass-leden een natuurlijk dood zal sterven.

Oh, dat.

R.I.P.

Arrie schreef:
Oh, dat.
Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.

-

Nog een R.I.P. voor Clarence Clemons. Ik moet toegeven dat de naam me niets zei (ik ben niet zo'n Springsteen-liefhebber), maar blijkbaar was het een hele grote. De hoesafbeelding van Born to Run waar hij opstaat is schitterend, in ieder geval.

cosmic kid (moderator)
>Ik moet toegeven dat de naam me niets zei

Dat blijkt want het is Clarence Clemons a.k.a. The Big Man. Voor de Springsteen liefhebber is 18 juni een zwarte dag. Er is een held overleden.

oceanvolta schreef:
Je weet wel, hij met dat speelgoedautootje in z'n kont.

Zou ironisch zijn als dat een speelgoed-Porsche bleek te zijn geweest, gezien de auto waarin hij zou omkomen...

R.I.P Ryan Dunn. Doet me zeer zeker wel wat, als Jackass-fan.....

dix
Them schreef:
R.I.P Ryan Dunn. Doet me zeer zeker wel wat, als Jackass-fan.....

Tsja, als het provoceren van Magere Hein je schtick is, dan moet je niet raar kijken als ie een keer uithaalt met z'n zeis. Rest In Peace ? Dat is wel het laatste wat ie wilde denk ik.

Rest in (1) piece is hem niet gelukt denk ik. in Peace gun ik hem wel.

Gallow
herman schreef:
Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.

Het zou denk ik beter zijn als we roddels buiten het R.I.P. topic houden.

Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.
betwijfel of die malloten in peace willen resten; is meer de categorie B.K.O.Z.L.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.