Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 17:12 uur
Hoewel ik te onbekend ben met Springsteens werk, wilde ik jullie deze prachtige foto niet onthouden:

0
geplaatst: 19 juni 2011, 17:34 uur
Rest in Peace, Big Man. You will be missed 
Aan dat stukje moest ik ook meteen denken toen ik het nieuws hoorde, itchy

When the change was made uptown
And the big man joined the band
From the coastline to the city
All the little pretties raise their hands
And the big man joined the band
From the coastline to the city
All the little pretties raise their hands
Aan dat stukje moest ik ook meteen denken toen ik het nieuws hoorde, itchy

0
geplaatst: 20 juni 2011, 00:08 uur
Bij Bruce Springsteen & The E Street Band - Live/1975-85 (1986):
Clarence Clemens is niet meer onder ons
R.I.P. Big Man. Dank voor al die schitterende saxsolo's die je ons gegeven hebt.
Clarence Clemens is niet meer onder ons

R.I.P. Big Man. Dank voor al die schitterende saxsolo's die je ons gegeven hebt.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 01:05 uur
RIP Clarence Clemons. Een man die geweldig veel gevoel in zijn spel kon leggen, solo's die ontzettend veel warmte en oprechtheid uitstraalden. De lijst is eindeloos, maar de nummers die als eerste in me opkomen zijn "Bobby Jean" en "Independence Day". Ik heb Bruce Springsteen nog steeds op mijn to see lijst staan, maar dat zal dus zonder Clarence zijn helaas. 

0
geplaatst: 20 juni 2011, 01:32 uur
R.I.P. Clarence. Dank voor de ontelbare schitterende saxofoonsolo's die je achterlaat.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 09:20 uur
Clarence Clemons - RIP
De E-Street Band zal nooit meer dezelfde zijn... en dat is echt zonde. Zonder meer één van de beste live bands ooit, en daar zat Clarence Clemons voor heel wat tussen.
De E-Street Band zal nooit meer dezelfde zijn... en dat is echt zonde. Zonder meer één van de beste live bands ooit, en daar zat Clarence Clemons voor heel wat tussen.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 17:14 uur
Voor de Jackass-liefhebbers slecht nieuws
R.I.P. Ryan Dunn 1977-2011
Als het geen hoax is natuurlijk....
R.I.P. Ryan Dunn 1977-2011
Als het geen hoax is natuurlijk....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juni 2011, 17:39 uur
R.I.P. 
Maarreuhhh: Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).

Maarreuhhh: Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h).

0
geplaatst: 20 juni 2011, 18:08 uur
Joah, ik denk niet dat ook maar één van de Jackass-leden een natuurlijk dood zal sterven.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:25 uur
Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.
-
Nog een R.I.P. voor Clarence Clemons. Ik moet toegeven dat de naam me niets zei (ik ben niet zo'n Springsteen-liefhebber), maar blijkbaar was het een hele grote. De hoesafbeelding van Born to Run waar hij opstaat is schitterend, in ieder geval.
-
Nog een R.I.P. voor Clarence Clemons. Ik moet toegeven dat de naam me niets zei (ik ben niet zo'n Springsteen-liefhebber), maar blijkbaar was het een hele grote. De hoesafbeelding van Born to Run waar hij opstaat is schitterend, in ieder geval.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 20:28 uur
>Ik moet toegeven dat de naam me niets zei
Dat blijkt want het is Clarence Clemons a.k.a. The Big Man. Voor de Springsteen liefhebber is 18 juni een zwarte dag. Er is een held overleden.
Dat blijkt want het is Clarence Clemons a.k.a. The Big Man. Voor de Springsteen liefhebber is 18 juni een zwarte dag. Er is een held overleden.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:28 uur
oceanvolta schreef:
Je weet wel, hij met dat speelgoedautootje in z'n kont.
Je weet wel, hij met dat speelgoedautootje in z'n kont.
Zou ironisch zijn als dat een speelgoed-Porsche bleek te zijn geweest, gezien de auto waarin hij zou omkomen...

0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:24 uur
R.I.P Ryan Dunn. Doet me zeer zeker wel wat, als Jackass-fan..... 

0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:28 uur
Tsja, als het provoceren van Magere Hein je schtick is, dan moet je niet raar kijken als ie een keer uithaalt met z'n zeis. Rest In Peace ? Dat is wel het laatste wat ie wilde denk ik.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 08:14 uur
Rest in (1) piece is hem niet gelukt denk ik. in Peace gun ik hem wel.
0
Gallow
geplaatst: 21 juni 2011, 08:21 uur
herman schreef:
Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.
Als je met je bezopen kop achter het stuur gaat zit en je met die snelheid te pletter rijdt, ben je ook knap stom natuurlijk.
Het zou denk ik beter zijn als we roddels buiten het R.I.P. topic houden.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:13 uur
betwijfel of die malloten in peace willen resten; is meer de categorie B.K.O.Z.L.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.