Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 23 juli 2011, 19:37 uur
Persoonlijk heb ik niets met haar muziek, maar dit is echt ongelooflijk, zeg.
Zéér triest.
Zéér triest.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 juli 2011, 19:38 uur
Ben zelf geen liefhebber van haar muziek, maar heel veel mensen natuurlijk wel. Ik schrok hier wel van, 27 jaar
dat is geen leeftijd om te overlijden.
Trieste dag voor de muziekwereld weer
dat is geen leeftijd om te overlijden.Trieste dag voor de muziekwereld weer
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:39 uur
Het bericht van gisteren dat ze nuchter op een podium stond verbaasde me eigenlijk meer dan dit bericht. Zelden een publiek figuur gezien die zich zo vakkundig naar de klote heeft geholpen. Erg triest.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:41 uur
R.I.P. Amy
Had gehoopt dat ze er bovenop zou komen, maar jammer genoeg is dat niet het geval gebleken.
Had gehoopt dat ze er bovenop zou komen, maar jammer genoeg is dat niet het geval gebleken.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:42 uur
Stijn_Slayer schreef:
Heb de gemiddeldes van haar albums even genoteerd. Benieuwd hoeveel hoger ze liggen over een maandje.
Heb de gemiddeldes van haar albums even genoteerd. Benieuwd hoeveel hoger ze liggen over een maandje.
Dan ben je al te laag begonnen, want ik heb mijn stem weggehaald en dat kwam het gemiddelde al ten goede. Daarvoor stond het op 3,82.
Destijds vond ik het maar een saai album, maar in de jaren daarna heb ik veel nummers los gehoord en ben ik die steeds meer geen waarderen. De stem correspondeerde dan ook al een tijdje niet meer met mijn gevoelens bij de muziek (zoals met wel meer stemmen, ik zou eens al mijn stemlijstjes na moeten lopen).
Haar stem is echt prachtig en als je de muziek afzet tegen die van haar navolgers (Duffy, Adele en nog een paar die we alweer vergeten zijn) klinkt het allemaal toch puurder en authentieker. Sommige nummers halen echt het niveau van de grote soulzangeressen uit de 60's en 70's.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:46 uur
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:47 uur
Jammer dat men haar niet heeft kunnen helpen om hier uit te komen.
0
Gallow
geplaatst: 23 juli 2011, 19:52 uur
Maf, ik lees het nu en een kwartier geleden had ik nog rehab in m'n hoofd.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:52 uur
Heel erg nieuws dit. Ik had nog ergens de hoop dat ze er weer bovenop zou komen en met een prachtige plaat op de proppen zou komen. Het mocht helaas niet zo zijn.
R.I.P. Amy
R.I.P. Amy
0
geplaatst: 23 juli 2011, 19:59 uur
Ik zag net een stukje van haar concert in Belgrado op you tube . Als artiest was ze daar al overleden , in en in triest . Nu dus echt definitief .
Zonde , een heel getalenteerde zangeres , maar die ook duidelijk niet met de roem kon omgaan .
Zonde , een heel getalenteerde zangeres , maar die ook duidelijk niet met de roem kon omgaan .
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:12 uur
RIP
Ik ben zeer benieuwd!
Stijn_Slayer schreef:

Ik ben zeer benieuwd!

0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:12 uur
Aan de ene kant wist je dat dit ging gebeuren, maar toch komt het dan onverwachts. Ik ben zelf niet zo'n fan van haar muziek vind het vooral triest dat iemand zo "wilde" leven.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:14 uur
R.I.P Amy Winehouse
Erg tragisch, ze moet diep ongelukkig zijn geweest.
27 jaar is een kritieke leeftijd als je rockster bent.
Erg tragisch, ze moet diep ongelukkig zijn geweest.
27 jaar is een kritieke leeftijd als je rockster bent.
0
sxesven
geplaatst: 23 juli 2011, 20:25 uur
Gallow schreef:
BTB hier.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:28 uur
Fuck zeg!
Dat het geheel onverwacht komt kan je natuurlijk niet zeggen, maar dit is toch wel schrikken!
Hopelijk kan men zich nu focussen op het talent van deze dame en de ijzersterke platen die ze wist te maken!
R.I.P. Amy Winehouse
Dat het geheel onverwacht komt kan je natuurlijk niet zeggen, maar dit is toch wel schrikken!Hopelijk kan men zich nu focussen op het talent van deze dame en de ijzersterke platen die ze wist te maken!
R.I.P. Amy Winehouse
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:29 uur
kemm schreef:
Hopelijk kan men zich nu focussen op het talent van deze dame en de ijzersterke platen die ze wist te maken!
De Engelse pers kennende zal dit niet gebeuren vrees ik.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:32 uur
En nu ook nog Johnny Hoes...
Link
Ook niet direct een van mijn muzikale helden, maar toch wel een grote naam voor het neerlands lied...
Link
Ook niet direct een van mijn muzikale helden, maar toch wel een grote naam voor het neerlands lied...
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:32 uur
Och was ik maar...
Zeer belangrijk man voor het Nederlandse levenslied. Welliswaar heeft hij zichzelf enorm verrijkt door allerlei wurgcontracten die hij in elkaar draaide voor zijn artiesten maar toch... Platenmaatschappij Telstar is toch wel een instituut binnen de Nederlandse muziek.
Zeer belangrijk man voor het Nederlandse levenslied. Welliswaar heeft hij zichzelf enorm verrijkt door allerlei wurgcontracten die hij in elkaar draaide voor zijn artiesten maar toch... Platenmaatschappij Telstar is toch wel een instituut binnen de Nederlandse muziek.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:43 uur
R.I.P. Johnny Hoes.
Ook niet verrassend, hoorde zoiets van mijn moeder. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat 'ie nog leefde.
Wel een mooie leeftijd, 94.
Ook niet verrassend, hoorde zoiets van mijn moeder. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat 'ie nog leefde.
Wel een mooie leeftijd, 94.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:46 uur
Nu ook al Johnny. R.I.P. Johnny Hoes. Toch een begrip voor de Nederlandse muziek.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:48 uur
Dit komt ontzettend hard aan bij mij, ik had zo gedacht dat ze er nog boven op zou komen. Maar nee. R.I.P. Amy. Zwarte dag in de muziekgeschiedenis
0
geplaatst: 23 juli 2011, 20:50 uur
R.I.P. aan de 91 (tot nu toe) overledenen in Noorwegen.
R.I.P. Amy Winehouse, nooit echt de tijd genomen om haar albums volledig te beluisteren, misschien doe ik dat nog eens.
Johnny Hoes nu toch dood? Gisteren was hij nog op het nieuws dat het niet echt goed met hem ging. En zoals herman al zei, daarvoor had ik ook het idee dat hij al was overleden.
Dat zijn voorlopig wel weer genoeg artiesten voor dit topic.
R.I.P. Amy Winehouse, nooit echt de tijd genomen om haar albums volledig te beluisteren, misschien doe ik dat nog eens.
Johnny Hoes nu toch dood? Gisteren was hij nog op het nieuws dat het niet echt goed met hem ging. En zoals herman al zei, daarvoor had ik ook het idee dat hij al was overleden.
Dat zijn voorlopig wel weer genoeg artiesten voor dit topic.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.