MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Vreselijk............pffffff.
Mijn maag draait om.

27 is natuurlijk wel de perfecte leeftijd!

Triest, ze heeft toch een paar legendarische nummers gemaakt.

27, net als Jimi, Janes, Brian, Kurt...

RIP Amy.

pompompom schreef:
27 is natuurlijk wel de perfecte leeftijd!

Ja, lach er maar om...

Toch wel onder de indruk van, zat er eigenlijk al aan te komen maar toch.

R.I.P.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Hij heeft Euronymous van Mayhem ook vermoord. Mayhem heeft elkaar half uitgeroeid, en uit elkaars hersenpannen gegeten (althans, zo'n gerucht gaat rond), met elkaars botten gedrumd (toch?). Ook eens gehoord dat ze een stuk bot van een overleden bandlid het publiek in hebben gegooid. Allemaal maffe praktijken, inderdaad.

Emperor deed ook mee aan dat soort praktijken.

Wat is de link met Burzum? Net zoiets als Manson met White Album, of kent hij Vikernes?

Volgens mij geen link. Er werd over Vikernes gespeculeerd toen men nog niet wist wie het gedaan had. O.a. door Trouw en Volkskrant.
Het zou wel kunnen, maar Vikernes is niet christelijk itt tot deze meneer.

Buiten Euronymous heeft enkel Dead het leven gelaten. Dat is half Mayhem. Maar ze hebben elkaar niet uitgeroeid. Dead schoot zichzelf door het hoofd. De overige bandleden vonden hem. Euronymous maakte foto's van zijn verminkte lichaam en bewaarde naar verluid enkele botsplinters als relikwie in een halsketting.

Stijn_Slayer
Ik kan het haast niet geloven. Dat ze niet oud zou worden was me al wel duidelijk, maar dit is wel heel erg plotseling.

Ik zie dat o.a. NOS het ook meldt. Zal dan toch wel zo zijn. Haar website is uit de lucht, dat is altijd de laatste bevestiging die nodig is..

Vond het een vreselijke zangeres, maar dit is natuurlijk wel veel te jong. R.I.P.

Misterfool
Ze had toch naar Rehab moeten gaan.

Wauw, ik heb haar "Back to Black" album zó grijs gedraaid he. Ben hier echt even stil van. Hield altijd hoop dat ze er toch binnenkort eens bovenop kon komen. Zeker nu er een wat 'gezondere' foto opdook twee weken terug. Vanavond gaat het concert even op!

Misterfool schreef:
Ze had toch naar Rehab moeten gaan.

Daar is ze vaak genoeg geweest, de laatste keer een paar weken terug. Het heeft niet mogen baten.

Amy Winehouse heeft toch wel een treurig artiesten bestaan gehad.
R.I.P.

Woow, dit komt voor mij toch behoorlijk onverwachts eigenlijk. Je hoorde er niet zoveel meer van... en dan opeens is ze dood.
Ze heeft toch twee sterke albums afgeleverd, ze zal niet snel worden vergeten... R.I.P. Amy

Het komt nou niet bepaald onverwacht maar toch komt het zo uit het niets.
Had erg graag een opvolger van de moderne klassieker 'Back to Black' willen zien.
R.I.P. Amy, you will be missed.

Kan het amper nog bevatten maar in en in triest.
Wat moet er toch allemaal in dat hoofd hebben afgespeeld.
De roem lag voor haar voor het oprapen maar was misschien het probleem ook wel.
Krijg een deja-vu met de rouwperiode omtrent Kurt Cobain.

R.I.P. Amy

Het lag allemaal zeer voor de hand, maar aan de andere kant had ik ook niet raar opgekeken als plots daar de opvolger voor "Back to Black" in de schappen lag. Die plaat had al een moderne klassieker status. Nu gaat ie ongetwijfeld als klassieker de boeken in. En verdiend.

Zoooo, is dat even schrikken toen ik het Parool aanklikte! Niet geheel onverwacht maar zo zonde! Zo jong en zoveel talent!

R.I.P. Amy!

27 jaren jong... zoals zovelen dus...

Het zal zo moeten zijn....

RIP Amy....

ClassicRocker
R.I.P. Amy Winehouse.

R.I.P. 27:

Brian Jones
Jimi Hendrix
Janis Joplin
Jim Morisson
Kurt Cobain
Amy Winehouse

Joh laten we voor de 565893532345245e keer met die Club van 27 komen

Pff wist even niet wat ik hoorde net. Eerste wat ik mij afvroeg of al die (zaken)mensen om haar heen, haar niet konden helpen ipv hun eigen zakken te vullen.

R.I.P. Amy

Kan niet zeggen dat ik er echt rouwig om kan zien, maar het is toch altijd spijtig als iemand zo vroeg overlijdt. 27 is inderdaad een beruchte leeftijd.

Paap_Floyd schreef:
Joh laten we voor de 565893532345245e keer met die Club van 27 komen
Dat valt ook wel weer mee..

Xel
no
no
no

Rip amy

Lukk0
565893532345244 dan

Ik gooi haar straks dan maar weer even in de spelert, ontzettend triest. Eén van de beste artiesten van de laatste jaren. RIP Amy.

R.I.P. Amy Winehouse

R.I.P. Amy Winehouse

Het zat er een beetje aan te komen, maar wel zeer triest

Vanmiddag, voor ik het nieuws hoorde, heb ik nog staan twijfelen om één van haar albumùs te kopen. Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan.

R.I.P.

Stijn_Slayer
Heb de gemiddeldes van haar albums even genoteerd. Benieuwd hoeveel hoger ze liggen over een maandje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.