Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:10 uur
Ik ken de man niet van naam. De cover is echter zo berucht dat iedereen 'm wel eens gezien heeft.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:11 uur
Ik blijf dat een bizarre cover vinden, zouden ze zelf niet zoiets hebben gehad van: "is dit nou wel zo'n goed idee?", en zouden ze het zelf een sterke cover hebben gevonden? Ik vraag het me af.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:15 uur
Nou, ze amuseren zich blijkbaar wel op die foto. Ik zie het al zo voor me: Paul die grapt dat hij Ringo een kopje kleiner gaat maken en of dat oké is.
Hoe dan ook, Rest In Peace, Robert Whitaker.
Hoe dan ook, Rest In Peace, Robert Whitaker.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:18 uur
Volgens mij trekt hij zo'n gezicht omdat hij iets zegt. Misschien wel het grapje dat ik hem eerder in de mond legde.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:22 uur
Ik zou het maar eng vinden tussen al die Baby Borns en biefstukken.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:23 uur
Hoe lang duurde het tot Paul McCartney vegetariër zou worden?
0
geplaatst: 23 september 2011, 23:49 uur
Vesta Williams is op 53-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse zangeres, die eind jaren tachtig een groot aantal R&B-hits scoorde, is waarschijnlijk gestorven aan de gevolgen van een overdosis drugs.
Het lichaam van Williams werd donderdag aangetroffen in een hotel in Californië. Een lijkschouwer laat weten dat het om een overdosis lijkt te gaan. Uit autopsie moet blijken wat de exacte doodsoorzaak is.
Williams stond met Once Bitten, Twice Shy, Don't Blow A Good Thing en Congratulations hoog in de Amerikaanse R&B-hitlijst. Ze was ook te zien in enkele films en tv-series.
Het lichaam van Williams werd donderdag aangetroffen in een hotel in Californië. Een lijkschouwer laat weten dat het om een overdosis lijkt te gaan. Uit autopsie moet blijken wat de exacte doodsoorzaak is.
Williams stond met Once Bitten, Twice Shy, Don't Blow A Good Thing en Congratulations hoog in de Amerikaanse R&B-hitlijst. Ze was ook te zien in enkele films en tv-series.
0
ClassicRocker
geplaatst: 26 september 2011, 20:31 uur
Een grootheid uit de Nederlandse blues/rockgeschiedenis is overleden.
R.I.P. Harry Muskee.
R.I.P. Harry Muskee.
0
geplaatst: 26 september 2011, 20:32 uur
R.I.P. Harry Muskee 
Groeten Uit Grollo is een van de beste Nederlandse platen ooit gemaakt.

0
geplaatst: 26 september 2011, 20:34 uur
Rust in vrede Harry Muskee en bedankt voor de mooie concerten die ik mocht bijwonen.
0
geplaatst: 26 september 2011, 20:36 uur
Dat is best wel groot nieuws, maar wat is je bron Classicrocker? Ik kan hier nergens bevestiging van vinden?
0
geplaatst: 26 september 2011, 20:39 uur
Johan Derksen vertelde het net op TV en hij was een goede vriend van Harry. Een groot gemis. Jan Douwe Kroeske heeft me ooit geweigerd (ik was net de laatste) bij een (hooftelefoon)concert van Cuby. Hierdoor heb ik de man nooit live aan het werk gezien en dan vergeef ik die die lange eikel nooit.
Cuby doe ze daarboven maar de groeten uit Grollo!
Cuby doe ze daarboven maar de groeten uit Grollo!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 september 2011, 20:46 uur
70 jaar... een respectabele leeftijd voor een rocklegende
r.i.p. Harry Muskee
r.i.p. Harry Muskee
0
geplaatst: 26 september 2011, 20:49 uur
Don Cappuccino schreef:
R.I.P. Harry Muskee
R.I.P. Harry Muskee

Godverdomme, het is ook altijd hetzelfde...
Ben pas sinds dit jaar bekend met de muziek van Harry Muskee en Cuby & The Blizzards (alhoewel de namen mij al jaren om het hoofd spookten...) en onlangs de ouwe held nog even mogen aanschouwen in dat programma van Lola (dochter van Herman) Brood... en nu is hij overleden

R.I.P. Harry en bedankt voor al het fijns dat je ons nagelaten hebt, ik zet meteen Groeten uit Grollo nog eens even op

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 september 2011, 20:52 uur
Ik ben een groot liefhebber van Cuby, dus dit is toch even een kleine shock voor me. Heb Cuby vorig jaar nog twee keer live gezien........
Hij zag er natuurlijk al jaren een beetje 'stroef' uit, maar ik had echt niet de indruk dat hij toen iets onder de leden had.
R.I.P.
Hij zag er natuurlijk al jaren een beetje 'stroef' uit, maar ik had echt niet de indruk dat hij toen iets onder de leden had.
R.I.P.
0
geplaatst: 26 september 2011, 21:26 uur
musician schreef:
Veel te jong natuurlijk weer.
Veel te jong natuurlijk weer.
Met alle respect, maar 70 is een respectabele leeftijd mijn inziens, zeker gezien het mooie muzikale leven wat Harry gehad heeft.
Een hoop mensen halen de 70 niet eens...
Hij is nou niet bepaald in de wieg gestorven toch ?
Neemt niet weg dat het eeuwig zonde blijft, zeker voor wat betreft zijn bijdrage aan de Nederlandse Pophistorie

0
geplaatst: 26 september 2011, 21:31 uur
Voor iemand van mijn leeftijd is 70 jonger dan vanuit jouw gezichtspunt bekeken.
En zelfs dan nog, als de gemiddelde Nederlandse man tegen de 80 wordt...
En zelfs dan nog, als de gemiddelde Nederlandse man tegen de 80 wordt...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 september 2011, 21:32 uur
Er hadden toch minstens zeven jaren bijgekund. Wie in 2010 en 2011 concerten heeft bijgewoond en hun laatste plaat heeft gehoord kan beamen dat er van afbouwen eigenlijk nog geen sprake was. Misschien had Cuby nog wel een dergelijke plaat kunnen maken.
Wie weet komt er nog wel mooi een afscheidsconcert met Eelco en lui zoals Akkerman en andere muzikanten (van Q'65, Flavium, Rob Hoeke, etc.)?
Wie weet komt er nog wel mooi een afscheidsconcert met Eelco en lui zoals Akkerman en andere muzikanten (van Q'65, Flavium, Rob Hoeke, etc.)?
0
geplaatst: 26 september 2011, 21:34 uur
R.I.P Harry
Hij was net een paar maanden getrouwd.
Een markant persoon met een geweldige geschiedenis, ik zal hem wel missen.
Hij was net een paar maanden getrouwd.

Een markant persoon met een geweldige geschiedenis, ik zal hem wel missen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.