MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. meneer de Gooyer

Zo de man upstairs zijn stoel al klaar hebben staan en als ie aanbelt zeggen: "goat effe zittuh jochie"?

RIP

R.I.P. Rijk de Gooyer

R.I.P. Rijk de Gooyer.

Nog niemand heeft even je zangcarriére genoemd maar ik vind toch dat je heel aardige nummers hebt gemaakt, o.a. met de vertaling van Champs Elysee:

Johnny & Rijk - Waterlooplein

of het meer gevoelige

Rijk de Gooyer - Nellie v.d. Heuvel uit de vierde klas

Op de muziek van Tie a yellow ribbon van Dawn.
Het hoesje van die single moet haast wel één van de leukste foto's zijn die er ooit van De Gooyer is gemaakt, van een man die eindelijk eens niet somber hoefde te zijn:

(afbeelding)

Rust in vrede, Rijk de Gooyer en bedankt voor de grappige momenten op de buis.

Stijn_Slayer
Heb GWAR nooit tof gevonden, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. R.I.P.

Rust in vrede Cory Smoot.

En nog even een gezellig plaatje van de band:

(afbeelding)

GrafGantz schreef:
En nog even een gezellig plaatje van de band:

(afbeelding)

wie is nu de dode?

Tweede van rechts.

Improvision
R.I.P. Heavy D.

Daar gaat weer een stukje jeugdsentiment.

R.I.P. Heavy D

Harco

Doe mij trouwens maar de Heavy D van Nuttin' But Love.

Stijn_Slayer
Na wat zoekwerk blijk ik 'm een beetje te kennen (van wat samenwerkingen en ik zal vast wel wat bekende nummers kennen). Weet dus ook niet of het een onverwachte of vreemde dood is, maar 't is natuurlijk wel veel te vroeg.

R.I.V. Joe Frazier !!!

Heavy D overleden

R.I.P

Heavy D R.I.P.

Harco
Stijn_Slayer schreef:
Na wat zoekwerk blijk ik 'm een beetje te kennen (van wat samenwerkingen en ik zal vast wel wat bekende nummers kennen). Weet dus ook niet of het een onverwachte of vreemde dood is, maar 't is natuurlijk wel veel te vroeg.

Onverwacht is het in ieder geval. Hij trad in oktober namelijk nog op bij de BET Awards. Het was zijn eerste optreden in vijftien jaar.

R.I.P. Heavster

R.I.P. Heavy D

Indo-rocker Andy Tielman (75) overleden.

R.I.P.

R.I.P.

Toch wel de grondlegger van de rock in Nederland.

R.I.P. Andy Tielman!

Een van de grondleggers idd, jammer dat hij geen constante langdurige carriére heeft mogen meemaken en blijvende waardering, althans, op grote schaal.

Mooi eerbetoon en tijdsbeeld hoe de Tielman Brothers op gedisiplineerde wijze opwindende rock&roll tot ons brachten, bedankt Andy ! (en ook gij, Graf!)

Rust in vrede Andy Tielman.

(afbeelding)

R.I.V. Andy Tielman

Ik heb hem in 2008 nog live zien spelen toen ik bij de tv-opnames van VPRO's 50 Jaar Nederpopquiz was. Toen was hij al in de 70, maar afgaande op zijn energie en enthousiasme schatte ik hem eigenlijk wel een stuk jonger in. Ik voel me vereerd hem nog eens op het podium te hebben zien staan.

R.I.P. Andy Tielman.

RIP Andy Tielman.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.