Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2011, 14:54 uur
Nog een concert van 'm in Paradiso gezien. Echt een verlies.
0
geplaatst: 28 november 2011, 14:57 uur
lennon schreef:
Wat ben jij bitter zeg
Herdenken is juist iets moois, iets wat wij Nederlanders veel te weinig voor de doden doen...
Donkere dagen voor kerstsyndroom ofzo?
Wat ben jij bitter zeg

Herdenken is juist iets moois, iets wat wij Nederlanders veel te weinig voor de doden doen...
Ik heb niks tegen die herdenking... maar waarom men denkt dat te doen door op de dag dat het toevallig 20, 37 of 426 jaar geleden is een post achter te laten op een forum volg ik niet echt...
verder inderdaad RIP Hernando Franco

0
geplaatst: 28 november 2011, 15:09 uur
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:21 uur
The Scientist schreef:
Ik heb niks tegen die herdenking... maar waarom men denkt dat te doen door op de dag dat het toevallig 20, 37 of 426 jaar geleden is een post achter te laten op een forum volg ik niet echt...
Misschien omdat niet iedereen hetzelfde als jij denkt, en dus daar behoefte aan heeft?
Je kan het ook gewoon lezen en negeren in plaats van je negatieve kritiek op zo iets moois te spuien.... Just my 2 cents...
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:33 uur
Als ik hier een update zie betekent dat in 99% van de gevallen dat er iemand overleden is en check ik snel dit topic. Als jan en alleman hier ook nog eens herdacht gaat worden hebben we elke dag een dozijn posts en sneeuwen de recente sterfgevallen volledig onder. Ik heb in elk geval geen zin om allerhande posts over bijvoorbeeld de goudvis van je favoriete jazzdrummer die 6 jaar geleden tragisch om het leven gekomen is door te moeten worstelen op zoek naar echt nieuws van het sterffront.
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:35 uur
lennon schreef:
Hmm ...
Daar lijk je toch vooral zelf last van te hebben. Terwijl met Kerst juist het leven gevierd dient te worden.
is er verder nog iemand dood ?
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:37 uur
Ik was ook bezig iets in die richting te typen.... wellicht een idee dit topic te gebruiken:
Muziek >> Algemeen >> Vandaag ... jaar geleden!
Muziek >> Algemeen >> Vandaag ... jaar geleden!
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:46 uur
Of de desbetreffende artiestenpagina's zoals ook vaak gebeurd.
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:14 uur
Ok ok.. punt is duidelijk, ik zal hier niet meer posten als iemand langer dan 1 dag geleden is overleden.
Blijf het wel raar vinden, want dit topic heet R.I.P. en niet wie is er recentelijk gestorven, maar goed..
't is en blijft toch een graf topic
Echt waar? Omdat ik de sterfdag van een van de grootste in het licht zet? Ik zie dat toch anders....Lijkt me niks negatiefs aan, sterker nog, ik vind het positief dat iemand na 20 jaar nog hoog in het vaandel staat bij velen.
Blijf het wel raar vinden, want dit topic heet R.I.P. en niet wie is er recentelijk gestorven, maar goed..
't is en blijft toch een graf topic

dix schreef:
Hmm ...
Daar lijk je toch vooral zelf last van te hebben. Terwijl met Kerst juist het leven gevierd dient te worden.
Hmm ...
Echt waar? Omdat ik de sterfdag van een van de grootste in het licht zet? Ik zie dat toch anders....Lijkt me niks negatiefs aan, sterker nog, ik vind het positief dat iemand na 20 jaar nog hoog in het vaandel staat bij velen.
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:28 uur
Vind ik ook wel hoor, alleen werkt het hier verwarrend.
Zelf houd ik me nooit zo met sterfdagen van artiesten bezig, tenzij ik er toevallig aan denk.
Zelf houd ik me nooit zo met sterfdagen van artiesten bezig, tenzij ik er toevallig aan denk.
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:33 uur
herman schreef:
Ik in het algemeen ook niet, maar Freddie Mercury is toch wel een speciaal geval welke mij in ieder geval nog steeds raakt.
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:43 uur
Tja, ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen, maar zo heeft iedereen speciale gevallen....
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:44 uur
Zie het als een eerbetoon voor een groot zanger (in dit geval Freddie Mercury) maar ik heb er aan meegedaan en ik "schrik" ook continu als het R.I.P.topic een update heeft. Kan beide stellingen wel begrijpen. Maar ik heb op TV weer "genoten" van de aandacht voor FM!
0
geplaatst: 28 november 2011, 16:58 uur
sheep67 schreef:
ik "schrik" ook continu als het R.I.P.topic een update heeft.
Ik ook, zeker nu het erg slecht schijnt te gaan met George Michael.ik "schrik" ook continu als het R.I.P.topic een update heeft.
0
Rizz
geplaatst: 5 december 2011, 02:15 uur
R.I.P. Hubert Sumlin. (November 16, 1931 – December 4, 2011)
Mede bekend door zijn gitaarwerk op 'The Rockin' Chair Album' van Howlin' Wolf.

Mede bekend door zijn gitaarwerk op 'The Rockin' Chair Album' van Howlin' Wolf.

0
geplaatst: 5 december 2011, 02:19 uur
Rust in vrede Hubert Sumlin en bedankt voor wat u voor de gitaarmuziek heeft mogen betekenen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 december 2011, 12:16 uur
R.I.P.
Heb er respect voor dat hij in zijn toestand nog op het podium stond. Speelde vroeger natuurlijk bij Howlin' Wolf, maar hij was ook aanwezig op Claptons Crossroads. Had 'ie beter niet kunnen doen, want het klonk en sloeg (elke keer) écht helemaal nergens naar/op.
Ken z'n jonge jaren niet goed genoeg (ook al houd ik van Howlin' Wolf) om te kunnen beoordelen of z'n spel toen beter was.
Heb er respect voor dat hij in zijn toestand nog op het podium stond. Speelde vroeger natuurlijk bij Howlin' Wolf, maar hij was ook aanwezig op Claptons Crossroads. Had 'ie beter niet kunnen doen, want het klonk en sloeg (elke keer) écht helemaal nergens naar/op.
Ken z'n jonge jaren niet goed genoeg (ook al houd ik van Howlin' Wolf) om te kunnen beoordelen of z'n spel toen beter was.
0
geplaatst: 7 december 2011, 11:10 uur
0
geplaatst: 7 december 2011, 11:45 uur
Dobie Gray R.I.P.
Singer-songwriter, voornamelijk bekend door de hit 'Drift away' uit 1973, wat een fantastisch nummer is. Grote hit in de VS, bij ons wat minder bekend, gecovered door o.a. de Rolling Stones en Rod Stewart. Hij werd 71 jaar:
Dobie Gray dies
Singer-songwriter, voornamelijk bekend door de hit 'Drift away' uit 1973, wat een fantastisch nummer is. Grote hit in de VS, bij ons wat minder bekend, gecovered door o.a. de Rolling Stones en Rod Stewart. Hij werd 71 jaar:
Dobie Gray dies
0
geplaatst: 7 december 2011, 12:17 uur
Rust in vrede Dobie Gray.
(Magere Hein is wel erg hard aan het werk de laatste tijd.
)
(Magere Hein is wel erg hard aan het werk de laatste tijd.
)
0
geplaatst: 7 december 2011, 22:29 uur
Dobie Gray was - bij mijn weten - de enige zwarte country zanger. Of zie ik iemand over het hoofd?
0
geplaatst: 7 december 2011, 22:47 uur
Bombong schreef:
Dobie Gray was - bij mijn weten - de enige zwarte country zanger. Of zie ik iemand over het hoofd?
Dobie Gray was niet een "echte" country zanger, de enige zwarte country zanger is Charley Pride.
0
geplaatst: 7 december 2011, 23:05 uur
Bombong schreef:
Wat dacht je van Lionel Richie en zijn aankomende album (vol country-duetten) Tuskegee ?
Of is Richie niet zwart genoeg ?

0
geplaatst: 9 december 2011, 18:06 uur
R.I.P. Alan Styles
Sad to report that Alan Styles passed away yesterday in a US hospital, aged 75, after suffering from pneumonia. Alan was one of Pink Floyd's main road managers for many years, and is the subject of Alan's Psychedelic Breakfast on the Floyd's album Atom Heart Mother, where he can be heard describing his breakfast experience.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.