Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2012, 02:35 uur
Ze kwam dit weekend al niet zo positief in beeld:
Whitney Houston emerges from a nightclub looking worse for wear | Mail Online - dailymail.co.uk
Whitney Houston emerges from a nightclub looking worse for wear | Mail Online - dailymail.co.uk
0
geplaatst: 12 februari 2012, 02:36 uur
En ze scheen ook al helemaal blut te zijn:
'Whitney Houston is volledig blut' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
'Whitney Houston is volledig blut' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 12 februari 2012, 02:48 uur
0
geplaatst: 12 februari 2012, 04:25 uur
Laatste wat ik van Whitney had gezien was een optreden waarbij ze werd uitgefloten, omdat ze wel een heel valse versie van I Will Always Love You ten gehore bracht. Het ging duidelijk al langer niet goed met haar, maar wist niet dat het zo slecht met haar ging. Treurig.
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 04:44 uur
Whitney Houston heb ik een tijd geleden nog gezien bij Oprah. Ondanks de make-up, zag ze er geleefd uit. Wat zou Bobby Brown hierover zeggen.
Hoe dan ook:
R.I.P.
Hoe dan ook:
R.I.P.
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 februari 2012, 05:01 uur
Nogal triest dat iedereen Bobby Brown nu de schuld geeft van haar overlijden. Zij maakte tenslotte nog altijd zelf de keuze om drugs te gebruiken, en er zijn genoeg artiesten die wel succesvol zijn afgekickt.
Het ging al jaren niet goed met deze vrouw en dat is meer te wijten aan haar tanende carriere en excessief gebruik van verdovende middelen dan aan Bobby Brown. Haar dood is geen verrassing.
Het ging al jaren niet goed met deze vrouw en dat is meer te wijten aan haar tanende carriere en excessief gebruik van verdovende middelen dan aan Bobby Brown. Haar dood is geen verrassing.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 07:43 uur
R.I.P. Whitney Houston.
Vrees dat we wederom een groot artiest hebben verloren door het gebruik van verdovende middelen. Vind heel triest.
Vrees dat we wederom een groot artiest hebben verloren door het gebruik van verdovende middelen. Vind heel triest.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 februari 2012, 08:20 uur
Ik lees het net op Teletekst, ik schrik me wild. Tjongejonge, kon haar vooral in het begin van haar carriere toch best waarderen. 48 nog maar, de oorzaak is nog niet bekend lees ik, maar het zal ongetwijfeld met haar levensstijl te maken hebben gehad. Vreemd toch dat het zo ver kan komen elke keer. Triest, triest.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 08:50 uur
0
geplaatst: 12 februari 2012, 08:53 uur
Love is a contact sport. Dat is iets wat zij zeker aan den lijve heeft ondervonden in haar (kortstondig) leven en kan daar ook niet los van worden gezien. Ik kan mij haar eerste optreden op de nederlandse televisie nog goed herinneren. Zij was te gast in Toppop. Zij was zeer slank, zij was zeer zelfverzekerd, zij is in aanraking gekomen met andere zaken die zij niet nodig had. Haar repertoire was het mijne niet, maar ik kon mij er bij haar nooit aan storen. Onvermijdelijk is zij geworden met haar "i Will always love you" en gezien de berichtgeving van de laatste jaren is ook, hoewel altijd onverwacht, haar overlijden onvermijdelijk. Erg verdrietig.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 09:00 uur
Ik ben nooit een groot fan van haar geweest. Maar dit is diep triest. Nu maar hopen dat ze niet is overleden aan wat ik vermoed......
0
geplaatst: 12 februari 2012, 09:16 uur
R.I.P. Whitney Houston, een belangrijke naam uit de jaren '80 en '90, muziekgeschiedenis geschreven...
0
geplaatst: 12 februari 2012, 09:24 uur
Dat ze de rust heeft gevonden, waar ze al een hele poos naar op zoek was.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 10:20 uur
Ik herinner me nog dat Whitney Houston begin jaren '80 voordat ze bekend werd in al haar onzekerheid gewoon bij het NCRV programma PopsjopTV met Jaap de Groot live in de studio kwam optreden. Zelfs nog een tweede keer wegens groot succes. Wie kon toen vermoeden dat ze later zo groot zou worden?
0
geplaatst: 12 februari 2012, 10:38 uur
Dat was wel even slikken toen ik dit hoorde, wat erg... Heb absoluut niks met haar muziek maar een groot talent was ze wel destijds. Zo zonde hoe het zo'n artiest kan vergaan.
R.I.P. mevrouw Houston
R.I.P. mevrouw Houston
0
geplaatst: 12 februari 2012, 10:41 uur
RIP Whitney Houston 
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat ze aan de drugs zat, had ik haar nooit voor aangezien. Maargoed ik volgde het ook niet.

Ik wist eigenlijk helemaal niet dat ze aan de drugs zat, had ik haar nooit voor aangezien. Maargoed ik volgde het ook niet.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 11:07 uur
48 ... dan ben je maar net over de helft. Mooi zonde 
RIP, en voor m'n eigen rust laat ik de radio de komende week maar uit.

RIP, en voor m'n eigen rust laat ik de radio de komende week maar uit.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 11:30 uur
0
geplaatst: 12 februari 2012, 11:33 uur
Haar opkomst duurde een jaar of tien, haar ondergang een jaar of twintig. Zonde dat ze niet met beide benen op de grond bleef (en een andere man trouwde). En ze laat een dochter van een jaar of 18 (denk ik) en een moeder achter.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 11:33 uur
Nooit echt verdiept in Whitney, maar haar dood is tragisch. R.I.P.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 12:34 uur
R.I.P. Whitney Houston.
Ook nog maar 48. Wat is dat toch de laatste tijd, het lijkt wel of ze bij bosjes omvallen.
Whitney Houston kwam je niet omheen in de late jaren tachtig en negentig. Heb nog een paar elpees van haar. Erg goede stem zonder meer. Begin jaren 90 ook een keer live gezien in het MECC. Een magisch concert.
Helaas ging het al meer dan 10 jaar slecht met haar, met nu helaas de ultieme afloop..
Ook nog maar 48. Wat is dat toch de laatste tijd, het lijkt wel of ze bij bosjes omvallen.
Whitney Houston kwam je niet omheen in de late jaren tachtig en negentig. Heb nog een paar elpees van haar. Erg goede stem zonder meer. Begin jaren 90 ook een keer live gezien in het MECC. Een magisch concert.
Helaas ging het al meer dan 10 jaar slecht met haar, met nu helaas de ultieme afloop..
0
geplaatst: 12 februari 2012, 12:37 uur
R.I.P. Whitney Houston
Niet mijn muziek, maar niet minder tragisch.
Niet mijn muziek, maar niet minder tragisch.

0
geplaatst: 12 februari 2012, 13:33 uur
R.I.P. Whitney Houston. Ben niet echt een fan, maar bij deze mijn respect.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.