Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2007, 12:19 uur
Ach. Wat sneu.
De Spinners, volgens mij toch een best grote band in die tijd.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 07:28 uur
Zanger Frankie Laine (93) overleden
De Amerikaanse zanger Frankie Laine is overleden. In Nederland is hij vooral bekend van het nummer 'Rawhide', uit de gelijknamige televisieserie.
Frankie Laine was in Amerika al in de jaren veertig succesvol. Hij zong niet alleen country, maar ook andere stijlen. Hij experimenteerde met zwarte muziek en was daarin een wegbereider voor latere artiesten als Elvis Presley en Frank Sinatra.
In Europa scoorde hij ook met nummers als 'I Believe' en de titelmelodie van de film 'Blazing Saddles'. Zijn laatste album nam hij op in 2003.Franke Laine is 93 jaar geworden.

De Amerikaanse zanger Frankie Laine is overleden. In Nederland is hij vooral bekend van het nummer 'Rawhide', uit de gelijknamige televisieserie.
Frankie Laine was in Amerika al in de jaren veertig succesvol. Hij zong niet alleen country, maar ook andere stijlen. Hij experimenteerde met zwarte muziek en was daarin een wegbereider voor latere artiesten als Elvis Presley en Frank Sinatra.
In Europa scoorde hij ook met nummers als 'I Believe' en de titelmelodie van de film 'Blazing Saddles'. Zijn laatste album nam hij op in 2003.Franke Laine is 93 jaar geworden.

0
geplaatst: 7 februari 2007, 15:24 uur
Frankie Lane had ook een hit met het titelnummer uit 'High Noon', "Do Not For Sake Me, Oh My Darling".
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:26 uur
Dat hij nog een plaat opnam toen hij in de 80 was...
Volgens mij wel eens op zo'n lifetime reclame voorbij zien komen.
Volgens mij wel eens op zo'n lifetime reclame voorbij zien komen.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 00:45 uur
Niet muzikaal, maar wel opzienbarend: Anna Nicole Smith overleden
0
geplaatst: 9 februari 2007, 00:49 uur
Wel schrikken.
Net moeder, dan haar zoon dood nu zelf.
Dit zal in Amerika wel weer een complot theorie worden.
Net moeder, dan haar zoon dood nu zelf.
Dit zal in Amerika wel weer een complot theorie worden.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 08:47 uur
Heeft waarschijnlijk in beide gevallen met drugs te maken...
Wel zielig hoor, laat ze ook nog haar 6 maanden oude dochtertje achter.
Is niet eens zeker wie de vader is en wie dus voor haar moet zorgen... Wat een drama allemaal.
Wel zielig hoor, laat ze ook nog haar 6 maanden oude dochtertje achter.
Is niet eens zeker wie de vader is en wie dus voor haar moet zorgen... Wat een drama allemaal.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 09:36 uur

Ze had idd een overdodis aan drugs genomen.
Net zoals haar zoon september vorig jaar..
RIP Anna Nicole Smith.
39 jaar veelste jong..
0
geplaatst: 9 februari 2007, 11:41 uur
Ze laat natuurlijk wel The Naked Gun 33 1/3 achter. Dat is ook wat.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 19:44 uur
Yep, haar 'optredens' als playmate zal menig toenmalig puber nog vaak rode koontjes bezorgen.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 00:11 uur
wat heeft ze in vredesnaam hier te zoeken, en wat had ze te bieden behalve 2x2 implantaten en liters botox???
0
geplaatst: 11 februari 2007, 13:32 uur
Oldfart schreef:
wat heeft ze in vredesnaam hier te zoeken, en wat had ze te bieden behalve 2x2 implantaten en liters botox???
Dat het ook een mens is, en dat er mensen zullen zijn die haar gaan missen...beetje lullige opmerking Oldfart

0
geplaatst: 11 februari 2007, 14:22 uur
bonothecat schreef:
Dat het ook een mens is, en dat er mensen zullen zijn die haar gaan missen...beetje lullige opmerking Oldfart
(quote)

Daar heb ik niets aan toe te voegen.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 15:06 uur
Ik kan de reactie van Oldfart wel enigszins begrijpen. Hoe triest haar overlijden ook is, dit is wel een muziekforum. Ik zou willen pleiten dit topic te gebruiken voor mensen die iets binnen de muziekscene betekenden (of nog steeds betekenen).
0
geplaatst: 11 februari 2007, 15:09 uur
Ik ook wel, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als er zo heel af en toe eens een uitzondering wordt gemaakt. Daar stoor ik mij dus totaal niet aan, muziekforum of niet...
0
geplaatst: 11 februari 2007, 15:09 uur
J.Bell schreef:
Ik ook wel, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als er zo heel af en toe eens een uitzondering wordt gemaakt. Daar stoor ik mij dus totaal niet aan, muziekforum of niet...
Bovendien ontsnapte mij nog wel eens een liedje als ik haar zag

0
Sheplays
geplaatst: 11 februari 2007, 15:14 uur
lebowski schreef:
(quote)

Mij ook: Money makes the world go round....
0
geplaatst: 11 februari 2007, 15:16 uur
andré schreef:
Ik kan de reactie van Oldfart wel enigszins begrijpen. Hoe triest haar overlijden ook is, dit is wel een muziekforum. Ik zou willen pleiten dit topic te gebruiken voor mensen die iets binnen de muziekscene betekenden (of nog steeds betekenen).
Het gaat ook niet zozeer over het eerste deel van zijn opmerking, alswel over het tweede deel. Als iemand sterft, hoef je daar niet van die domme opmerkingen over te maken.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 15:21 uur
lebowski schreef:
(quote)

Ach Jah...
0
geplaatst: 12 februari 2007, 05:47 uur
en waaraan is ze overleden? Moet ik daar ook al respect voor hebben? No way !! Maar genoeg woorden vuil gemaakt....
0
geplaatst: 12 februari 2007, 07:54 uur
Oldfart schreef:
en waaraan is ze overleden? Moet ik daar ook al respect voor hebben? No way !! Maar genoeg woorden vuil gemaakt....
Ik heb hier iemand gevonden die erg dom redeneert.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 08:22 uur
Oldfart is niet de enige helaas. In het verleden zijn anderen ook erg onbeholpen omgegaan met dit soort mededelingen. Niet druk om maken bono; schouders ophalen en er het jouwe van denken.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 09:03 uur
lebowski schreef:
(quote)

0
geplaatst: 12 februari 2007, 09:49 uur
Oldfart schreef:
je hoeft er geen respect voor te hebben maar ik denk ook dat het dan niet nodig is om zo bot te doen, het gaat wel om iemand die overleden is, ongeacht of diegene iets met muziek te maken heeft of welke doodsoorzaak....
als mensen de behoefte hebben om er wel iets over te zeggen ondanks dat ze niks met muziek te maken had dan kan ik me daar eerlijk gezegd niet druk om maken...en dat jij de behoefte hebt om je daar wél over op te winden en een andere mening te ventileren, ook prima, maar misschien kan t allemaal iets....tja...iets aardiger ofzo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.