Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2012, 21:19 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Adam Yauch ( Beasty Boys) RIP:
Las net het trieste bericht dat Adam Yauch van de Beasty Boys is overleden ten gevolge van kanker..heel jammer...en dat op toch wel jonge leeftijd 47j..
Las net het trieste bericht dat Adam Yauch van de Beasty Boys is overleden ten gevolge van kanker..heel jammer...en dat op toch wel jonge leeftijd 47j..
0
geplaatst: 4 mei 2012, 21:52 uur
R.I.P. Adam Yauch a.k.a. MCA
Een van de helden uit de gouden periode van hip-hop overlijdt op veel te jonge leeftijd. Damn!
Een van de helden uit de gouden periode van hip-hop overlijdt op veel te jonge leeftijd. Damn!
0
geplaatst: 4 mei 2012, 22:26 uur
R.I.P. Adam Yauch, dat was even schrikken toen ik het op teletekst zag...
0
geplaatst: 4 mei 2012, 22:58 uur
Ill Communication gaat zo hard knallen in de auto direct!! RIP Funky boss
0
geplaatst: 4 mei 2012, 23:02 uur
Ik las het net elders over Yauch....einde Beastie boys idd, wederom die fantastische ziekte die zoveel mensen fataal wordt. 
Ik heb hun debuut op vinyl.....de tijd dat ze met een bier-spuitende mega-penis op het podium stonden. Daarna nooit meer een album gekocht eigenlijk. Een band waarvan ik de greatest hits moet halen, want ze hebben zeker een paar briljante singles sowieso gemaakt nog. En album the mix up moet ik gewoon nog halen, wat een geweldig lekker instrumentaal album is dat, verrassend en verrassend goed.

Ik heb hun debuut op vinyl.....de tijd dat ze met een bier-spuitende mega-penis op het podium stonden. Daarna nooit meer een album gekocht eigenlijk. Een band waarvan ik de greatest hits moet halen, want ze hebben zeker een paar briljante singles sowieso gemaakt nog. En album the mix up moet ik gewoon nog halen, wat een geweldig lekker instrumentaal album is dat, verrassend en verrassend goed.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 23:50 uur
Jeetje, schrik me rot, lees nu pas dat Adam Yauch is overleden 
R.I.P. MCA

R.I.P. MCA
0
geplaatst: 4 mei 2012, 23:56 uur
R.I.P. MCA. Niet echt een fan, maar wel veels te jong natuurlijk.
0
geplaatst: 5 mei 2012, 00:12 uur
'I'm walking through time
Deluded as the next guy
Pretending and hoping to find
That distant peace of mind'
Ik weet het ook niet, maar dat er een speciaal plekje in de hemel is gereserveerd voor MCA als er zoiets bestaat, lijkt me toch wel een zekerheidje.
RIP
Deluded as the next guy
Pretending and hoping to find
That distant peace of mind'
Ik weet het ook niet, maar dat er een speciaal plekje in de hemel is gereserveerd voor MCA als er zoiets bestaat, lijkt me toch wel een zekerheidje.
RIP
0
geplaatst: 5 mei 2012, 03:19 uur
Bakema NL schreef:
. En album the mix up moet ik gewoon nog halen, wat een geweldig lekker instrumentaal album is dat, verrassend en verrassend goed.
. En album the mix up moet ik gewoon nog halen, wat een geweldig lekker instrumentaal album is dat, verrassend en verrassend goed.
Moet je idd zeker doen! heb hem gekocht toen ie uitkwam en het is een heerlijke instrumentale plaat!
0
geplaatst: 5 mei 2012, 13:22 uur
Ik vond dit wel een mooie obituary van stadsgenoot Sacha Frere Jones:
Postscript: Adam Yauch : The New Yorker - newyorker.com
Postscript: Adam Yauch : The New Yorker - newyorker.com
0
geplaatst: 5 mei 2012, 15:51 uur
R.I.P. Adam Yauch 
Beastie Boys was toch mijn eerste kennismaking met Hip-Hop en het laatste album was ook erg goed...

Beastie Boys was toch mijn eerste kennismaking met Hip-Hop en het laatste album was ook erg goed...
0
geplaatst: 6 mei 2012, 12:26 uur
Tien week na mijn vader door kanker is overleden, ks er weer een held aan die schijtziekte overleden. Rust in vrede MCA, say hello to daddy.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 15:06 uur
....soms heb je gewoon geen zin om dit topic te openen, want je weet maar nooit wie er nu weer is overleden.
Nu is het Yauch...
R.I.P. Adam
Nu is het Yauch...

R.I.P. Adam
0
beaster1256
geplaatst: 7 mei 2012, 17:09 uur
michael burks zou ook gestorven zijn , een paar dagen geleden nog op een blues festival , ik begrijp er niks meer van , rest in peace michael !
0
geplaatst: 9 mei 2012, 17:25 uur
Als ik dit topic open krijg ik een advertentie van een uitvaartverzekering te zien.
Is dit humor????
Is dit humor????

0
geplaatst: 9 mei 2012, 18:18 uur
wilbur schreef:
Als ik dit topic open krijg ik een advertentie van een uitvaartverzekering te zien.
Is dit humor????
Is dit humor????
Ik krijg er 1 van All-in Crematie...
Ophalen en cremeren zonder extra's. Vervoer/kist/crematie all-in € 1250
Toch fijn om te weten dat het zo goedkoop kan, want dan zet ik meteen mijn uitvaartverzekering stop.
Nemen de nabestaanden maar gewoon hun eigen cake mee

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 mei 2012, 18:26 uur
wilbur schreef:
Is dit humor????
Is dit humor????
Helaas niet. Dit is de moderne tijd waarin alles wat jij leest/doet doorgespeeld kan worden aan derden. Bye bye privacy.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 mei 2012, 19:03 uur
Idem hier, maar over naar wat telt: RIP Adam Yauch. Nauwelijks 47 jaar en weeral die K-ziekte.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 13:48 uur
Bassist Donald 'Duck' Dunn is overleden. Hij is 70 geworden
Een monument is heengegaan........
R.I.P. mr. Dunn.
Een monument is heengegaan........
R.I.P. mr. Dunn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.