Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2012, 11:30 uur
GrafGantz schreef:
Ik zal vast de enige zijn die hier een beetje weemoedig van wordt, maar het zij zo:
NOS Nieuws - Aase Rasmussen overleden
"Raad een Lied of Niet" behoort tot de vroegste muziekherinneringen van kleine Graf. Fascinerend kneuterige radio, inclusief hond. En dat charmante Deense accent vergeet ik de rest van m'n leven niet meer...
Ik zal vast de enige zijn die hier een beetje weemoedig van wordt, maar het zij zo:
(quote)
NOS Nieuws - Aase Rasmussen overleden
"Raad een Lied of Niet" behoort tot de vroegste muziekherinneringen van kleine Graf. Fascinerend kneuterige radio, inclusief hond. En dat charmante Deense accent vergeet ik de rest van m'n leven niet meer...
Hoorde het gisteravond en moest meteen denken aan Snip & Snap waar zij een soort van sidekick was. Fameus komisch duo was dat; a propos komische duo's - dat lijkt een uitstervende soort te zijn: Johhny & Rijk, Mounties, Snip & Snap; teken des tijds dat humor brengen een solo-activiteit is geworden?
0
geplaatst: 26 april 2012, 12:11 uur
Bram & Freek.
Ik geloof dat je inderdaad met de stelling "duo is solo geworden" wel gelijk hebt.
R.I.P. mevrouw Rasmussen.
Mij staat het radioprogramma "Raad een Lied of Niet" helaas nog ook heel goed voor de geest, vooral omdat ik meestal niet wist hoe snel ik het weer uit moest zetten.
Maar zeer populair bij oudere mensen....
Ik geloof dat je inderdaad met de stelling "duo is solo geworden" wel gelijk hebt.
R.I.P. mevrouw Rasmussen.
Mij staat het radioprogramma "Raad een Lied of Niet" helaas nog ook heel goed voor de geest, vooral omdat ik meestal niet wist hoe snel ik het weer uit moest zetten.
Maar zeer populair bij oudere mensen....
0
geplaatst: 26 april 2012, 13:52 uur
Mjuman schreef:
a propos komische duo's - dat lijkt een uitstervende soort te zijn: Johhny & Rijk, Mounties, Snip & Snap; teken des tijds dat humor brengen een solo-activiteit is geworden?
a propos komische duo's - dat lijkt een uitstervende soort te zijn: Johhny & Rijk, Mounties, Snip & Snap; teken des tijds dat humor brengen een solo-activiteit is geworden?
Mike & Thomas

0
geplaatst: 26 april 2012, 16:47 uur
Saxofonist van The Killers (33) dood - muziek - VK - volkskrant.nl
Veel te jong, maar mag hij nu de rust vinden die hij in het aardse leven niet vond.
Veel te jong, maar mag hij nu de rust vinden die hij in het aardse leven niet vond.
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:24 uur
altijd effe slikken als blijkt dat niet iedereen zo'n fijn leventje heeft als ik...
0
geplaatst: 4 mei 2012, 13:35 uur
Lloyd Brevett (80) mede-oprichter van The Skatalites overleden.
R.I.P. Mr. Brevett
R.I.P. Mr. Brevett
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:02 uur
R.I.P. Adam Yauch 
47 jaar geworden, gestorven aan de gevolgen van kanker.

47 jaar geworden, gestorven aan de gevolgen van kanker.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:15 uur
Dat klopt ja. Ik had het ook niet zien aankomen, de laatste keer dat ik nieuws vernam omtrent zijn ziekte (ergens vorig jaar is dat geweest) was het bericht dat hij aan de beterende hand was. En nu dan dit.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:36 uur
R.I.P. Adam Yauch
Ik was toen heel erg blij dat de nieuwe van The Beastie Boys er toch kwam en dit had ik sowieso niet verwacht. Blijkbaar is kanker toch een verraderlijke ziekte en was die periode van toen hij aan de betere hand was de stilte voor de storm.
Ik was toen heel erg blij dat de nieuwe van The Beastie Boys er toch kwam en dit had ik sowieso niet verwacht. Blijkbaar is kanker toch een verraderlijke ziekte en was die periode van toen hij aan de betere hand was de stilte voor de storm.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:48 uur
Rust in vrede Adam Yauch. Opnieuw een artiest veel te jong van ons heen gegaan.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 20:24 uur
Alweer een overlijden van een legende in de hiphopwereld 
RIP Adam MCA Yauch
dat word een weekendje Beastie Boys schijven draaien als gepast afscheid...

RIP Adam MCA Yauch
dat word een weekendje Beastie Boys schijven draaien als gepast afscheid...

0
geplaatst: 4 mei 2012, 21:16 uur
R.I.P. MCA
Godverdomme, na Levon Helm alweer een kleine persoonlijke muzikale held naar de eeuwige jachtvelden door deze verschrikkelijke ziekte.
47 jaar is natuurlijk veel te jong !!!
Ik had inderdaad ook het idee dat het allemaal wel wat meeviel en dat hij aan de beterende hand was, maar helaas...
Zal vrees ik ook wel het einde van de Beastie Boys betekenen, want zonder 1 van de mannen is het eigenlijk geen Beastie Boys meer...
Bedankt voor alle mooie muziek en teksten
Godverdomme, na Levon Helm alweer een kleine persoonlijke muzikale held naar de eeuwige jachtvelden door deze verschrikkelijke ziekte.
47 jaar is natuurlijk veel te jong !!!
Ik had inderdaad ook het idee dat het allemaal wel wat meeviel en dat hij aan de beterende hand was, maar helaas...

Zal vrees ik ook wel het einde van de Beastie Boys betekenen, want zonder 1 van de mannen is het eigenlijk geen Beastie Boys meer...
Bedankt voor alle mooie muziek en teksten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.