Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2012, 09:18 uur
Op 9 juli is Dennis Flemion overleden, bekend van The Frogs en ook van Smashing Pumpkins, waarin hij een tijdje (1996-1997) keyboards speelde. Hij is verdronken.
Vooral The Frogs vallen bij mij in de smaak. Een van de weinige bands die muziek en humor met elkaar konden verzoenen.
Vooral The Frogs vallen bij mij in de smaak. Een van de weinige bands die muziek en humor met elkaar konden verzoenen.
0
geplaatst: 11 juli 2012, 00:09 uur
Bedoel het niet oneerbiedig, maar kon een kleine grimlach amper onderdrukken toen ik las dat een Frog verdronken was...sorry 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 juli 2012, 10:47 uur
Schaam je, Jan. Nu heb je mij ook aan het lachen gemaakt. 

0
Misterfool
geplaatst: 15 juli 2012, 12:40 uur
Heb nog een gedicht van hem moeten bespreken bij nederlands in de 6de.
0
geplaatst: 15 juli 2012, 12:43 uur
Rust in vrede Rutger Kopland en bedankt voor de leuke gedichten.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 19:20 uur
R.I.P. Jon Lord
Jon Lord 1941-2012 | News | Classic Rock - classicrockmagazine.com
Alvleesklierkanker. Hij was al enige tijd ziek en heeft de strijd nu dus verloren.
Dit raakt me écht diep. Deep Purple is altijd een van mijn favoriete hardrockbands geweest en Jon Lord was de enige die de band vrijwel altijd trouw is gebleven. Naast een vreselijk goede muzikant leek het me ook een op-en-top Engelse gentleman - althans op basis van wat ik uit interviews meen te mogen constateren.
Dat hij moge rusten in vrede.
Jon Lord 1941-2012 | News | Classic Rock - classicrockmagazine.com
Alvleesklierkanker. Hij was al enige tijd ziek en heeft de strijd nu dus verloren.
Dit raakt me écht diep. Deep Purple is altijd een van mijn favoriete hardrockbands geweest en Jon Lord was de enige die de band vrijwel altijd trouw is gebleven. Naast een vreselijk goede muzikant leek het me ook een op-en-top Engelse gentleman - althans op basis van wat ik uit interviews meen te mogen constateren.
Dat hij moge rusten in vrede.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 19:22 uur
Damn.............. sprakeloos. 
Wist al dat hij chemo onderging maar de berichten waren daarna positief........... R.I.P. Maestro..........

Wist al dat hij chemo onderging maar de berichten waren daarna positief........... R.I.P. Maestro..........
0
geplaatst: 16 juli 2012, 19:38 uur
R.I.P. Jon Lord 
Een absolute held. Ter nagedachtenis zal Made In Japan vanavond uit de boxen schallen.

Een absolute held. Ter nagedachtenis zal Made In Japan vanavond uit de boxen schallen.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 19:53 uur
Rust in vrede Jon Lord en bedankt voor het fijne album Sarabande wat nog steeds een heerlijke plaat is.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 20:31 uur
Al héél lang ernstig ziek, maar toch onverwachts. R.I.P. John Lord.
0
Zephyr
geplaatst: 16 juli 2012, 20:43 uur
Holy **** , verschrikkelijk om dit te moeten lezen .... Hij was inderdaad al een tijd ziek, maar toch .....
R.I.V. Jon Lord
Straks maar eens Highway Star van MiJ; met die magistrale solo van hem !
R.I.V. Jon Lord
Straks maar eens Highway Star van MiJ; met die magistrale solo van hem !
0
geplaatst: 16 juli 2012, 21:27 uur
R.I.P. Jon Lord
ik moet me schamen want ik wist geen eens dat hij kanker had.. en dat noemt zich een Deep Purple fan.
Zeer geschokt bij dit nieuws..
ik moet me schamen want ik wist geen eens dat hij kanker had.. en dat noemt zich een Deep Purple fan.Zeer geschokt bij dit nieuws..
0
geplaatst: 16 juli 2012, 21:38 uur
Niet mijn muziek, wel wereldnieuws.
Voor een ieder die het aangaat, gecondoleerd.
Voor een ieder die het aangaat, gecondoleerd.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 21:54 uur
Zo, dat is weer even schrikken.
Alweer een rocklegende die ons is ontvallen.
R.I.P., Jon Lord.
Alweer een rocklegende die ons is ontvallen.
R.I.P., Jon Lord.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 22:31 uur
Ik heb eigenlijk nooit echt interesse getoond in Deep Purple, maar ik weet wel dat dit een groot verlies is. R.I.P. Jon Lord.
0
geplaatst: 16 juli 2012, 23:37 uur
Ook voor de solo-haters: YouTube - Deep Purple - You Fool No One (Live at California Jam 74') HD. Dit is toch geweldig!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.