MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
bluesman Robert Cage (1937-2012) R.I.P.

PriestMaiden
R.I.P. Jon Lord.

Geoff Hughes
NOS Nieuws - Geoffrey 'Onslow' Hughes overleden
Vooral bekend als acteur (Coronation Street, en Onslow in Keeping Up Appearances), presenteerde hij geregeld (en was hij altijd aanwezig op) het Cropredy Festival van Fairport Convention ... waar hij doubleerde als barman, heb geregeld een pint van hem gekocht.
Maar velen hier zullen hem toch in elk geval gehoord hebben - als De Stem van Paul McCartney in de film Yellow Submarine.

R.I.P. Robert Cage, en van het overlijden van Geoffrey Hughes was ik ook wel even stil.

Geoffrey Hughes dood?

R.I.P. Onslow.

R.I.P. Geoffrey Hughes

Sir Spamalot (crew)
Niet echt een muzikant, maar Gore Vidal RIP.

2 maanden geleden nog live gezien op Primavera. Was hartstikke leuk

Ik zet zo maar eens een plaatje van ze op.

RIP Tony Sly (No Use for a Name) Too young too soon...

In Memoriam: Tony Sly - News: Fat Wreck Chords - s3.fatwreck.com

freakey schreef:
RIP Tony Sly (No Use for a Name) Too young too soon...

That's a shame...

Heb vroeger als kleine skater veelvuldig hun muziek gedraaid, met name de EP The Daily Grind.

(afbeelding)

Paar weken geleden nog alle cd's die ik van ze in de kast heb achter elkaar beluisterd..... ga ik straks nog maar eens doen... in ieder geval 1tje....

freakey schreef:
Paar weken geleden nog alle cd's die ik van ze in de kast heb achter elkaar beluisterd..... ga ik straks nog maar eens doen... in ieder geval 1tje....

Bij deze...

Ik zag het ook al.. R.I.P. Tony Sly

Wat een schok. Leche Con Carne heeft me door mijn diensttijd heen gesleept.

R.I.P. Tony Sly

Iemand opnieuw veel te jong van ons heen gegaan. Rust in vrede Jason Noble.

Dat fuckin' meen je niet. Hij speelde in zo'n beetje alles wat ik in de jaren '90 (en nog) helemaal fantastisch vind. Heb hem meermalen live mogen aanschouwen, een bescheiden en meesterlijk muzikant. Ik wist niet dat hij ziek was....
Nu maar hard Rodan's en Shipping New's Meesterwerken Rusty en Save Everything draaien. Als tribute.

R.I.P. Jason Noble

Bob Birch

Elton John's longtime bassist Bob Birch has died after an apparent suicide, according to TMZ. He was 56 years old.

Rust in vrede Bob Birch.

R.I.P. Bob Birch

R.I.P. Bob Birch

Robert Hughes is ook al een tijd geleden overleden.

Bibian Harmsen, de zangeres van Emma Peel, is eind vorige maand overleden. Rust in vrede, Bibian.

Bah, triest zeg! 41 jaar en weer die verdomde rotziekte!

Lees nu pas dat Jason Noble overleden is. Rodan's Rusty mag ik toch wel rekenen tot een 90's favoriet van me

Louis 'Lou' Martin (17 August 2012) was a piano and organ player from Belfast, Northern Ireland, most famous for his work with the London-based band Killing Floor and with fellow Irish musician Rory Gallagher.

R.I.P. Lou Martin

Wat een baas was dat!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:25 uur

geplaatst: vandaag om 07:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.