MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Stijn_Slayer
Onlangs al? Ik dacht dat ze nog moesten uitkomen. Na de post maar even de webwinkels afstruinen, al heeft pa nog twee LP's en die 3cd set.

R.I.P. Ger Smit

Ach jee, mn prilste jeugdhelden.............. nu zijn ze er allebei niet meer............. RIP Ger.

Rust in vrede Ger Smit.

Rust in vrede, Ger. Bor de Wolf

R.I.P. Andy Williams

Rust in vrede Andy Williams.

Ach, een van m'n vaders muzikale helden is niet meer. R.I.P. Andy Williams.

R.I.P. Andy Williams

Andy Williams R.I.P.

R.I.P. Andy Williams.

Hiermee is toch wel één van de allergrootste iconen uit de Amerikaanse muziek/entertainment van de jaren '60 overleden.

Ik herinner me idd vaag nog de zwartwit tv shows uit de jaren 60 waar ik als kind mee geconfronteerd werd. RIP meneer Williams.

R.I.P. Andy

Frank Wilson R.I.P.

Zonder iemand bij voorbaat meteen dood te verklaren maar Art Garfunkel
is vemist...

tomthumb schreef:
Zonder iemand bij voorbaat meteen dood te verklaren maar Art Garfunkel
is vemist...

Hij is homeward bound, inmiddels Alive and kicking

Gelukkig! Ik heb net dat boxje met zijn eerste vijf cd's en ik heb hem via MuMe nog maar van twee cd's kunnen laten weten wat ik er van vind. Ik zal wel even opschieten met die andere drie....

Weer een icoon van de Nederlandse radio overleden, R.I.P. Meta de Vries.

Is dit ter nagedachtenis dat ze een jaar geleden is overleden? Of vinden jullie het gewoon interessant om oud nieuws te delen?

7 oktober 2011, lebowski schreef:
(afbeelding)

Meta de Vries 1941-2011

De voormalige radiopresentatrice en jazz-zangeres is op 70-jarige leeftijd overleden. Ze was in 1965 de eerste vrouwelijke discjockey bij de publieke omroep. Ze presenteerde voor de AVRO programma’s als Blues, Ballads & Beat, Muziek met Meta en Juist op zondag.

Voor mij een heel vertrouwde stem uit een ver verleden.

Tja, ik hoorde mijn vrouw roepen dat ze overleden was. Bleek het oud nieuws te zijn haha.

Ik ben weer ff terug na de eerste post over Meta hier gelezen te hebben en wou nu dus eigenlijk hetzelfde zeggen. Toch mooi dat men haar niet vergeet op deze manier. Zou eigenlijk met alle grootheden moeten gebeuren in dit topic.

Shangri-la schreef:
Tja, ik hoorde mijn vrouw roepen dat ze overleden was.

Wat een lugubere zin...

reptile71 schreef:
(quote)

Wat een lugubere zin...

Ha, scherp!

reptile71 schreef:
(quote)

Wat een lugubere zin...

Hoezo luguber - ik zou zeggen het eerste sprekende bewijs dat er leven is na de dood: een stem uit het hiernamaals.

Ik ben nou eenmaal luguber, wen er maar aan.

Shangri-la schreef:
Ik ben nou eenmaal luguber, wen er maar aan.
Inderdaad ben je dat, alleen al bij je username moet ik altijd weer denken aan Gerard Jolink, ook al zo luguber!

Ik ken die Maeike Sijtsma niet, maar vraag me af waaraan ze overleden is, plotseling en met pas 29 jaar. In zulke gevallen komt later nog wel eens naar buiten dat het zelfmoord was: "veel verdriet en onbegrip".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.