Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 september 2012, 13:02 uur
Onlangs al?
Ik dacht dat ze nog moesten uitkomen. Na de post maar even de webwinkels afstruinen, al heeft pa nog twee LP's en die 3cd set.
Ik dacht dat ze nog moesten uitkomen. Na de post maar even de webwinkels afstruinen, al heeft pa nog twee LP's en die 3cd set.
0
geplaatst: 18 september 2012, 14:31 uur
Ach jee, mn prilste jeugdhelden.............. nu zijn ze er allebei niet meer............. RIP Ger.
0
geplaatst: 26 september 2012, 16:40 uur
Ach, een van m'n vaders muzikale helden is niet meer. R.I.P. Andy Williams.
0
geplaatst: 27 september 2012, 07:45 uur
R.I.P. Andy Williams.
Hiermee is toch wel één van de allergrootste iconen uit de Amerikaanse muziek/entertainment van de jaren '60 overleden.
Hiermee is toch wel één van de allergrootste iconen uit de Amerikaanse muziek/entertainment van de jaren '60 overleden.
0
geplaatst: 27 september 2012, 08:35 uur
Ik herinner me idd vaag nog de zwartwit tv shows uit de jaren 60 waar ik als kind mee geconfronteerd werd.
RIP meneer Williams.
RIP meneer Williams.
0
geplaatst: 29 september 2012, 00:08 uur
Motown-hitschrijver Frank Wilson (71) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Rust in vrede Frank Wilson en bedankt voor de mooie Motown hits.
Rust in vrede Frank Wilson en bedankt voor de mooie Motown hits.
0
geplaatst: 30 september 2012, 21:18 uur
Zonder iemand bij voorbaat meteen dood te verklaren maar Art Garfunkel
is vemist...
is vemist...
0
geplaatst: 30 september 2012, 21:23 uur
tomthumb schreef:
is vemist...
is vemist...
Hij is homeward bound, inmiddels Alive and kicking
0
geplaatst: 30 september 2012, 22:21 uur
Gelukkig! Ik heb net dat boxje met zijn eerste vijf cd's en ik heb hem via MuMe nog maar van twee cd's kunnen laten weten wat ik er van vind. Ik zal wel even opschieten met die andere drie.... 

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 18:59 uur
Weer een icoon van de Nederlandse radio overleden, R.I.P. Meta de Vries.
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 19:18 uur
Is dit ter nagedachtenis dat ze een jaar geleden is overleden? Of vinden jullie het gewoon interessant om oud nieuws te delen? 

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 19:23 uur
7 oktober 2011, lebowski schreef:
(afbeelding)
Meta de Vries 1941-2011
De voormalige radiopresentatrice en jazz-zangeres is op 70-jarige leeftijd overleden. Ze was in 1965 de eerste vrouwelijke discjockey bij de publieke omroep. Ze presenteerde voor de AVRO programma’s als Blues, Ballads & Beat, Muziek met Meta en Juist op zondag.
Voor mij een heel vertrouwde stem uit een ver verleden.
(afbeelding)
Meta de Vries 1941-2011
De voormalige radiopresentatrice en jazz-zangeres is op 70-jarige leeftijd overleden. Ze was in 1965 de eerste vrouwelijke discjockey bij de publieke omroep. Ze presenteerde voor de AVRO programma’s als Blues, Ballads & Beat, Muziek met Meta en Juist op zondag.
Voor mij een heel vertrouwde stem uit een ver verleden.
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 19:36 uur
Tja, ik hoorde mijn vrouw roepen dat ze overleden was. Bleek het oud nieuws te zijn haha. 

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 19:49 uur
Ik ben weer ff terug na de eerste post over Meta hier gelezen te hebben en wou nu dus eigenlijk hetzelfde zeggen. Toch mooi dat men haar niet vergeet op deze manier. Zou eigenlijk met alle grootheden moeten gebeuren in dit topic. 

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 21:44 uur
Shangri-la schreef:
Tja, ik hoorde mijn vrouw roepen dat ze overleden was.
Tja, ik hoorde mijn vrouw roepen dat ze overleden was.
Wat een lugubere zin...
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 21:45 uur
reptile71 schreef:
Wat een lugubere zin...
(quote)
Wat een lugubere zin...
Ha, scherp!
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 01:07 uur
reptile71 schreef:
Wat een lugubere zin...
(quote)
Wat een lugubere zin...
Hoezo luguber - ik zou zeggen het eerste sprekende bewijs dat er leven is na de dood: een stem uit het hiernamaals.

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 09:53 uur
Zangeres Maeike Sijtsma plotseling overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wel erg jong zeg.........triest.
Wel erg jong zeg.........triest.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 09:57 uur
Inderdaad ben je dat, alleen al bij je username moet ik altijd weer denken aan Gerard Jolink, ook al zo luguber! 

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 10:01 uur
Ik ken die Maeike Sijtsma niet, maar vraag me af waaraan ze overleden is, plotseling en met pas 29 jaar. In zulke gevallen komt later nog wel eens naar buiten dat het zelfmoord was: "veel verdriet en onbegrip".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.