Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2013, 16:59 uur
Ik dacht dat het juist beter met 'm ging, wat een naar bericht dit. 
Damn

Damn

0
geplaatst: 18 maart 2013, 17:17 uur
Jups hier ook net binnengedruppeld dit droeve nieuws over Jason Molina 
0
geplaatst: 18 maart 2013, 17:26 uur
Ik schrok ook toen ik het net las, dacht net als Masimo dat het beter met hem ging.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 17:28 uur
Potverdikkie, dan is het bericht dat ik gister bij The Lioness heb geplaatst nogal ongepast. Weet iemand hoe oud hij is geworden?
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 17:32 uur
Potver, heb ik direct een kater..
Weer een mooie artiest heen gegaan, fantastische artiest. Zelde zo'n gekwelde ziel horen zingen.
Rust in vrede en ik dank je voor al het moois dat ik heb mogen horen. Ik moet toch wel een klein traantje weg pieken..
Rust in Vrede Jason Molina
Weer een mooie artiest heen gegaan, fantastische artiest. Zelde zo'n gekwelde ziel horen zingen.
Rust in vrede en ik dank je voor al het moois dat ik heb mogen horen. Ik moet toch wel een klein traantje weg pieken..
Rust in Vrede Jason Molina
0
geplaatst: 18 maart 2013, 17:35 uur
Eveningguard schreef:
Weet iemand hoe oud hij is geworden?
Iets dat ik ook probeerde te vinden, maar nog op niets kunnen stuiten.Weet iemand hoe oud hij is geworden?
Verdomme, het raakt me echt dit. Ook hier tranen die weggepinkt moeten worden.
Zou ook graag een lied willen plaatsen, ook al wordt het zo haast een overdaad aan filmpjes. Wat mij betreft een van z'n mooiste, treurigste, persoonlijkste liederen: It Must Be Raining There Forever
0
geplaatst: 18 maart 2013, 18:53 uur
Wow, da's schrikken. Ik ken te weinig van de man maar ik had het gevoel dat hij nog heel veel moois had kunnen brengen.
R.I.P. Jason
R.I.P. Jason
0
Misterfool
geplaatst: 18 maart 2013, 19:19 uur
R.I.P Jason molina; net nu ik the lioness begon te waarderen.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 19:34 uur
Ik dacht dat Jason Molina op de way back was, lees ik deze berichten.. Er zijn maar weinig artiesten waar ik echt een klik mee heb die gebaseerd is op persoonlijke fundamenten. Molina is er één van. Zijn muziek raakt me enorm, en zal me wel blijven raken tot in de eeuwigheid. Rust zacht is zo'n verdomd kloterige uitspraak..
0
geplaatst: 18 maart 2013, 19:46 uur
Aan zo'n kloteverslaving overleden, zo triest. 
R.I.P. Jason Molina

R.I.P. Jason Molina
0
geplaatst: 18 maart 2013, 19:58 uur
Dit is wel heel erg schrikken... zo jong en zo triest.
Zal niet meer op dezelfde manier naar The Lioness kunnen luisteren denk ik. Eén van de mooiste, puurste stemmen in de muziek. Ben er wel even stil van.
RIP
Zal niet meer op dezelfde manier naar The Lioness kunnen luisteren denk ik. Eén van de mooiste, puurste stemmen in de muziek. Ben er wel even stil van.
RIP
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.