MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P.

Nog even zijn muziek opzetten en terugdenken aan zijn optreden enkele jaren geleden.

Nooit van gehoord, maar toch R.I.P

sxesven
Jeetje Heel triest

39 jaar maar. Heel triest inderdaad.

Ik heb me er wel eens over verbaasd dat de beste man die zijn verhaal zo intens droevig en onheilspellend kon overbrengen nog in leven was. Waar hij z'n muziek regelmatig een lichtpuntje kon geven is dat bij zijn eigen leven uiteindelijk niet gelukt.

Mochten mensen het 'leuk' vinden.

Vanavond een hele avond vol Molina op Orinoco vanavond: http://www.orinocoradio.nl/

Edit: Het is overigens ongeveer een uurtje eerbetoon. Ongeveer tot half 10.

Nooit gedacht dat ik het zou doen bij een persoon die ik niet ken, maar hier vloeien net wat traantjes tijdens het bloedmooie: The Black Crow.

Coys
R.I.P. Jason Molina. Zeer droevig nieuws.

devel-hunt schreef:
Nooit van gehoord, maar toch R.I.P

Ga maar eens luisteren, denk dat je het ook mooi vindt. Ik ken niet zo veel maar het album The Lioness (Songs: Ohia) is prachtig.

Inderdaad erg de moeite waard.
Begin inderdaad met The Lioness, maar Didn't Rain ea. zijn ook echt prachtig.

Ik ken de man zelf niet, maar door al die positieve berichten over The Lioness ben ik wel benieuwd naar die plaat.

R.I.P. Jason Molina

Ik heb zeker het afgelopen jaar een aantal emotionele momenten gehad met zijn muziek. Dit is dus wel even slikken.

Ik ken de man zelf niet, maar door al die positieve berichten over The Lioness ben ik wel benieuwd naar die plaat.

Gezien je avatar...........need I say more?

..."paralyzed by emptiness"...

Verschrikkelijk, werkelijk een klap in het gezicht

Klote-verslavingen

RIP Jason Molina

Klote zeg

Rust zacht Jason Molina.

Yann Samsa
Everybody Dies. Een navrante waarheid. Maar toch. Een slag in het gezicht, zoals enkelen zeggen. In alle eerlijkheid: Molina heeft invloed gehad. Op m'n persoonlijkheid. Op m'n leven. Dank voor de albums. Dank voor de sfeer. Dank voor de tekten. R.I.P.

R.I.P. Jason Molina

perrospicados schreef:
(quote)

Gezien je avatar...........need I say more?

Eigenlijk wel.

Wat een tragisch verhaal.

R.I.P.

Oei, hier schrik ik toch wel van. Hoewel ik geen uitgesproken liefhebber ben van zijn werk, heb ik toch altijd wel groot respect gehad voor zijn songwriterskunsten. En 39 is natuurlijk nog veel te jong

Gisteren nog bezig geweest met het opstellen van mijn Americana playlist op Spotify, met daarin heel veel Songs: Ohia, lees ik nu dit...

RIP Jason Molina

Bij Jason Molina - Let Me Go, Let Me Go, Let Me Go (2006):

R.I.P. Jason, we will let you go , helaas....................

Jason Molina

chevy93 schreef:
Mochten mensen het 'leuk' vinden.

Vanavond een hele avond vol Molina op Orinoco vanavond: http://www.orinocoradio.nl/

Edit: Het is overigens ongeveer een uurtje eerbetoon. Ongeveer tot half 10.

Heb ongeveer een half uurtje geluisterd en ik vond het mooi! Farewell Transmission kwam ook langs, die blijft wel erg pijnlijk op het moment.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:45 uur

geplaatst: vandaag om 20:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.