Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2013, 17:19 uur
De afgelopen maanden was ik net al zijn werk meer en meer beginnen waarderen; vooral Didn't It Rain is een prachtig album. Een groot talent is heengegaan.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 11:21 uur
David Parland, medeoprichter van de bands Dark Funeral, Infernal en Necophobic, is op 19 maart jl. op 42-jarige leeftijd is overleden. De oorzaak van overlijden is nog niet bekend gemaakt.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 17:48 uur
Een week later, maar de schok is nog steeds aanwezig.
Mark Kozelek, Will Oldham, Phil Elverum, Allo Darlin', More Cover Jason Molina for Benefit Compilation | News | Pitchfork
Mark Kozelek, Will Oldham, Phil Elverum, Allo Darlin', More Cover Jason Molina for Benefit Compilation | News | Pitchfork
0
geplaatst: 25 maart 2013, 17:53 uur
Wanneer komt de cover vvan Phil Elvrum uit?
Daar ben ik vrij benieuwd naar, samen met Jason Molina en Jeff Mangum vormen ze m'n top 3 zangers.
Daar ben ik vrij benieuwd naar, samen met Jason Molina en Jeff Mangum vormen ze m'n top 3 zangers.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 maart 2013, 18:12 uur
Dit is dan in elk geval geen typisch geval van 'veel te jong', maar niettemin:
Oud-presentator en zanger Herman Emmink (86) overleden | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Oud-presentator en zanger Herman Emmink (86) overleden | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:12 uur
BN´er uit mijn kinderjaren: de man die ik leerde kennen via Wie van de Drie. Dat hij uiteindelijk ook de stem van de Tulpen uit Amsterdam was, verraste mij toendertijd.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 23:40 uur
Wie van de drie.....mijn kindertijd.
Sympatieke man.
R.I.P Herman Emmink
Sympatieke man.
R.I.P Herman Emmink
0
geplaatst: 26 maart 2013, 14:02 uur
En verder: is er een mod in de zaal?
Check. Ik heb de berichten weggehaald, de punten zijn wel gemaakt.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 16:54 uur
Ronald Herregraven , bassist van o.a The Liszt en 7zuma7 heeft het leven verlaten.
Ronald had kanker sinds 2010 en is 34 jaar geworden.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 17:49 uur
RIP Ronald Herregraven, las het net op Facebook... mijn moeder ligt ook te sterven aan kanker... kutziekte... 
The Liszt

The Liszt
0
geplaatst: 27 maart 2013, 17:56 uur
Veel te jong 
Ken hem verder niet maar de band 7zuma7 wel, geweldige muziek.
Hij is nog op tv geweest bij BNN zie ik, in het programma Over Mijn Lijk.

Ken hem verder niet maar de band 7zuma7 wel, geweldige muziek.
Hij is nog op tv geweest bij BNN zie ik, in het programma Over Mijn Lijk.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 maart 2013, 22:32 uur
Ken hem ook van dat programma veel te jong,
en Freaky sterkte met je moeder.....
en Freaky sterkte met je moeder.....
0
geplaatst: 28 maart 2013, 10:05 uur
jurado schreef:
Ronald Herregraven , bassist van o.a The Liszt en 7zuma7 heeft het leven verlaten.
RIP, heb hem elke week gevolgd bij "over mijn lijk". Wat een levenslust en een positieve man was dit zeg! Echt heel veel respect voor.
Veel te jong inderdaad.

@Freakey: heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!
0
geplaatst: 29 maart 2013, 10:56 uur
R.I.P. Paul Williams

Billboard
Paul Williams, the writer and editor who helped create what we now know as rock journalism with Crawdaddy!, a magazine he founded in 1966, died last night at the age of 64 from complications related to a 1995 bike accident.

Billboard
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 maart 2013, 17:14 uur
R.I.P. Jeff "The Pilot" Ulmer, frontman van Sacred Blade.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 21:56 uur
Platenproducent Phil Ramone (72) overleden - AD.nl
RIP Phil Ramone, wat zijn precieze rol was bij Blood on the Tracks weet ik niet, maar toch een mijlpaal in de muziekgeschiedenis.
RIP Phil Ramone, wat zijn precieze rol was bij Blood on the Tracks weet ik niet, maar toch een mijlpaal in de muziekgeschiedenis.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 22:14 uur
R.I.P. Phil Ramone. Hij heeft echt heel erg veel mooie albums geproduceerd, waarvoor veel dank. Ik wilde vanavond opeens All time high van Rita Coolidge weer eens horen (zie nb het "wat draai je nu" topic), een nummer uit een Bond film en geproduceerd door......inderdaad. En wat later lees ik je bericht.
Het zal wel toeval zijn....
Het zal wel toeval zijn....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.